• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

درمان لبخند لثه ای چیست؟

آیا از لبخند لثه ای خود ناراضی هستید؟ درمان لبخند لثه ای چگونه ای انجام می شود؟ آیا بوتاکس لب برای لبخند لثه ای مفید است؟ محل تزریق بوتاکس لبخند لثه ای کجاست؟ هزینه بوتاکس لب برای لبخند لثه ای چه قدر است؟ بهترین راه برای درمان لبخند لثه ای چیست؟

لبخند لثه ای مشکلی است که بسیاری از افراد در جامعه با آن مواجه هستند. به معنای مشخص شدن لثه شخص در هنگام لبخند است که این مساله برای بسیاری از افراد ناخوشایند است.

به عبارت دیگر در مواقع عادی شاید در حدود یک تا دو میلی متر از لثه شخص هنگام لبخند زدن مشخص شود اما در مواقعی که با لبخند لثه ای مواجه هستیم، میزان نمایان شدن لثه هنگام لبخند به هفت میلی متر نیز می رسد که این موضوع زیبایی ظاهری را تحت تاثیر قرار می دهد.

لبخند چگونه است؟

خوشبختانه امروزه برای حل این مشکل نیز روش هایی ایجاد شده است که به راحتی توان لبخند را درمان کرد. برای لبخند می توان از لیزر، جراحی فک، ارتودنسی و یا بوتاکس لب استفاده کرد که ما در این بخش در خصوص لبخند با بوتاکس لب با شما عزیزان صحبت خواهیم کرد.

بوتاکس لب برای لبخند لثه ای:

بوتاکس لب برای لبخند لثه ای از جمله ساده ترین، راحت ترین و بهترین راهکار هایی است که به کمک آن می توان لبخند را زیباکرد و زیبایی ظاهری را حفظ نمود.

در این تکنیک با تزریق بوتاکس به عضله های بالا برنده لب در هنگام خنده، می توان عضلات این قسمت را ضعیف کرد و آن را منقبض نمود تا در هنگام خنده، عضله بالا نرود و لثه کمتر دیده شود. در نهایت به این شکل در هنگام لبخند، میزان کمتری از لثه دیده می شود و به همین راحتی لبخند  می گردد.

همان طور که می دانید تاثیرات تزریق بوتاکس به صورت موقت است و تزریق بوتاکس یک راهکار دائم نیست. در نتیجه لازم به ذکر است که اگر از تزریق بوتاکس لب برای لبخند استفاده شود، باید هر 3 تا 6 ماه یک بار این تکنیک را مجدد انجام داد تا درمان ادامه پیدا کند در غیر این صورت تاثیرات تزریق بوتاکس بعد از این مدت از بین می روند و لب ها به حالت قبل خود باز می گردند.

محل تزریق بوتاکس

محل تزریق بوتاکس لبخند لثه ای:

بسیاری از افراد فکر می کنند که در تزریق بوتاکس برای لبخند لثه ای، بوتاکس را به لب تزریق می کنند و در این صورت با حجم پیدا کردن لب ها، میزان نمایان شدن لثه کم می شود.

اما باید بگوییم که تزریق بوتاکس برای لبخند لثه ای به این شکل نیست و تزریق بوتاکس در این خصوص هیچ تاثیری بر حجیم تر شدن لب ها ندارد و فرم لب ها تغییری پیدا نمی کند.

به عبارت دیگر برای این مشکل بوتاکس را در لب تزریق نمی کنند بلکه محل تزریق بوتاکس لبخند لثه ای، در عضله های بالای لب یعنی فاصله موجود در میان لب و بینی است.

بوتاکس برای لبخند لثه ای در قسمت رویش سبیل و در سمت چپ و راست عضله این بخش تزریق می شود که باید میزان تزریق بوتاکس در سمت چپ و راست به یک اندازه باشد تا توازن مورد نیاز به دست آید و فرم لب با مشکل مواجه نشود.

هزینه بوتاکس لب برای لبخند لثه ای:

آز آنجایی که هزینه مربوط به تزریق بوتاکس بر اساس هر یک سی سی ماده بوتاکس تزریق شده تعیین می شود، هیچ یک از امور زیبایی که به وسیله بوتاکس انجام میشوند، از هزینه مشخصی برخوردار نیستند زیرا هزینه مورد نیاز برای انجام این امور برای هر فردی متفاوت است.

در سال جدید معمولا هزینه مورد نیاز برای تزریق بوتاکس لب لبخند لثه ای، به ازای هر یک سی سی بوتاکس به میزان 800 الی 850 هزار تومان است که ممکن است که این هزینه با در نظر گرفتن عوامل تاثیر گذار کمی بیشتر و یا کمتر شود.

پس اگر می خواهید از هزینه دقیق برای بوتاکس لبخند لثه ای آگاه شوید، باید به پزشک مراجعه کنید و با انجام بررسی های پزشک در این خصوص از پزشک معالج خود سوال بپرسید.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار