• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

تاثیر مو در زیبایی

تاثیر مو در زیبایی صورت شما

تاثیر مو در زیبایی صورت بر هیچ کسی پوشیده نیست و تمامی افراد با هر جنسیتی به فکر تقویت آن هستند که در ادامه شما را به صورت کامل با آن آشنا خواهیم کرد. مو یکی از مهمترین فاکتور های زیبایی چهره فرد به حساب می آید. مدل و رنگ مو نقش به سزایی در نمایش چهره ایفا می کند. تا جایی که فرد را می تواند چند سال جوان تر یا چند سال پیر تر نشان بدهد. اهمیت  مو در زیبایی بانوان و نقش آن در ایجاد اعتماد به نفس در خانم ها بر کسی پوشیده نیست .داشتن مویی سالم  و درخشان زیبایی  بانوان را دو چندان می کند . مو در آقایان هم بسیار حائز اهمیت است  به طوری برخی از آقایان هنگامی بیداری از خواب اگر دچار آشفتگی مو باشند عصبانی می شوند.

مشکلاتی بسیاری وجود دارد که می تواند به مو های شما آسیب برساند . بیماری هایی مانند اختلالات تغذیه ای ، مشکلات تروئیدی، عفونت ها و… می تواند باعث طاسی و کم پشتی مو های شما شوند و به طبع بر روی زیبایی چهره شما نیز اثر گذار خواهند گذاشت.

بر همین اساس راه های متفاوتی وجود دارد که می توان با آن به بهتر شدن مو ها کمک کرد و نتیجه این رسیدگی تاثیر مو بر زیبایی صورت است.

نحوه اراستن مو ها و تاثیر آن ها بر زیبایی چهره

مو های صاف و بدون حالت چهره را لاغر تر نحیف و حتی خشن تر نشان می دهد. موهای فر و نامرتب نیز چهره را مسن تر و خسته تر نشان می دهد . برای رفع این مشکل بهتر است با دادن حالتی مواج به مو هایتان چهره را متعادل تر و مو را حجیم تر نشان بدهید .در این روش حتما تاثیر مو بر زیبایی چهره تان را متوجه می شوید.

مدل مو اسبی به صورتی که مو ها را با یک کش به صورت کامل در پشت سر جمع کرده و مقداری از آن را به دور کش بپیچید یک مدل موی دخترانه زیبا و مدرن است که باعث کشیدگی چشمان شما و زیباتر نشان دادن آن ها می شود ولی به این نکته دقت کنید که افراد مسن اگر میخواهند از این مدل استفاده کنند بهتر است  نیمی از مو ها را بسته و نیمی دیگر را به دور صورت رها کنند زیرا این کار از نمایش خطوط و معایب صورت جلو گیری می کند.

مو های صاف و بلند که بدون هیچ مدل خاصی کوتا می شوند چهره را مسن تر نشان می دهند.

از آن جایی که با افزایش سن چهره رنگ پریده تر می شود بهتر است از رنگ های بلوند و گرم استفاده کنید زیرا رنگ های روشن و سرد چهره را رنگ پریده تر نشان می دهد. این نیز روشی دیگر برای تاثیر مو بر زیبایی صورت است.

راز های داشتن مو های زیبا

تاثیر مو بر زیبایی چهره را هرگز دست کم نگیرید . برای این که بتوانیم مو های زیبا و در نتیجه صورتی زیبا داشته باشیم می توانیم از را های ساده ای کمک بگیریم.

جلو گیری از برخورد گرما به مو

از برخورد گرما به مو جلو گیری کنید . هنگامی که از حمام خارج می شوید به جای خشک کردن مو ها به وسیله سشوار بگذارید مو ها به صورت عادی خشک شوند.

اسید چرب دریافت کنید

روزانه یک یا سه بار ۲۵۰ میلی گرم روغن گشنیز یا دانه کتان مصرف کنید زیرا این مواد حاوی اسید چرب هستند که در رشد و مرطوب نگه داشتن مو موثر اند.

از روغن استفاده کنید

استفاده از روغن هایی مانند روغن زیتون، بادام ، کرچک نقش موثری در زیبایی و سلامتی مو های ما دارند . این روغن ها می توانند در زیبایی مو بر چهره اثر بگذارند.

تاثیر مو در زیبایی

استفاده از ماسک های خانگی

ترکیب تخم مرغ و آووکا دو نیز بر زیبایی مو تاثیر دارد. اووکادو منبع غنی از ویتامین ها و پروتئین ها و اسید های چرب است که به سلامتی مو های شما کمک می کند. این ماسک را ۲۰ دقیقه بر روی مو های خود قرار داده و پس از ۲۰ دقیقه آن را چند بار با آب شستشو دهید.

به مو های خو تخم مرغ بمالید

یک تخم مرغ را با مقداری شامپو ترکیب کنید و به مدت ۵ دقیقه بر روی مو های خود بمالید و سپس شستشو دهید . تخم مرغ پروتئین های لازم را  به مو های شما می رساند. البته در صورت استفاده از شامپو نیز باید روش صحیح شستن موها با شامپو را بدانید.

سخن پایانی

مو تاثیر به سزایی در زیبایی چهره و حالت صورت شما دارد . زیبایی مو ها هم از نظر آقایان و هم خانوم ها مورد توجه قرار گرفته است . تاثیر مو بر زیبایی چیزی انکار نشدنی است پس بهتر است مواظب این هدیه الهی باشیم .  برای داشتن موهای زیبا می توانید شروع به تقویت کردن آن کنید. یکی از این راه ها تقویت مو با حنا است که باعث رشد و همچنین خوشرنگ تر شدن موها شما خواهد شد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار