• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

بهترین ورزش باشگاهی برای لاغری در کوتاه ترین زمان

بهترین ورزش باشگاهی برای لاغری

با این که این روزها بسیاری از افراد به روش هایی همچون لیپوماتیک برای لاغری روی آورده اند، اما بهتر است بدانید که همه‎ی ورزش های باشگاهی برای لاغری می توانند مفید باشند هرکدام از ورزش‌ها به نوبه ی خود می تواند به گونه‎ای باعث چربی سوزی در افراد شود و افراد با توجه به علایق خود به سمت بهترین ورزش باشگاهی برای لاغری می‎روند روزانه در جهان امروزی ورزش‎های متنوعی در حال رشد هستند که برای مردم بسیار جذاب به نظر می‎رسند و افراد سعی می‎کنند که به سمت ان‎ها گرایش پیدا کنند. لازم به ذکر است که افراد با توجه به نوع بدن خودشان و وضعیت جسمانی بدن خود باید یکی از این ورزش‎ها را برای لاغری خود انتخاب کنند.

بهترین ورزش های باشگاهی برای لاغری

1- بازی بسکتبال

بهترین ورزش باشگاهی برای لاغری

بازی بسکتبال یکی از بهترین ورزش های باشگاهی است که به صورت تیمی برگزار می شود و با توجه به جنب و جوشی که دارد بسیار شادی بخش و و مفرح می‌باشد و باعث لذت افراد و در کنار همه‌ی این موارد باید ذکر کرد که کالری بسیاری را از بین می‌برد و باعث چربی‌سوزی در بدن افراد می شود چربی‌سوزی این ورزش به صورت کلی می باشد واگر شما بخشی از برنامه‌ی روزانه‌ی خود را به آن اختصاص دهید در این صورت باعث می‌شود که شما به تناسب اندام برسید.

2- ورزش بدنسازی

بهترین ورزش باشگاهی برای لاغری

یکی از بهترین ورزش های باشگاهی بدنسازی است که به لاغری افراد کمک شایانی می کند به این صورت که حتی بعد از اتمام تمرینات بدن به چربی سوزی خود همچنان ادامه می دهد. طی تحقیقات انجام شده در مطالعات مختلف چربی سوزی در ورزش بدنسازی بعد از تمرین به مدت 48 ساعت ادامه پیدا می کند که این ورزش یکی از موثرترین ورزش ها هم برای چربی سوزی و هم برای عضله سازی می باشد که عضله سازی با چربی سوزی بالا اتفاق می‌افتد. با استفاده از این ورزش می‌توانید در هر ساعت 454 کالری بسوزانید.

3- ورزش زومبا

بهترین ورزش باشگاهی برای لاغری

این ورزش باشگاهی یکی از بهترین ورزش‌ها برای لاغری افراد می‌باشد و دارای محبوبیت زیادی در بین مردم می باشد این ورزش باشگاهی یکی از ورزش های هوازی است که به کالری سوزی بالا کمک می‌کند. به این گونه که با انجام 15 دقیقه این ورزش می‌توانید چیزی در حدود160 کالری بسوزانید توجه کنید ورزش زومبا ترکیبی از ورزش هوازی و قدرتی می‌باشد که علاوه بر اینکه باعث چربی سوزی می شود باعث عضله سازی نیز می‌شود پس بهتر است که ورزش زومبا را که کالری زیادی می‌ سوزاند را در برنامه ی هفتگی خود قرار دهید.

4- ورزش پیلاتس

بهترین ورزش باشگاهی برای لاغری

ورزش پیلاتس یکی از قدیمی ترین ورزش ها برای لاغری در بین افراد می باشد این ورزش یک ورزش ترکیبی از قدرت و انعطاف می باشد که به مرور زمان باعث کالری سوزی در بدن شما می‌شود و همچنین باعث انعطاف پذیری بدنتان نیز می شود. ورش پیلاتس به مرور زمان با چربی سوزی که انجام می دهد باعث می شود که عضلات بدن شما تقویت شود و شما دارای شکمی صاف و بدون چربی داشته باشید توجه کنید که این ورزش باعث حجیم شدن عضلات شما نمی شود بلکه فقط باعث چربی سوزی عضلاتتان می گردد.

5- ورزش ایروبیک

بهترین ورزش باشگاهی برای لاغری

این ورزش نیز یکی ازورزش‌های پرطرفدار در بین افراد می‌باشد. این ورزش یکی از ورزش‌های هوازی در بین افراد می‌باشد که به چربی سوزی کمک بسیاری می‌کند. در افرادی که دارای وزن زیادی هستند با استفاده از ایروبیک کالری بسیاری را خواهند سوزاند و سریعتر به تناسب اندام می‌رسند. شما می‌توانید با‌توجه به وزن بدنتان ایروبیک را به صورت سبک یا سنگین کار کنید ایبروبیک سبک کالری کمتری را از بین می برد اما ایروبیک سنگین کالری زیادی را از بین می‌برد پس باتوجه به وزن بدن خود در طول هفته ایروبیک را در برنامه‌ی خود قرار دهید.

6- ورزش یوگا

بهترین ورزش باشگاهی برای لاغری

این ورزش یکی از ورزش هایی است که علاوه بر اینکه باعث لاغری در افراد می شود باعث آرامش ذهن و افزایش روحیه و از بین رفتن استرس در افراد می گردد که با این مواردی که گفته شد به مرور زمان در افراد تاثیر خود را به جا می گذارد و باعث لاغری در افراد و تناسب اندام می شود. توجه کنید که میزان وزن و کالری که شما در ورزش یوگا از دست می دهید به شدت تمرینات شما و همچنین به وزن شما بستگی دارد که اگر شدت بالا باشید کالری بیشتری می‌سوزانید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۸ از ۵
از مجموع ۱۰ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار