• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

روش های لاغری با آب گرم

لاغری با آب گرم

در جامعه ی امروزی چاقی و بی تحرکی از جمله مشکلات شایانی می باشد که جامعه را گرفتار خود کرده است و مردم به دنبال روش‌هایی آسان و بدون دردسر برای لاغر کردن خود می باشند افراد متخصص روش‌های مختلفی را برای لاغری ابداع کرده اند مثلا لیپوماتیک و انواع دستگاه‌های مختلف لاغری و یا قرص‌های لاغری که در بازارهای امروزی بسیار فراوان می باشد یکی دیگر از این روش‌های لاغری که امروزه مورد استقبال قرار گرفته است لاغری با آب گرم می باشد که در ادامه در مورد انواع روش‌های آن توضیح خواهیم داد.

1- روش لاغری شکم با آب جوش یا به عبارتی کمپرکس آب جوش

اگر افراد در طی روز سعی کنند که چندین بار از کمپرکس آب جوش استفاده نمایند به این گونه که آب جوش را در برخی نواحی شکم که دارای چربی می باشد قرار دهند این عمل باعث می‌شود که به مرور زمان چربی‌های ناحیه‌ی شکم شکسته شوند در کل می‌توان گفت گرمای آب باعث افزایش شریان‌های خونی در توده چربی می‌شود که این عمل باعث تحرک چربی‌ها و عدم تجمع آن ها در یک ناحیه می شود که این عمل طی تحقیقات دانشمندان به اثبات رسیده است.

2- کاهش وزن با نوشیدن آب گرم

اگر ما به صورت روزانه بعد از هروعده‌ی غذایی یا به عبارتی قبل از صبحانه به صورت ناشتا یک لیوان آب گرم مصرف کنیم در این صورت به بدن خود هم در زمینه‌ی سلامتی کمک بسیاری کرده‌ایم هم در زمینه‌ی لاغری. چون با نوشیدن آب گرم بعد از هروعده‌ی غذایی به هضم مواد غذایی و کاردکرد دستگاه گوارش کمک بسیاری می‎کنیم به این صورت که آب گرم چربی‌های موجود در دستگاه گوارش را از بین می‌برد و هضم را راحتر می‌کند و در ادامه به سوخت و ساز چربی‌ها در بدن کمک می‌کند.

لاغری با آب گرم

3- چه مقدار آب گرم باید برای لاغری نوشید

بهتر است که در طول روز به میزان 6 الی 8 لیوان آب گرم یا به عبارتی آب ولرم برای نوشیدن استفاده کنیم چون آب گرم همانطور که عرض کردیم میزان سوخت و ساز بدن را افزایش می‎دهد. ما هنگام صبح به صورت ناشتا قبل از صبحانه یک لیوان آب گرم باید مصرف کنیم و در ادمه‎ی روز بعد از هر وعده ی غذایی و بین وعده ها نیز می توانیم مصرف کنیم که هم کمبود آب بدن را می‎تواند جبران کند هم به چربی سوزی و لاغری بدن کمک می‌کند.

4- کیسه‌ی آب گرم و لاغری

شما می توانید بعد از هر وعده ی غذایی در طول روز از کیسه ی آب گرم استفاده نمایید . کیسه ی آب گرم به هضم مواد غذایی کمک بسیاری می کند به این گونه که باعث می شود که جریان خونی به سمت معده و شکم بیشتر شود و با بیشتر شدن جریان خون در معده باعث افزایش سرعت هضم مواد غذایی می شود و درناحیه ی شکمی باعث تحرک چربی ها می شود و از تجمع چربی ها در ناحیه ی شکمی جلوگیری می کند و اینگونه به لاغری بدن کمکم می‌کند.

5-دوش آب گرم برای لاغری

ما می توانیم از دوش آب گرم نیز برای لاغری استفاده کنیم که با این کار به چربی سوزی بدن کمک زیادی می کنیم . وقتی در حمام گرم و با آب گرم دوش بگیرید در این صورت باعث می شوید که جریان خون در بدن افزایش پیدا کند و این باعث می‌شود چربی‌های نواحی مختلف بدن شروع به حرکت نمایند و در یک جا تجمع پیدا نکنند و سوخت و ساز آن‌ها افزایش پیدا می کند و بدن در طی این سوخت و ساز مقداری از چربی های خود را از دست می دهد.

پس اگر سلامتی جسممان برایمان مهم است بهتر است که در برنامه ریزی‌های خود نسبت به لاغری بدنمان حتما آب گرم را در برنامه‌ی روزانه ی خود داشته باشیم که هم به سلامتی جسممان به لحاظ درونی و هم به لحاظ بیرونی کمک می‌کنیم و هم همیشه دارای تناسب اندام خواهیم بود و این باعث می‌شود که ما همیشه شاداب و از اعتماد بنفس بسیاری برخوردار باشیم. پس بهتر است که این آب گرم را به یک عادت در طول زندگی خود تبدیل کنیم تا از مزایای آن برای همیشه بهره‎مند باشیم و از شر استرس چاقی نیز خلاص شویم.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۳ از ۵
از مجموع ۹ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار