• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

تزریق آنزیم به غبغب

تزریق آنزیم به غبغب چگونه انجام میشود؟شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که به زیبایی ظاهری خود اهمیت بالایی می دهند؟ به نظر شما وجود غبغب در میزان زیبایی ظاهری فرد، چه تاثیری دارد؟

قطعا داشت غبغب، زیبایی برای چهره فرد نداشته و نه تنها فرم کلی صورت را تحت تاثیر قرار می دهد بلکه اعتماد به نفس فرد را کاهش می دهد. به اعتقاد برخی از افراد، غبغب یک نقص در صورت محسوب می شود. تلاش و تمرین برای از بین بردن غبغب، امری بیهوده است. غبغب یک عنصر ارثی بوده که بر روی پوست ایجاد می شود. چاقی، ژنتیک و بالا رفتن سن از جمله عوامل ایجاد کننده غبغب به شمار می رود.

تزریق آنزیم به غبغب، نوعی روش نوین برای لاغری مصنوعی و کاهش حجم آن است. اگر تا به حال اسم تزریق آنزیم و یا مزوتراپی را نشنیده اید، در ادامه مطلب با ما در کلینیک پوست و مو مدرن که ارائه دهنده انواع گوناگونی از خدمات زیبایی پوست و مو مانند: تزریق آنزیم، کاشت مو و … است، همراه باشید.

تزریق آنزیم چیست؟

در روش مزوتراپی، یک سری مواد فعال بیولوژیک همانند ویتامین ها، مواد مغذی و معدنی بدون درد و خونریزی به غبغب تزریق می شود. تزریق این آنزیم ها به واسطه یک سری سوزن هایی با قطر کم انجام می شود.

از بین بردن غبغب با تزریق آنزیم

امروزه روش های مختلفی برای از بین بردن غبغب مورد استفاده قرار می گیرد. تزریق آنزیم یک نوع متد جدید و نوظهور برای از بین بردن غبغب است. تزریق آنزیم ها با سوزن و به صورت سرپایی، موادی حاوی لیپولیز را در محل تزریق ایجاد کرده و در نهایت حجم غبغب کاهش می یابد.

آنزیم های تزریقی به طور مستقیم به سلول های چربی بافت غبغب وارد شده و از طریق سیستم لنفاوی جذب می شود. اصولا بهترین نتیجه برای نشان دادن عملکرد بهتر آنزیم های تزریقی، در مدت 6 هفته ظاهر می شود. آنزیم های تزریقی در این روش از ترکیب پپتید و اسید هیالورونیک تشکیل شده که باعث تحریک چربی سوزی طبیعی می شود. نتیجه تزریقی آنزیم به میزان چربی موجود در ناحیه غبغب و آناتومی صورت فرد بستگی دارد.

پروسه تزریق آنزیم به غبغب

برای تزریق آنزیم به غبغب، لازم است به کلینیک های تخصصی و زیر نظر پزشکان متخصصان انجام دهید. پزشک متخصص بعد از آنالیز و بررسی غبغب و ساختار صورت و بدنی فرد، ناحیه مورد نظر را استریل کرده و تعدادی تزریقات(در هر ناحیه بین 20 تا 50 تزریق) به مدت حدودی یک ساعت انجام می شود. بی حسی کامل در این متد کابردی نداشته و در برخی از افراد حساس، از بی حسی موضعی استفاده می شود.

بیشتر بخوانید:پلاسما جت بهتر است یا آنزیم

دوره نقاهت تزریق آنزیم، سبک و کوتاه مدت است. بعد از تزریق آنزیم چانه باید از هر گونه فعالیت سنگین، استخر و یا لیزر درمانی جلوگیری شود. ماندگاری این متد به برند مواد تزریقی بستگی داشته و در نوع با کیفیت و اصل آن، غبغب برگشت ناپذیر است.

فواید تزریق آنزیم به غبغب

  1. جوان سازی پوست
  2. از بین رفتن چین و چروک پوست
  3. جلوگیری از شل شدگی و افتادگی پوست
  4. از بین بردن چربی های غبغب
  5. کاهش سلول های چربی
  6. از بین رفتن سلولیت
  7. چربی سوز و لیفت پوست

عوارض جانبی تزریق آنزیم به غبغب

  1. آسیب به اعصاب فک و ضعف غضلات
  2. کبودی، درد، زخم های باز، آسیب رساندن به سلول های پوستی و یا مرگ سلولی در ناحیه تزریق
  3. ورم، درد، بی حسی و قرمزی پوست
  4. ایجاد مشکل در قورت دادن غذاها

هزینه تزریق آنزیم

تزریق آنزیم به غبغب، گزینه مناسبی برای رفع غبغب به شمار می رود. این دوره درمانی، در رده درمان های گران قیمت قرار گرفته و لازم است چند هفته را به طور کامل نکات قبل و بعد تزریق را رعایت کرده و تحت نظر پزشک باشید. نیازمند چندین جلسه درمانی داشته و گاها برای تسریع در نتیجه گیری از فرایند طب سوزنی کمک گرفته می شود.

سخن پایانی

با در نظر گرفتن مطالب ذکر شده در این مقاله چنانچه از وجود غبغب رنج می برید و این مساله شما را آزرده کرده است می توانید به کلینیک پوست و مو مدرن مراجعه کنید تا به کمک روش های نوین ذکر شده غبغب خود را برطرف نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در کلینیک مدرن در تماس باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۶ از ۵
از مجموع ۱۳ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار