بهترین قرص بعد از کاشت مو

داروهایی که بعد از کاشت_مو به طور معمول تجویز می گردند بیشتر برای درمان زخم ها، رشد سریع موی پیوند شده و ” کاهش عفونت بعد از کاشت_مو ” می باشند که عبارتند از: مسکن ها برای کاهش درد، آنتی بیوتیک برای جلوگیری از عفونت ها می باشد و از رشد باکتری ها جلوگیری می نماید.

مکمل ها اعم از ویتامین ها برای رشد بیشتر و سریع موی کاشته شده، سرم شستشو برای پاکسازی زخم ها که در این محتوا به بهترین قرص بعد از کاشت مو می پردازیم.

1-فیناستراید

این قرص با تاییدیه FDA آمریکا ، جهت پیشگیری از ریزش مو در بخش میانی و جلوی سر تجویز می شود .

فیناستراید با نام تجاری پروپشیا (Propecia ) و فين پشيا شناخته می شود که دوز مصرفی آن ۱mg در روز جهت پیشگیری از ریزش موها می باشد .

فیناستراید در بخش فولیکول مو از تبدیل هورمون تستوسترون به دی هیدروتستون ( عامل ريزش موی ارثی ) به شکل قابل ملاحظه ای جلوگیری می کند و اثرات مطلوب آن را در این زمینه به خوبی شناخته شده است .

فیناستراید تا میزان ۸۰% سبب توقف ریزش مو و یا کاهش آن می شود ، همچنین موهایی که  دچار ریزش شده اند با مصرف این دارو مجدد رشد خواهند کرد .

Finasterid

2-ماینوکسیدیل

یکی دیگر از داروهای تقویتی بعد از کاشت مو ماینوکسیدیل است. ماینوکسیدیل بیشتر برای بیمارهای خانم تجویز می شود؛ مخصوصاً خانم هایی که الگوی ریزش زنانه دارند.

این محلول به شکل موضعی بر روی سر مورد استفاده قرار می گیرد و به شکل 2% و 5% در داروخانه ها موجود است. که نوع 5% آن برای آقایان و 2% آن برای خانم ها است.

این محلول روزی دو بار و به میزان 1 سی سی مصرف می شود و با مصرف آن رشد مجدد موها حاصل می شود.

پس از کاشت مو این محلول جهت فراهم کردن بستری بهتر برای رویش گرافت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

برخی افراد نگرانی از ریزش موها پس از قطع ماینوکسیدیل یا فیناستراید دارند.

باید با قطعیت گفت که قطع مصرف این داروها پس از یک دوره ی چندین ماهه پس از کاشت مو منجر به ریزش موهای کاشته شده نمی شود.

مو

کاشت مو برای پیشانی های بلند

کاشت مو برای پیشانی های بلند؛ راه ها و روش های آن

کاشت مو برای پیشانی های بلند یک تکنیک جراحی است که فولیکول‌های مو را از یک قسمت بدن به نام محل اهداکننده به قسمتی از بدن که به عنوان محل دریافت‌کننده نامیده می‌شود، برداشته می‌شود. این تکنیک در درجه اول ب... (ادامه)