• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

بهترین دکتر لیپوماتیک ساق پا

  • معرفی لیپوماتیک ساق پا

بهترین دکتر لیپوماتیک ساق پا موضوعی است که در ادامه به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت. امروزه جراحی لاغری ساق پا یکی از بهترین و زیبا ترین جراحی ها برای لاغری و زیبایی ساق پا است . در برخی افراد مقدار زیادی چربی در ساق و مچ پا جمع می شود که نسبت به بقیه جاها بزرگ تر است و معمولا نیز نمی توان با ورزش کردن و رژیم های غذایی این مشکل را حل کرد از این رو است که عمل لیپوماتیک ساق پا می تواند به این افراد در داشتن پا هایی زیبا کمک کند ، زیرا تکنیک های بسیار پیشرفته لیپوماتیک  ریسک عوارض بعد از انجام آن را کاهش می دهد و نتایج مطلوبی را حاصل می کند .  به عیر از ساق پا می توانید شاهد موارد دیگر نیز باشید که از آن ها می توان به لیپوماتیک زیر بغل نیز اشاره کرد.

چربی ها موضعی در  افرادی که به چاقی ساق پا مبتلا هستند به صورت توده های برجسته ایجاد شده که تاثیرات منفی بر روی زیبایی ظاهری پا های آن ها می گذارد.

  • چه عواملی باعث تجمع چربی ها در ساق پا می شود ؟

دو عامل هستند که باعث تجمع چربی ها در قسمت ساق پا می شوند . این ۲ عامل عبارت اند از:

▪ عوامل ارثی و ژنتیکی

شایع ترین علت چاق شدن ساق پا و تجمع چربی ها در این قسمت عوامل ژنتیکی و ارثی هستند که متاسفانه افراد بر روی عوامل ژنتیکی کنترلی ندارند.

▪ تورم و یا احتباس مایعات

مچ پا های برخی از زنان بسیار حجیم است که این موضوع با گذر زمان نیز بدتر می شود . برخی از این افراد متوجه شده اند که در اواخر روز و یا پس از ایستادن و راه رفتن طولانی بدتر می شوند، این گونه افراد به احتمال زیاد دچار احتباس مایعات در این قسمت از پا خود هستند.

  • جراحی لاغری ساق پا با استفاده از لیپوماتیک

عمل لیپوماتیک یکی از جدید ترین روش ها برای از بین بردن چربی های بدن از جمله چربی ساق پا است . افرادی که دچار مشکل چربی ساق پا هستند می توانند با انجام عمل لیپوماتیک ساق پاهای زیبا و تراشیده برای خود به ارمغان بیاورند.

برای انجام عمل لیپوماتیک یک لوله فلزی باریکی به نام کانولا وارد ساق پا می شود و با حرکت لرزشی خود باعث شکسته شدن اتصال سلول های چربی می شود و بدون هیچ آسیبی به رگ های خونی بدن از بدن خارج می شود . برای انجام عمل لیپوماتیک ساق پا از بی حسی موضعی استفاده می کنند و نیاز به بیهوشی عمومی نیست . عمل لیپوماتیک ساق پا از شل شد گی پوست ساق پا جلو گیری می کند و باعث لیفت پوست نیز می شود.

به این نکته نیز توجه داشته باشید که بعد از عمل ممکن است در ناحیه ساق پا دچار تورم و کبودی شوید که مشکل به مدت یک هفته رفع خواهد شد.

بهترین دکتر لیپوماتیک ساق پا

  • مزایای لیپوماتیک ساق پا

▪ دوره بهبود و استراحت بعد از لیپوماتیک پا بسیار کوتاه است و فرد بعد از ۴۸ ساعت استراحت می تواند فعالیت روتین خود را انجام بدهد.

▪ در لیپوماتیک ساق پا از بی حسی های موضعی استفاده می شود و هیچ گونه دردی احساس نمی کنید و همچنین چون از بیهوشی های عمومی استفاده نمی شود عوارض آن را هم نخواهید داشت .

▪ در هنگام مهمانی ها و یا پوشیدن لباس ها بعد انجام لیپوماتیک و بر طرف کردن چاقی ساق پا شما اندامی متقارن و زیبا خواهید داشت.

▪ در این روش از دستگاه های کوچک استفاده می شود و عملا جای برش بر روی پوست شما نخواهد ماند.

▪ اثرات لیپوماتیک دائمی هستند و شما می توانید با رعایت رژیم های غذایی بعد از انجام لیپوماتیک پا برای همیشه از شر این چربی ها خلاص شوید.

  • اتنخاب بهترین دکتر برای انجام لیپوماتیک ساق پا

برای انتخاب یک دکتر مناسب برای انجام لیپوماتیک لازم است علاوه بر این که تخصص لازم را برای انجام لیپوماتیک باید داشته باشد باید دارای تجربه کافی نیز برای انجام این عمل باشد . گرچه این عمل به نظر یک کار ساده می آید ولی رعایت نکردن نکات ریز و بهداشتی سبب ایجاد خطراتی برای بیمار می شود . همچنین برای بهتر شدن نتیجه لیپوماتیک بهتر است بیمار و دکتر هم سلیقه باشند.

■ توجه

برای انجام لیپوماتیک ساق پا حتما به پزشک معتبر و یا کلینیک های معتبر مراجعه کنید زیرا مراجعه به افرادی که تخصص لازم را نداشته باشند برای شما خسارات جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت .

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار