• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

تاثیر ابرو در زیبایی صورت

ابرو و زیبایی صورت

تاثیر ابرو در زیبایی صورت غیر قابل انکار است و ابرو ها یکی از عوامل جذابیت و زیبایی صورت افراد است. در گذشته ابرو های نازک تر و کم حجم تر انتخاب بانوان بود اما امروزه داشتن ابرو های پر پشت و ضخیم طرف داران بیش تری دارد. به طوری که اکثر سلبریتی ها و بلاگر های آرایشی ابرو های خود را پهن و پر پشت مدل می دهند تا از تاثیر ابرو در زیبایی صورت بهره مند شوند. اگر شما نیز به داشتن ابرو های پر پشت علاقه دارید می توانید در ادامه ی مقاله ی زیر در سایت مدرن ما را همراهی نمایید تا از علل ریزش و روش های درمانی و تقویت ابرو مطلع شوید.

 

دلایل ریزش ابرو و تاثیر ابرو در زیبایی صورت

هر فردی ممکن است در مقطع خاصی از زمان به ریزش ابرو دچار شود.بنابراین اگر شما نیز به ریزش ابرو مبتلا شده اید باید ابتدا حتما از علت آن آگاه شوید. دلایل ریزش ابرو بسیار است و به سلامت بدنی و رفتار های اجتماعی بسیار وابسته است. چند نمونه از این علل عبارت اند از:

  • ریزش ژنتیکی و ارثی
  • کمبود پروتئین، آهن، B6 و سایر ویتامین های لازم در اثر تغذیه ی ناسالم و نا درست
  • بیماری خود ایمنی
  • اختلالات غده ی تیروئید( کم کاری و پر کاری که از شایع ترین علت ریزش ابرو ها محسوب می شود )
  • بارداری و زایمان و شیر دهی بانوان
  • بیماری ریزش موی سکه ای
  • قرار گرفتن در معرض استرس و فشار عصبی به مدت طولانی
  • استعمال دخانیات و مواد مخدر و نیز مشروبات الکلی
  • زندگی در محیط آلوده و نا مناسب
  • و … .

تمامی عوامل بالا می توانند با ریزش ابرو ها فرد را از تاثیر ابرو در زیبایی صورت بی نصیب کنند.

 

روش های تقویت و پر پشت کردن ابرو

تاثیر ابرو در زیبایی صورت بر هیچکس پوشیده نیست به همین خاطر امروزه  راه های گوناگونی برای پر پشت کردن و تقویت ابرو ها وجود دارد.

 

درمان پزشکی: با توجه به تاثیر ابرو در زیبایی صورت برخی افراد با مبتلا شدن به ریزش ابرو و داشتن ابرو های کم پشت به طور طبیعی از این تاثیرات و زیبایی بی بهره اند به همین دلیل این افراد با مراجعه به پزشکان شروع به مصرف دارو هایی برای قطع ریزش و تقویت ابرو های خود می کنند. گاه پزشکان متخصص یکی از راه های کاشت ابرو را به مراجعه کنندگان پیشنهاد می دهند که این روش ها باعث رشد ابرو ها به صورت دایمی هستند.

( در روش کاشت ابرو فولیکول های موی سر در قسمت پشت گوش برداشته می شوند و با ظرافت و دقت بسیار به محل کاشت در ابرو انتقال داده می شوند). شما نیز اگر در این دسته از افراد قرار دارید می توانید به کلینیک کاشت ابرو مدرن که دارای تیم پزشکی و درمانی بسیار مجرب و متخصص است مراجعه نمایید و از خدمات فوق العاده ی آن بهره مند شوید.

میکروبلدینگ و درمان گیاهی در تاثیر ابرو در زیبایی صورت

 

انجام میکرو بلیدینگ و نظیر آن: تاثیر ابرو در زیبایی صورت و جوان تر به نظر رسیدن فرد بسیار مهم است به همین علت بسیاری از بانوان با مراجعه به آرایش گر ها ابرو های خود را میکروبلیدینگ، فیبروز، تتو و … می کنند. البته همان طور که می دانید این روش ها جنبه ی آرایشی و زینتی دارد و درمانی برای ابرو ها و تقویت آن ها محسوب نمی شود.

 

درمان گیاهی: از گذشته تا به کنون درمان  گیاهی با روغن گیاهی برای تقویت و تاثیر ابرو در زیبایی صورت طرفداران بسیاری داشته. روغن های گیاهی نظیر روغن زیتون، روغن کرچک، روغن بادام تلخ، روغن فندق و … می توانند با تقویت ریشه های مو و ابرو ها آن ها را محکم و مقاوم کنند و در طول استفاده ی مرتب باعث حجیم و پر پشت شدن ابرو ها می شوند. یکی دیگر از مزایت های قابل توجه روغن های گیاهی بدون عوارض و بدون خطر بودن آن ها است بنابراین استفاده دائمی از آن ها نه تنها آسیب رسان نیست بلکه برای سلامت مو و ابرو مفید است.

 

شما کاربران محترم در صورت تمایل به آشنایی با انواع روش های کاشت مو و مراکز انجام آن و نیز روش های درمان گیاهی با روغن برای داشتن ابرو های پر پشت و سالم می توانید سایر مقالات سایت مدرن را مطالعه نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار