• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

راز داشتن پوستی بدون لک

راز داشتن پوستی بدون لک

اصولا دغدغه ی همه ی بانوان و دختران داشتن پوستی صاف و بدون لک با استفاده از خدمات پوست است که بسیاری در تلاش برای این هستند که پوستشان مثل آیینه بدرخشد و دنبال راه حل های برای داشتن چنین پوست بدون لکی هستند. بسیاری از انسان ها بخشی از هزینه و وقت ماهانه خود را صرف خرید محصولات زیبایی و مراقبتی از پوست خود می کنند مثلا دنبال بهترین کرم پودرها ،  لوسیون ها، آب رسان ها و مرطوب کننده ها هستند. هم چنین داشتن پوستی صاف و شفاف و بدون لک به جذابیت بیشتر صورت نقش زیادی دارد.  ما در این مقاله سعی داریم که راز داشتن پوستی بدون لک را که دغدغه ای اصلی آنهایی است که به زیبایی خود اهمیت می دهند را بررسی و معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

پوست بدون لک:

پوستی شفاف، صاف، یکدست بدون هیچ لک و چین و چروک است. اگر همیشه در معرض نور خورشید باشید باعث ایجاد پوستی چروک، پر از لک پیس و خشکی بیش از حد پوست و در برخی موارد هم حتی پوست شما کاملا حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد و می میرد. باید سبک زندگی خود را برای داشتن پوستی صاف و شفاف و بدون لک تغییر دهید.

ممکن است شما در طول زندگی خود افرادی را مشاهده کنید که دارای پوست صاف و بدون لک هستند این گونه افراد دارای سبک زندگی خوبی هستند یعنی هم به سلامت خودشان اهمیت می دهند و هم به سلامت پوست خود و این باعث داشتن پوستی صاف و یکدست و بدون لک در آنها می شود. اینگونه افراد بیشتر از سبزیجات استفاده می کنند تا غذاهای پر چرب و فست فودی که این غذاها امروزه جوامع زیادی را درگیر خود کرده ان و باعث شده ان بسیاری از مردم رو به چنین غذاهای پر چربی بیاورند که سلامت پوست و خودشان را در خطر قرار  دهند.

غذاهای پر چرب باعث به وجود آمدن جوش و لک های پوستی فراوانی می شود. میوه های بسیاری وجود دارند که به سلامت پوست کمک می کنند مانند توت فرنگی که این میوه تاثیر فوق العاده ای برای پاکسازی و جوان سازی پوست دارد که باعث سفید و یکدست شدن پوست شما می شود.

راز داشتن پوستی بدون لک

پاکسازی در راز داشتن پوستی بدون لک

پاکسازی نقش مهی در داشتن پوستی بدون لک دارد. پاکسازی باعث می شود که صورت از چروک و آلودگی و پوست های مرده پاک شود و رهایی یابد و پوست صورد حالت شفاف پیدا کند.

لایه برداری:

لایه برداری می تواند سلول های مرد پوست را برداشته و منافذ بسته صورت را باز کند و دیگر سلول های پوست را فعال کند.

کرم ضد آفتاب:

استفاده از کرم های ضد آفتاب باعث می شود پوست از تشعشعات ماورا بنفش که باعث پیری زود رس می شوند و هم چنین از لک و پیس ناشی از نور آفتاب در امان بمانید.

استفاده از روش های خانگی هم یکی دیگر از روش های داشتن پوستی بدون لک است که ما به شما انواع ماسک های خانگی را معرفی می کنیم.

ماسک زرد چوبه و آلوئه ورا :

زردچوبه از جمله ادویه های است که باعث زیبایی و شادابی پوست شما می شود. پلی ساکاریدی که در زرد چوبه وجود دارد خاصیت سم زدا دارد. وقتی سم ها زیر لایه های پوست شما قرار بگیرند باعث می شوند که پوست شما کدر شود و شفافیت خود را از دست بدهد. زرد چوبه تاثیر زیادی در صافی و آب رسانی پوست ایفا می کند.

ماسک شیر و عسل در راز داشتن پوستی بدون لک

عسل خاصیت لایه برداری بالایی دارد و باعث می شود پوست را از آلودگی ها پاک کند و منافذ را باز می کند.

استفاده از ماسک های طبیعی مثل ماسک ماست و نشاسته، ماسک آرد برنج وشیر، ماسک جوانه گندم، ماسک عسل و ماسک خیار هم تاثیر بسزایی در داشتن پوستی بدون لک و شفاف دارند.

رعایت سبک زندگی سالم و دوری از مواد شیمیایی در کرم ها هم می تواند به زیبایی پوست شما کمک کند.

سعی کنید همیشه قبل از خواب صورت خود را بشویید و هرگز با پوستی که آرایش آن را پاک نکرده ا ید نخوابید چون باعث از بین رفتن پوست، ایجاد لک و چین و چروک در روی پوست شما می شود.

همیشه سعی کنید ساعت های طولانی  زیر نور خورشید نایستید چون نور خورشید باعث به وجود آمدن لک وهم چنین انواع سرطان ها می شود.

همواره به اندازه کافی استراحت کنید که در شادابی پوست شما موثر است.

هر روز از کرم ضد آفتاب مناسب پوست خودتان استفاده کنید. اصلا از لوازم آرایشی مشترک استفاده نکنید. همیشه برای داشتن پوستی صاف و بدون لک از کرم های آب رسان و مرطوب کننده استفاده کنید و همیشه سطح پوستتان  مرطوب باشد.

آب را فراموش نکنید چون باعث آب رسانی پوست می شود و پوست شما دیرتر کدر و تیره و بدون لک خواهد شد. از میوه های که حاوی آنتی اکسیدان هستند مثل انار زیاد استفاده کنید. حتما از میوه های حاوی مواد مغذی مانند  کیوی و آلو ورا زیاد استفاده کنید.

ما دراین مقاله سعی داشتیم که راز داشتن پوستی بدون لک را که دغدغه ای اصلی آنهایی است که به زیبایی خود اهمیت می دهند را بررسی و معرفی کنیم امیدواریم کمک بسزایی کرده باشیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۱ از ۵
از مجموع ۷ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار