• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت ابروی طبیعی و خداحافظی با تاتو

خداحافظی با تاتو

قضاوت در مورد اینکه تاتو ابروها با رنگ بهتر است یا کاشت ابروها با موهای طبیعی کار چندان سختی نیست؛ داشتن ابروهایی با موهای طبیعی و قابل رشد که قابل اصلاح و رنگ کردن هستند با ابرویی نقاشی شده با هاشور یا تاتو که زود یکنواختی‌اش شما را خسته می‌کند قابل مقایسه نیست.

اگر تا امروز خط و خطوط جای ابروهای شما را گرفته است حالا می‌توانید با مراجعه به یکی از کلینیک‌های معتبر پوست و مو روی تاتو ابروهای‌تان موهایی طبیعی بکارید و صاحب ابروهایی زنده و زیبا شوید.

تاتو

 

کاشت ابرو

این روش حتی برای کسانی که چندین سال مداوم از تاتو برای ابرودار شدن استفاده می‌کردند هم قابل استفاده است چراکه در این روش روی تاتوی قدیمی شما کاشت ابروی طبیعی انجام می‌شود.

اگر بخواهیم به معایب تاتو در آرایشگاه‌ها بپردازیم هزار و یک دلیل برای نفی آن وجود دارد که مهم‌ترین آن خطر انتقال بیماری‌های مختلفی مانند هپاتیت و حتی ایدز است و از طرفی دیگر بدرنگ یا بی‌روح شدن رنگ تاتو بعد از گذشت مدت کوتاهی که گله بیشتر خانم‌هاست.

اما کاشت ابروها با موهای خود فرد در کلینیک‌های تخصصی پوست و مو که مجوز رسمی از وزارت بهداشت دارند، تحت نظر پزشکان متخصص و با وسایل استریل شده انجام می‌شود.

علاوه براین کاشت ابروی طبیعی با این روش با حداقل درد و زخم همراه است. پس این همه مزیت به امتحان روشی مناسب‌تر برای پر کردن ابروها می‌ارزد.

کاشت

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار