• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

تاثیر آب ولرم برای تقویت و رشد موهای سر

آب ولرم برای رشد مو

ویتامین ها و مواد معدنی همچون آب تاثیر مستقیمی بر رشد و نمو فولیکول مو دارند. در واقع یکی از روش های مراقبت از مو مصرف درست و صحیح مواد آلی مغذی و ویتامین ها و پروتئین و آب ولرم برای رشد مو است. مسئله بسیار مهم به ویژه در جهان امروز که متاسفانه بسیاری از مردم جهان در کشورهای در حال توسعه و یا کشورهای فقیر جهان دچار فقر غذایی و کمبود اطلاعات و کمبود مواد مفید در بدنشان هستند.

متاسفانه یکی از دلایل ریزش مو در بسیاری افراد، عدم تعادل و یا میزان نامناسب ویتامین ها و مواد پروتئینی لازم است. بطوری که بسیاری از این مواد در صورتی که بدن دچار کمبود و یا برعکس میزان بیش از حد آنها باشد، می تواند به مرور زمان منجر به کم پشت شدن و ریزش مو شود. بنابراین به این مسئله حتما توجه داشته باشید که هم کمبود مواد مغذی و ویتامین ها و هم مصرف بیش از حد آنها برای رشد مو مضر است.

در واقع یکی از راه های کمک به پر پشت شدن مو مصرف درست و به اندازه مواد پروتئینی و استفاده از آب ولرم است. آب ولرم برای رشد موهای سر کمک بزرگی می کند و حتی می توان به این ترتیب از ریزش موهای سر و یا ابرو پیشگیری و جلوگیری کرد. البته برخی از افراد هم ترجیح می دهند تا از راه های دیگری همچون کاشت مو برای بازگردانی موهای ریخته شده خود استفاده کنند.

تاثیر آب ولرم بر رشد مو چیست؟

آب ماده ای است معدنی است که برای حفظ ساختار بدن بسیار مورد نیاز می باشد مولکول آب از دو اتم هیدروژن و یک اتم اکسیژن تشکیل شده است که با پیوند کوالانسی بهم اتصال یافته اند.
همه ی ما انسان ها می دانیم که نوشیدن آب کافی در روز باعث حفظ سلامت ارگان های بدن و تقویت سیستم گوارشی و شادابی پوست مو می شود.
اگر افراد در طول روز آب کافی مصرف نکنند سلامت و زیبایی پوست و مو خود را از دست می دهند.

پوست از چند نوع سلول مختلف تشکیل شده است و این سلول ها برای حفظ و حیات خود به آب نیاز دارند یکی از مواردی که به تازگی بیشتر پزشکان مو و پوست به آن پرداخته اند استفاده از آب ولرم برای تقویت مو است زیرا آب ولرم نسبت به آب گرم و بسیار داغ چربی و شادابی موها را از بین نمی برد و آسیبی به فولیکول و ریشه و ساقه مو نمی زند در این صورت سبب افزایش رشد موها می شود و موها آسیبی ندیده اند که در صدد ترمیم آن اقدام کنند.

تاثیر آب ولرم بر رشد و تقویت مو

فواید آب بر روی پوست و مو

آب برای حفظ رطوبت پوست و رساندن مواد معدنی و ریز مغذی به پوست بسیار ضروری می باشد در زیر به فواید استفاده از آب اشاره می کنیم:
• آب سبب حفظ رطوبت پوست می شود و همچنین از ایجاد چین و چروک و خطوط بر روی پوست جلوگیری می کند.
• نوشیدن آب به طور روزانه و مداوم سبب حفظ تعادل رطوبت پوست می شود.
• استفاده از آب داغ سبب از بین رفتن چربی پوست و ایجاد خطوط و چین و چروک برروی پوست می شود.
• آب ولرم سبب محافظت از فولیکول های مو و جلوگیری از شکنندگی و از بین رفتن پروتئین و چربی مو می شود‌.
• اگر بتوانید روزانه در آب ولرم بنشینید یا دوش بگیرید تا حد زیادی می توانید آسیب های پوستی و استرس ها را کاهش دهید.

دیگر فواید آب

• اگر شما فردی هستید که از پوسته پوسته شدن پوست خود رنج می برید به شما توصیه می کنیم تا از بخار آب ولرم استفاده کنید این کار سبب نرم شدن پوست می شود به آرامی دست خود را بر روی پوستتان بکشید و سلول های خشک و مرده را از آن پاک کنید و از پوست صاف خود لذت ببرید.
• نوشیدن آب در طول روز سبب بهبود جریان خون و افزایش اکسیژن رسانی به سلول های پوست کف سر می شود و به این صورت ریزش مو را کاهش می دهد و سبب افزایش حجم مو می شود‌.

آب یکی از ترکیبات مفید و حیات بخش است آب سبب جذب ویتامین ها به مو می شود برای مراقبت از مو بهتر است با محصولات آرایشی ویتامینه موجود در بازار که معروف هستند موهای خود را ویتامینه کنید و روزانه به صورت مداوم دوش آب ولرم بگیرید تا موهایی شاداب و درخشان داشته باشید ما در این مطلب سعی کردیم شما را یکی از ساده ترین راه های تقویت مو، استفاده از آب ولرم آشنا کنیم امید است گام کوچکی در سلامتی و زیبایی شما عزیزان برداشته باشیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار