• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

هزینه رینوپلاستی

هزینه رینوپلاستی

هزینه رینوپلاستی یکی از دغدغه های ذهنی افرادی است که قصد دارند بینی خود را عمل نمایند. رینوپلاستی بینی به روش های مختلف جراحی و غیر جراحی صورت می پذیرد و هزینه آن ارتباط مستقیمی با روش آن دارد.

ظاهر بینی تاثیر زیادی بر ظاهر فرد دارد بسیاری از افراد که به زیبایی چهره خود اهمیت می دهند در پی یافتن راهی برای رفع نواقص ظاهری بینی می باشند تا از طریق آن ظاهر صورت خود را بهبود بخشند؛ در برخی از مواقع رینوپلاستی بینی صرفا یک عمل زیبایی نبوده و برای رفع مشکلاتی چون مشکلات تنفسی، شکستگی و غیره به کار برده می شود.

قیمت رینوپلاستی در ایران تقریبا هزینه بالایی بوده و از آنجا که این عمل جزو عمل های زیبایی به شمار می رود؛ تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد؛ با این حال ایران جزو اولین کشورها در جراحی بینی بوده به طوری که تعداد عمل های بینی انجام شده در ایران ۷ برابر آمریکا می باشد.

هزینه عمل جراحی بینی به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه رینوپلاستی با توجه به نوع بینی فرد، میزان تغییرات انجام شده، تخصص و تبحر پزشک، روش عمل جراحی و غیره تعیین می شود.

به عنوان مثال افراد از نظر نوع بینی به چهار دسته بینی گوشتی، بینی استخوانی، بینی نیمه گوشتی و بینی نیمه استخوانی تقسیم بندی می شوند؛ از آنجا که عمل جراحی بینی های گوشتی سخت تر می باشد؛ هزینه رینوپلاستی بینی گوشتی گرانتر از رینوپلاستی بینی استخوانی است.

در برخی از مواقع ظاهر بینی فرد به صورت کلی خوب بوده و نیاز به تغییرات جزئی دارد؛ به همین سبب ممکن است پزشک روش جراحی بسته یا روشهای غیر تهاجمی مانند لیفت با نخ را پیشنهاد دهد. هرچه رینوپلاستی غیر تهاجمی تر باشد هزینه آن نیز کمتر می باشد.

در برخی از مواقع افراد خواهان ایجاد تغییرات اساسی در بینی خود می باشند به عنوان مثال قصد دارند که بینی خود را صاف کرده، برجستگی آن را بردارند، نوک بینی را بالا برده و آن را کوچکتر نمایند؛ در این گونه مواقع پزشک باید به روش جراحی باز در آناتومی بینی تغییرات اساسی ایجاد نماید؛ به همین سبب هزینه اینگونه عمل‌ها بسیار گران می باشد.

هزینه رینوپلاستی

هزینه رینوپلاستی بدون جراحی

رینوپلاستی بینی بدون جراحی وقتی انجام می شود که قرار باشد بینی دچار تغییرات جزئی شود. به عنوان مثال افرادی که صرفا به دنبال بالا رفتن نوک بینی هستند یا تمایل دارند بینی آن ها صاف باشد و یا به دنبال رفع قوز بینی می باشند می‌توانند از رینوپلاستی بدون جراحی استفاده نمایند. هزینه رینوپلاستی بدون جراحی چند برابر کمتر از جراحی بینی می باشد؛ تقریباً می‌توان گفت که هزینه جراحی باز بینی ۱۰ برابر گرانتر از روشهای غیر تهاجمی است؛ ارزانتر بودن روش های غیر تهاجمی دلایل متعددی دارد؛ به عنوان مثال در روش های بدون جراحی تغییرات جزئی در آناتومی بینی صورت می گیرد؛ ایجاد تغییرات جزئی به مراتب راحت‌تر از تغییرات اساسی هست به همین دلیل هزینه رینوپلاستی بدون جراحی پایین تر می باشد.

 رینوپلاستی بدون جراحی کمتر از یک ساعت بوده در حالی که عمل جراحی بیش از یک ساعت زمان می برد؛ به همین سبب قیمت رینوپلاستی بدون جراحی پایین تر است.

قیمت رینوپلاستی بدون جراحی به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه رینوپلاستی بدون جراحی با توجه به روش انجام کار، مواد به کار رفته، تخصص و تبحر پزشک می تواند متفاوت باشد به عنوان مثال تزریق فیلر از روش‌های رینوپلاستی بدون جراحی است؛ با توجه به نوع ماده که می تواند کلسیم هیدروکسی اپتات یا اسید هیالورونیک باشد؛ هزینه تزریق متفاوت است. جنس نخ و تعداد نخ های به کار رفته در لیفت با نخ بر روی قیمت رینوپلاستی موثر می باشد. به عنوان مثال استفاده از نخ های زیست تخریب پذیر مانند pdo نتایج مثبت را به دنبال دارد؛ به همین سبب این نخ ها ممکن است در مقایسه با نخ های دیگر مانند نخ های سیلویت گرانتر باشد. البته دقت نمایید که استفاده از نخ سیلویت در لیفت با نخ منسوخ شده و تمامی متخصصان ازpdo استفاده می نمایند.

 شاید مشاهده نمایید که در کلینیک های زیبایی معتبر انجام این روش ها گرانتر از سایر مکان ها باشد؛ دقت نمایید که در اینگونه مواقع معتبر بودن مکان باید برای شما اولویت داشته باشد؛ زیرا ممکن است مکانهایی که با قیمت‌های بسیار ناچیز تزریق فیلر و بوتاکس را انجام می دهند از تخصص کافی برخوردار نباشند و از مواد بی کیفیت استفاده نمایند؛ پس قبل از بررسی قیمت به اعتبار کلینیک و پزشک توجه داشته باشید؛ زیرا مراجعه به مراکز نامعتبر به خاطر صرف هزینه های اندک ممکن است عوارض جبران ناپذیری برای شما به دنبال داشته باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار