• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

خدمات پاکسازی پوست

خدمات پاکسازی پوست چگونه است؟ کدام روش پاکسازی پوست مناسب است؟ خدمات پاکسازی پوست در کجا انجام می شود؟

خدماتی که مربوط به پاکسازی پوست هستند، بسیار متعدد می باشند و به بخش ها و شاخه های مختلفی تقسیم می شوند که هر کدام از این بخش ها برای برطرف کردن یک و یا چند نوع مشکل پوستی می باشند.

انواع خدمات پاکسازی پوست چیست؟

به صورت کلی خدمات مربوط به پاکسازی پوست صورت معمولا با دو روش کم تهاجمی و یا غیر تهاجمی انجام می شوند که در روش های کم تهاجمی معمولا از بی حس کننده های موضعی برای انجام عملیات مورد نظر استفاده می شود در حالی که در روش های غیر تهاجمی نیازی به استفاده از بی حس کننده های موضعی نیست.

برای مشاوره درباره خدمات پوست می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید

روش های کم تهاجمی برای پاکسازی پوست:

از جمله روش های کم تهاجمی که برای پاکسازی پوست استفاده می شوند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

میکرودرم:

میکرودرم روشی است که در آن از دستگاه مخصوصی برای پاکسازی پوست استفاده می شود و این دستگاه بر روی پوست صورت قرار داده می شود و عمل پاکسازی پوست را انجام می دهد.

با استفاده از این روش می توان آلودگی های موجود بر روی سطح پوست و چربی های اضافی پوست و همچنین جوش های سرسیاه را برطرف کرد.

میکرونیدلینگ:

میکرونیدلینگ یکی از روش های کم تهاجمی جدید است که در این روش تعداد بسیار زیادی سوزن نانو بر روی دستگاه مخصوصی قرار می گیرد و پس از انجام شدن بی حسی موضعی سوزن ها بر روی لایه زیرین پوست وارد می شود و به این صورت باعث تحریک کلاژن سازی پوست و لایه برداری پوست می گردد.

در صورتی که از پاکسازی پوست به این روش استفاده شود، رنگ پوست به میزان یک درجه روشن تر می شود و لکه، جوش، کک و مک و بسیاری از عارضه های پوستی برطرف می گردد.

روش های غیر تهاجمی برای پاکسازی پوست:

برای پاکسازی پوست از روش های غیر تهاجمی نیز استفاده می شود که برخی از این روش ها عبارتند از:

اسکراپ لایه بردار پوست:

اسکراپ لایه بردار ژل مخصوصی است که می توان آن را به راحتی از داروخانه ها تهیه کرد و در منزل از آن استفاده نمود.  اسکراپ های لایه بردار دارای  دانه های ریزی هستند که این دانه ها مواد مورد نیاز پوست را تامین می کنند.

برای استفاده از اسکراپ باید آن را بر روی پوست ماساژ داد که در این صورت لایه برداری از پوست به صورت سطحی انجام می شود. استفاده از اسکراپ باید به میزان دو بار در هفته انجام شود و بیش از این مقدار استفاده از آن توصیه نمی شود.

ماسک لایه بردار پوست:

ماسک های لایه بردار نیز از جمله محصولاتی هستند که باعث پاکسازی سطحی پوست می شوند و در انواع بسیار مختلفی در بازار موجود هستند. ماسک های لایه بردار باید بر روی پوست مالیده شوند، اما برای استفاده از آنها نیازی نیست که ماسک را بر روی پوست ماساژ داد، بلکه کافی است که ماسک تمامی قسمت های صورت را فرا بگیرد و پس از مدت زمانی در حدود نیم ساعت از روی پوست تمیز شود.

کدام روش پاکسازی پوست مناسب است؟

در رابطه با اینکه کدام یک از خدمات پاکسازی پوست مناسب تر است، باید گفت که این روش ها بر اساس نیاز فرد و وخامت مشکلات پوستی هر فردی مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو نمی توان گفت که کدام یک از این روش ها بهتر است.

زیرا برای افرادی که دارای عارضه های شدید پوستی هستند و میزان لک، کک و مک و جوش صورت آنها زیاد است، استفاده از روش های کم تهاجمی تاثیر گذار تر و مناسب تر است و در مدت زمان کوتاه تری نتیجه خود را نشان می دهد.

در حالی که برای افرادی که فقط می خواهند پاکسازی سطحی پوست را انجام دهند و مشکلات پوستی شدیدی ندارند، استفاده از روش های غیر تهاجمی مناسب تر می باشد.

خدمات پاکسازی پوست در کجا انجام می شود؟

امروزه خدمات مربوط به پاکسازی پوست را می توان در آرایشگاه ها، کلینیک های زیبایی و یا در منزل انجام داد. به عنوان مثال: روش هایی که به صورت تهاجمی هستند، در کلینیک های زیبایی انجام می شوند و روش هایی که به صورت کم تهاجمی هستند، معمولا در آرایشگاه ها و کلینیک های زیبایی انجام می گردند. همچنین روش های غیر تهاجمی را نیز می توان در منزل و یا در آرایشگاه ها انجام داد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار