• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

هزینه مزوتراپی

هزینه مزوتراپی

شاید شما جزو آن دسته از افرادی باشید که  خیلی به مسئله زیبایی و سلامت موی خود اهمیت می دهید و با وجود رسیدگی به موهای خود، دچار ریزش مو شده اید و نگران این موضوع هستید باید بگوییم که جای هیچ نگرانی نیست، مزوتراپی مو روشی است که این روز ها برای درمان ریزش مو انجام می شود. این روش کاملا علمی و فاقد عوارض جانبی می باشد. با ما همراه باشید تا شما را با مزوتراپی مو، فواید مزوتراپی، برتری مزوتراپی، آماده شدن برای مزوتراپی، نتایج مزوتراپی، تعداد جلسات مزوتراپی، مراقبت های بعد از مزوتراپی، کاربرد های درمانی مزوتراپی، هزینه مزوتراپی آشنا کنیم.

فواید مزوتراپی بر رشد مو

مزوتراپی خواص درمانی بسیار گسترده ای دارد از جمله این خواص می توان به تحریک کلاژن سازی و تحریک پوست برای ساخت فولیکول اشاره کرد در واقع مزوتراپی با موادی که دارد باعث ساخت رشته های الاستیک می شود.

برتری مزوتراپی بر دیگر روش های درمان رشد مو

از آنجا که مزوتراپی بدون عمل جراحی است افراد بسیاری را برای انجام آن ترغیب می کند زیرا بسیاری از افراد از جراحی و تیغ جراحی هراس دارند. استفاده از مزوتراپی باعث ترمیم موهای سر، چربی سر و شوره سر می شود.

هزینه مزوتراپی

کاربرد بالینی مزوتراپی

مزوتراپی نوعی تزریق جلدی یا زیر پوستی است که براساس نوع داروهای درمانی آن می توانند متفاوت باشند از جمله کاربرد های می توان به درمان سلولیت، از بین بردن چربی های موضعی، درمان چربی پلک، جلوگیری از ریزش مو، جوان سازی پوست و درمان لک های پوستی و برطرف کردن جای زخم و اسکار اشاره کرد.

محلول تزریقی مزو تراپی شامل چه موادی است؟

مواد مزوتراپی موادی ارزان و در دسترس هستند که توسط شرکت های زیبایی تولید می شوند و در اختیار کلینیک های زیبایی پوست و مو قرار می گیرند. تاریخ انقضا این گونه محصولات بسیار مهم است و اکثرا تاریخ انقضای مشخصی دارند و در صورتی که تاریخ انقضای این مواد گذشته باشد ممکن است فرد را به نتیجه دلخواه خود نرساند‌. مواد مزوتراپی شامل محلول ها، ویتامین، مواد معدنی، داروهای مغزی، داروهای بی حسی موضعی و داروهای هورمونی و کلسی تونین و آمینواسید ها است.

تعیین هزینه مزوتراپی

هزینه مزوتراپی در کلینیک مدرن مو متغییر است و قیمت تمام شده آن به تعداد جلسات درمانی، دوز داروی تزریقی، ترکیب محلول مزوتراپی و موارد دیگر بستگی دارد. شما می توانید از جلسه ی مشاوره ای که برای شما برگزار می شود تعداد جلسات، تزریق ها و هزینه ی دقیق آن را بپرسید.

عوارض و خطرات مزوتراپی

عوارض مزوتراپی در ابتدا ممکن است باعث زخم شدن جای سوزن تزریقی شود سپس این زخم ها ظرف چند روز از بین می روند در واقع زخم ها باعث التهاب پوست سر می شوند که ممکن است در بعضی از افراد همراه با درد باشند.

ما در این مطلب سعی کردیم  شما را با مزوتراپی مو، فواید مزوتراپی، برتری مزوتراپی، آماده شدن برای مزوتراپی، کاربردهای درمانی مزوتراپی، نتایج مزوتراپی، تعداد جلسات مزوتراپی، مراقبت های بعد از مزوتراپی، هزینه مزوتراپی آشنا کنیم.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار