• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

پرپشت شدن موی سر با روش های خانگی

پرپشت شدن موی سر با روش های خانگی – آیا با راهکار های خانگی می توان موها را پرپشت کرد؟ برای پرپشت شدن موی سر با روش های خانگی چه باید کرد؟

موهای سر بر اثر عوامل مختلفی دچار آسیب می شوند و پرپشتی خود را از دست می دهند. حتما تا کنون موهای ضعیف و نازک شده را از نزدیک دیده اید. داشتن چنین موهایی برای افراد بسیار ناخوشایند و آزار دهنده است.

با این وجود می خواهیم به شما راهکارهای بسیار ساده خانگی را آموزش دهیم که با کمک آنها بتوانید به پرپشت شدن موهای خود بپردازید.

برای اطلاعات بیشتر از کاشت مو می توانید از طریق لینک با ما در ارتباط باشید.

پرپشت شدن موی سر با روش های خانگی:

به کمک تمامی راهکار های ذکر شده در قسمت زیر می توان به پرپشت شدن موها کمک کرد و موها را تقویت نمود:

استفاده از ماسک تخم مرغ:

با در نظر گرفتن این موضوع که تخم مرغ ماده ای سرشار از پروتئین است و می تواند پروتئین مورد نیاز مو را تامین کند، یکی از راهکار های موی سر با روش های خانگی استفاده از ماسک تخم مرغ است.

برای استفاده از این ماسک کافی است تا دو تخم مرغ را خوب به هم بزنید و سپس بعد از حمام، تخم مرغ ها را بر روی ساقه موهای خود بمالید و به مدت 30 دقیقه صبر کنید و در انتها موها را با آب ولرم آبکشی نمایید. استفاده از این ماسک به میزان یک الی دو مرتبه در هفته توصیه می شود.

استفاده از ماسک روغن زیتون

استفاده از ماسک روغن زیتون:

روش دومی که برای پرپشت شدن موی سر با روش های خانگی می توان از آن استفاده کرد، به کار گرفتن روغن زیتون است. روغن زیتون می تواند به نرم شدن و تقویت موها کمک کند و باعث پرپشت شدن موهای سر شود.

برای استفاده از روغن زیتون می توانید پوست سر، ریشه و ساقه مو را با روغن زیتون ماساژ دهید و به مدت 30 الی 45 دقیقه صبر کنید. سپس در ادامه کار، موها را با شامپو شسته و آبکشی کنید.

برای استفاده از روغن زیتون می توانید روغن زیتون را شب هنگام نیز بر روی سر بزنید و صبح روز بعد آن را بشویید.

پرپشت شدن موی سر با روش های خانگی – استفاده از دانه شنبلیله:

شنبلیله نیز از دیگر مواد مفید برای پرپشت شدن موها است که از این ماده نیز می توانید به راحتی به صورت خانگی استفاده کنید.

برای به کار بردن شنبلیله باید 2 یا 3 قاشق دانه شنبلیله را به مدت 10 ساعت در آب خیس کنید و خمیری از آن تهیه کنید. سپس دو قاشق چایخوری شیر نارگیل به آن اضافه کنید و در ادامه ساقه مو و پوست سر را به این خمیر آغشته کنید. پس از مدت 30 دقیقه موها را با آب ولرم بشویید.

در صورتی که از این ترکیب به صورت مرتب استفاده کنید، میتوانید به راحتی خشکی پوست سر خود را درمان کنید و باعث ضخیم شدن و تقویت موهای خود شوید.

استفاده از روغن کرچک:

همان طور که میدانید روغن کرچک نوعی روغن است که بیشتر به عنوان مسهل از آن استفاده می شود. اما این روغن کاربرد های دیگری نیز دارد و می توان به عنوان تقویت کننده مو هم از آن استفاده کرد.

روغن کرچک باعث کاهش ریزش مو می شود و از ساقه مو محافظت می کند و همچنین به علت میزان زیادی ویتامین e که در این روغن قرار گرفته است، می توان افزایش رشد موها را با آن پدید آورد.

برای استفاده از روغن کرچک باید این روغن را به صورت مساوی با روغن نارگیل ترکیب کنید و مخلوط به دست آمده را به طور دورانی بر روی پوست سر خود بمالید. سپس موها را شانه کنید تا روغن به همه جای آن برسد. در ادامه موها را با حوله ای که با آب گرم مرطوب شده است، بپوشانید و یک ساعت صبر کنید.

در انتها موها را به روش همیشگی خود بشویید و آبکشی نمایید.

در خصوص استفاده از روغن کرچک برای تقویت موها می توانید از این روغن به تنهایی نیز استفاده کنید اما در این صورت ممکن است که ضخامت موها بسیار زیاد شود.

پرپشت شدن موی سر با روش های خانگی – استفاده از آلوئه ورا:

از دیگر راهکارهای پرپشت شدن موی سر با روش های خانگی استفاده از آلوئه ورا است. همان طور که می دانید این گیاه برای پوست و مو بسیار مفید است و به تقویت پوست و مو بسیار کمک می کند.

برای استفاده کردن از این گیاه باید ژل داخل برگ های گیاه را خالی کنید و ژل را بر روی پوست سر بمالید. در ادامه اجازه دهید که ژل به مدت 30 دقیقه بر روی سر بماند و در نهایت آن را آبکشی کنید. چنانچه استفاده از این ماسک را دو یا سه مرتبه در هفته تکرار کنید نتیجه بسیار خوبی دریافت خواهید کرد.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار