• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

نحوه عمل رینوپلاستی

نحوه عمل رینوپلاستی

نحوه عمل رینوپلاستی بینی تغییر شکل بینی با حفظ کردن عملکرد های آن و زیباسازی ظاهر بینی افراد انجام می شود. در عمل رینوپلاستی مواردی که باید به آن ها توجه کنیم:

1- به فاصله ی دو هفته قبل و بعد از عمل رینو پلاستی نباید به هیچ عنوان سیگار مصرف شود.

2- انجام یکسری آزمایشات خاص با تجویز و دستور پزشک متخصص

3- عدم استفاده افراد از آسپرین

4- و همچنین بهتر است قبل از اینکه عمل انجام شود از بینی خود در زاویه‌های مختلف عکس گرفته شود.

 رینوپلاستی برای بینی های استخوانی و گوشتی انجام می شود.

اگر بینی افراد استخوان یا غضروف محکم به همراه پوست نازک داشته باشد بین اش از نوع استخوانی یا به عبارتی غضروفی می باشد. جراحی رینوپلاستی برای این گونه بینی ها بسیار راحت می باشد.

اگر بینی افراد دارای غضروف و استخوان نازک با پوست ضخیم باشند دارای بینی گوشتی هستند که عمل رینوپلاستی برای این بینی ها نسبت به نوع استخوانی سخت تر می باشد.

عوامل مهم  تاثیرگذاری در نحوه عمل رینوپلاستی

برای جراحی بینی بهتر است که به بهترین کلینک ها با پزشک متخصص مدرن مراجعه شود که در این زمینه یعنی رینوپلاستی بینی دارای مهارت زیادی باشند که ما بتوانیم به نتیجه ی بهتر برسیم. لازم به ذکر است که توجه کنیم علاوه بر اینکه پزشک متخصص و مهارت آن در رسیدن ما به نتیجه ی بهتر تاثیر دارد یکسری عوامل دیگر نیز در این زمینه بی تاثیر نیستند که در زیر به این موارد اشاره می کنیم:

1- جنس بینی فرد از کدام نوع باشد. استخوانی یا گوشتی باشد که انجام رینوپلاستی بینی های استخوانی نسبت به رینوپلاستی بینی های گوشتی آسان تر است.

2- جنس پوست بینی و میزان انعطاف پذیر بودن آن

3- وجود مشکلاتی از قبیل انحراف در بینی که می تواند ارثی یا بر اثر تصادف اتفاق افتاده باشد و یا نبودن تقارن در سوراخ های بینی

4- تناسب و توازن بینی فرد با دیگر اعضای صورت

5-  تصوری که فرد از بینی بعد از انجام رینوپلاستی دارد که ممکن است از آن تصور خیلی بهتر باشد یا ممکن است از آن تصور خیلی بدتر باشد.

با همه این مواردی که گفته شد پزشک متخصص بعد از معاینه ی بینی طرف و باتوجه به دیگر اعضای صورت می تواند به فرد نشان دهد که بعد از رینوپلاستی بینی فرد تقریبا به چه شکلی خواهد بود.

نحوه عمل رینوپلاستی

هدف رینوپلاستی

در کل هدف از رینوپلاستی بینی متناسب کردن با دیگر اعضای صورت برای زیبایی بیشتر صورت شخص می باشد. که رفع کردن برخی ایرادات ظاهری بینی با حفظ برخی نکات مثبتی که در آن وجود دارد باعث می شود که فرد از عمل رینوپلاستی بینی خود رضایت کامل را داشته باشد.

باید توجه کنیم که رسیدن به یک بینی زیبا و خوش فرم و استاندارد، بر اساس معیار هایی که در زیبا شناسی هست انجام می گیرد. یعنی اینکه پزشک متخصص شما تلاش می کند که بینی شما را با توجه به دیگر اعضای صورت شما متناسب کند تا بر زیبایی چهره شما بیفزاید .

طریقه انجام رینوپلاستی

رینو پلاستی بینی به دو صورت  انجام می شود.

1- رینوپلاستی بسته:

در این روش فقط تعدادی سوراخ  در درون بینی ایجاد می شود برای اینکه بتوان پوست بینی را از روی استخوان و غضروف بینی کنار زد. در این روش محدودیت بسیاری برای جراح وجود دارد چون که به بخش های مختلف ساختاری بینی دسترسی ندارد. این روش نیازمند این است که جراح متخصص دارای مهارت بسیاری باشد. از مزایای این روش این است که دوره درمان آن نسبت به نوع باز کمتر می باشد و فرد در مدت زمان کوتاهی بهبود می یابد. و نکته دیگر اینکه جای زخم های ایجاد شده در ایمن روش معلوم نمی شود. همچنین در این روش گردش خون بهتر انجام می شود .

2- رینو پلاستی باز:

در این روش سوراخ هایی در درون و بیرون بینی فرد و همچنین پره های میانی بینی فرد انجام می شود تا به راحتی پوست از روی استخوان بینی کنار زده شود. که در این مورد جراح دسترسی بیشتری به ساختار های درونی بینی دارد.

مزایای این روش

1- پزشک متخصص می تواند غضروف و استخوان بینی بیمار را به طور مستقیم مشاهده کند.

2- عمل رینو پلاستی با دقت و مهارت بیشتری انجام می شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار