• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

راز داشتن لب هایی برجسته

راز داشتن لب هایی برجسته

امروزه بسیاری از افراد زیبایی را در داشتن صورتی صاف و با لب هایی برجسته می دانند از این رو مراجعه به کلینیک های زیبایی برای چنین اقداماتی افزایش یافته است. اما بسیاری از افراد ممکن است برای داشتن لب هایی برجسته اقدام به تزریق ژل لب کنند و یا اینکه با استفاده از روش های طبیعی لب های قلوه ای شکل و جذابی داشته باشند. با ما همراه باشید تا در این مطلب شما را با راز داشتن لب های برجسته و خاص و قلوه ای شکل آشنا کنیم.

راه های شیمیایی برجسته کردن لب

ژل حجم دهنده لب: ژل حجم دهنده لب توسط پزشک کلینیک انجام می شود به این صورت که با سرنگ هایی بسیار نازک مقدار حجم متناسب با خواسته شما را به لب ها تزریق می کنند. این روش، روشی دائمی برای برجسته کردن لب های شماست اما مدت زمانی دارد بعضی از ژل ها بسته به جنس و مدت زمان آن ها از ۶ ماه تا ۱ سال نیاز به تمدید مجدد دارند.

راه های طبیعی برجسته کردن لب

لب های شما یکی از جذاب ترین قسمت های بدن شما می باشد و لذا تمایل به داشتن لب های بزرگتر بسیار محبوب شده است. ترفند های طبیعی راه حلی بدون هزینه است که به شما این امکان را می دهد تا بدون مراجعه به مراکز زیبایی لب هایی برجسته و قلوه ای شکل داشته باشید. چند روش حجم دادن طبیعی لب را در زیر به اختصار برای شما توضیح می دهیم.

  • روش حجم دادن به لب ها به وسیله دارچین: دارچین دارای خواص بسیار زیادی از جمله خواص احیا کننده و تحریک کننده است که باعث نرم و لطیف شدن و افزایش جریان خون رسانی به لب ها می شود در نتیجه افزایش خون در لب ها باعث می شود که لب ها حجیم تر به نظر آیند. این روش برای برجسته کردن لب های شما بسیار پر کاربرد است زیرا دارچین یک ادویه است که دارای خواصی همچون بادشکن، ضد التهاب، محرک و یک عامل لاغری است. دارچین دارای کلسیم، روی، مس، فسفر، آهن، منگنز و پتاسیم و نیکل و ویتامین ها خصوصا ویتامین C ، نیاسین و تیامین است.
  • روش حجم دادن به لب ها به وسیله روغن نارگیل و دارچین: همانطور که گفتیم دارچین ادویه ای است که برای چند ساعت باعث افزایش حجم لب می شود در اصل با خواص تحریک پذیری که دارد لب ها را تحریک می کند روغن نارگیل همراه با دارچین اثر تحریک پذیری آن را کاهش می دهد و باعث مرطوب شدن لب می شود برای استفاده از این معجون حتما آن را بر روی پوست خود امتحان کنید تا نسبت به آن آلرژی نداشته باشید.

روش حجم دادن لب ها به وسیله دارچین و وازلین:

  •  مخلوط دارچین و وازلین ماده ای است که سبب حجیم شدن لب های شما می شود در واقع وازلین ماده ای است که دارای خواص مرطوب کنندگی و نرم کنندگی دارد و باعث می شود سوزش لب ها برطرف شود. برای تهیه این مخلوط معجزه آسا یک قاشق پودر دارچین را با مقداری وازلین مخلوط کنید و سپس آن را بر روی لب های خود بمالید و آن را مالش دهید پس از ده دقیقه لب های خود را بشویید این کار باعث افزایش خون رسانی به لب ها می شود. این کار را یک تا دو بار در هفته انجام دهید.

راز داشتن لب هایی برجسته

دیگر روش های موجود

  • روش حجم دادن به لب ها به وسیله دارچین و فلفل: استفاده از فلفل سیاه مانند دارچین باعث تحریک پذیری لب ها و افزایش گردش خون در لب ها می شود و در نتیجه باعث افزایش حجم لب ها ی شما می شود لذا باید از روغن زیتون استفاده کرد تا این تحریک پذیری را کاهش دهد. برای تهیه این مخلوط نصف قاشق فلفل سیاه و نصف قاشق دارچین و یک قاشق غذاخوری روغن زیتون را باهم ترکیب کنید و با استفاده از مسواک روی لب ها بگذارید و پس از چند دقیقه ماساژ آن را با آب گرم بشویید.
  • روش حجم دادن به لب با ویتامینE : این ویتامین نقش بسیار گسترده ای در برجسته کردن لب ها کردن لب ها دارد برای این کار می توانید کپسول ویتامین E را باز کرده و مایع آن را به لب هایتان بمالید و از تاثیر شگفت انگیز آن متحیر شوید.
  • روش حجم دادن لب با عسل: بسیاری از افراد از موم عسل برای برجسته کردن لب های خود استفاده می کنند. برای این کار یک لایه نازک از عسل و یا موم زنبور عسل را به لب هایتان بمالید و ۲۴ساعت صبر کنید سپس بشویید.
  • روش حجم دادن لب ها با استفاده از کانسیلر: استفاده از کانسیلر در حجیم شدن لب ها بسیار موثر است. استفاده از براق کننده لب باعث جذب نور شده و لب ها را برجسته تر نشان می دهد همچنین استفاده از رژ لب باعث می شود لب ها به طور طبیعی بزرگتر به نظر بیایند.

ما در این مطلب شما را با راز داشتن لب های برجسته و خاص و قلوه ای شکل آشنا کردیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۷ از ۵
از مجموع ۳ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار