• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

هزینه کاشت مو به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه ی کاشت مو موضوعی است که امروز بدان خواهیم پرداخت. ریزش مو یکی از معضلاتی است که همه ی افراد امروزه با آن رو به رو هستند. ریزش ۵۰ تا ۱۰۰ تار مو در روز امری بسیار طبیعی است اما اگر ریزش موس شما حالت غیرطبیعی داشته باشد در این صورت باید به پزشک مراجعه کنید و دلیل ریزش موی خود را پیدا کنید. در صورتی که ریزش مو غیرطبیعی باشد موی سر حالت نامنظم و خالی به خودش می گیرد.

مو در زیبایی و اعتماد به نفس افراد تاثیر بسیار زیاد دارد. اگر افراد دچار ریزش مو شوند و این ریزش مو طاسی یا کچلی را برای آنها به وجود بیاورد، این امر می تواند اعتماد به نفس آنها را کم کند. اگر تصمیم به کاشت مو دارید باید به پزشک متخصص و مجرب مراجعه کنید. ما به شما کلینیک پوست و مو، زیبایی مدرن را پیشنهاد می کنیم.

هزینه کاشت مو

مراحل کاشت مو چگونه بر هزینه کاشت مو تاثیر می گذارد؟

کاشت مو عمل سرپایی و بدون داروی بیهوشی می باشد. برای اینکه فرد متقاضی دچار درد در حین عمل نشود داروی بی حسی موضعی به محل مورد نظر زده می ‌شود. یک جلسه کاشت مو حدود ۳ تا ۸ ساعت زمان می برد که بعد از تمام شدن کاشت مو، فرد پانسمانی را بر روی سرش دارد. فردای روز عمل فرد باید به کلینیک مراجعه کند و پانسمان خود را تعویض کند. انتخاب روش مناسب شما و حجم موهای در نظر گرفته شده بر هزینه کاشت مو اثر گذار خواهد بود.

مراقبت های بعد از کاشت مو

متقاضی برای کاشت مو می تواند دو روز بعد از عمل حمام کند. دلمه هایی بر روی سر فرد به وجود آمده است که محل کاشت مو می باشد. دلمه ها ۱۵ روز بعد از عمل از بین می روند. فقط باید مواظب باشید تا به آنها دست نزنید. موهای کاشته شده به مدت دو هفته رشد می‌ کنند که این نشان‌دهنده ی موفقیت بودن عمل کاشت مو می باشد.

تعداد زیادی از موهای کاشته شده از هفته دوم شروع به ریزش می کنند و این امر بسیار طبیعی است. زیرا بعد از دو ماه موهای کرکی در سر ظاهر می ‌شود و به مرور ضخیم‌تر می ‌شود. اما باید توجه داشته باشید که عمل کاشت مو می تواند عمل بسیار حیاتی باشد و در صورت انتخاب نامناسب کلینیک یا پزشک می تواند برای شما پشیمانی هایی را به بار بیاورد. کلینیک پوست و موی زیبایی مدرن این تضمین را به شما می دهد که اعتماد به نفس از دست رفته را به شما برگرداند.

عوارض جانبی کاشت مو کدام است؟

کاشت مو عوارض جانبی جدی را به همراه ندارد. اما از عوارض عمومی آن می توان به سکسکه های بعد از عمل اشاره کرد که حدود ۵ درصد از بیماران را تحت تاثیر قرار می دهد. از دیگر عوارض کاشت مو می توان به تورم پوست سر اشاره کرد توسط داروهایی می توان این تورم را آرام کرد. برخی از افراد ممکن است خارش سر را تجربه کنند که در این صورت باید از خاراندن پوست سر خود خودداری کنند. کرم مرطوب کننده و شامپویی برای برطرف کردن خارش استفاده می ‌شود.

هزینه کاشت مو چگونه است؟

کاشت مو در هر کیلینکی متفاوت است. این هزینه بر اساس مواردی مانند میزان کچلی و روش استفاده شده متغیر می باشد. ایران و ترکیه بهترین کلینیک ها را برای کاشت مو در دنیا دارند. خیلی از افراد از دیگر کشورها به ایران می ‌آیند تا ریزش موی سر خود را درمان کنند. در برخی از کلینیک ها هزینه ی کاشت مو براساس وسعت طاسی محاسبه می شود. به طور کلی می ‌توان گفت که کاشت موی سر در تمام کلینیک ها از سه میلیون تومان تا ۸ میلیون تومان می باشد.

روش کاشت مویی که پزشک متخصص برای فرد بیمار تعیین می کند مهم ترین معیار برای قیمت‌گذاری کاشت مو می باشد. کلینیک مدرن به دلیل پزشکان متخصصان و مجربی که دارد و همچنین هزینه بسیار مناسب و پایینی که برای متقاضیان در نظر گرفته است جزء کلینیک های برتر برای کاشت مو به حساب می آید.

چرا می‌گوییم برای کاشت موی خود کلینیک مدرن را انتخاب کنید، زیرا این کلینیک به نظر بیمار بسیار توجه می کند و مشاوره های بسیار مفیدی را در اختیار آن‌ها می‌گذارد. پزشکان متخصصی دارد که بسیار در کار خود حرفه ای هستند. تمام تکنیک ها و متدهای روز دنیا در ارتباط با کاشت مو در این کلینیک قابل استفاده است.پزشکان کلینیک مدرن هنگام مشاوره با بیماران خود عکس های حقیقی را از بیماران قبل خود نشان می دهند. عکس هایی که روت شده نباشد و یا چیزی به آنها اضافه یا کم نشده باشد. با تمام این مزایا آیا کلینیک مدرن انتخابی خوب و مطمئنی برای کاشت مو نمی باشد؟

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار