• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

تقویت سبیل بعد از کاشت

تقویت سبیل بعد از کاشت

کاشت ریش و سبیل به منظور احیای دوباره ریش و سبیل و رفع کم پشتی آن ها در کلینیک مدرن انجام میشود. افراد به دلایل مختلفی در نواحی از صورت خود بی مو یا کم مو هستند‌ که از جمله آن ها می توان به بیماری های هورمونی، استرس، کمبود یک سری ویتامین در بدن و یا حتی علل ژنتیکی اشاره کرد. کلینیک مدرن یکی از معتبر ترین کلینیک های زیبایی پوست و مو در ایران است که هدف خود را رفع نواقص شما و زیباتر کردن شما گذاشته است. ریش و سبیل برای آقایان بسیار مهم هستند وبا آن ها مردان احساس مردانه بودن بیشتری دارند. در این مقاله مشاوران کلینیک مدرن برای شما راهکار هایی آورده اند که تحت عنوان تقویت سبیل بعد از کاشت برای شما همراهان عزیز و همیشگی ارائه می شود که امیدواریم مورد پسند شما قرار بگیرد.

روش های کاشت سبیل در کلینیک مدرن

در کلینیک مدرن روش های زیادی برای کاشت سبیل مورد استفاده قرار می گیرد که ما سعی می کنیم از روش های مدرن تر و بدون درد صحبت کنیم. دو روش رایج کاشت سبیل در کلینیک مدرن کاشت سبیل به روش fut و روش sut است. که معمولا عوارضی نداشته و عمل آن ها بدون خونریزی و زخم های بلند مدت است. مقاله های بسیاری در این زمینه در سایت ما وجود دارد که می توانید مطالعه کرده و از آن ها استفاده کنید اما اکنون می هدف دیگری و آن مراقبت های بعد از کاشت سبیل است.چه کنیم تا سبیل های کاشته شده دوام آورده و مانند سبیل های طبیعی ما شوند و در ناحیه کاشت مو جوشگاه ایجاد نشود؟ جواب این سوالات را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

رعایت بهداشت و تقویت سبیل بعد از کاشت

مهم ترین نکته در مراقبت بعد از کاشت سبیل رعایت بهداشت است. سعی کنید محل کاشت سبیل و همچنین محلی که از آن مو گرفته اید را تمیز نگهداری کرده و به توصیه های پزشک خود گوش فرا دهید. انتی بیوتیک را در برنامه خود بگذارید تا از زدن جوش در امان باشید. همچنین در حین خوابیدن مواظب باشید هم مواظب سبیل هایی که تازه کاشته اید و هم ناحیه ای از سر که از آن مو برداشته اید‌. سعی کنید از چند بالش استفاده کنید و یا روی یک مبل بخوابید.

تقویت سبیل بعد از کاشت

نباید ها در تقویت سبیل بعد از کاشت

یک سری کار ها است که نباید بعد از کاشت سبیل انجام دهید از جمله این کار ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مالیدن و لمس محل کاشت ریش و سبیل
  • قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید
  • ورزش های سریع و شدید و یا انجام کار های سخت
  • استفاده از دخانیات مانند سیگار و کشیدن قلیون
  • رفتن به استخر و شنا کردن
  • رفتن به سونا و جکوزی و همچنین حمام آب داغ
  • سبیل های شما بعد از دو هفته پی ریزد و مجددا رشد می کند بنابراین در جریان باشید و از دست کاری آن ها بپرهیزید.

نحوه خوابیدن و تاثیر در تقویت سبیل بعد از کاشت

نحوه خوابیدن بعد از کاشت سبیل بسیار مهم است و می تواند در نتیجه عمل کاشت شما اثر گذار باشد. سعی کنید تا ۳ یا ۴ شب بعد از کاشت سبیل به صورت نیم خیر خوابیده و از چند بالش استفاده کنید استفاده از زاویه ۴۵ درجه برای شما توصیه می گردد. ممکن است در یک هفته اول بعد از کاشت در ناحیه کاشت سبیل دچار تورم یا سوزش و درد خفیف شوید که این مساله طبیعی است. یک عامل بسیار مهم دیگر در کاشت سبیل استفاده از لباس های مناسب است سعی کنید از لباس های دکمه دار استفاده کنید و از پوشیدن لباسی که در آوردن آن سخت است خودداری کنید.

رنگ کردن سبیل ها بعد از کاشت

حدودا یک ماه لازم است تا سبیل های پیوندی شما مجددا رشد کنند تا این مدت از رنگ کردن و دستکاری سبیل های خود به شدت دوری کنید. بعد از ۴هفته می توانید با دقت سبیل های خود را رنگ کنید و سعی کنید از رنگ های گیاهی و خانگی برای این کار استفاده کنید.شما اکنون سبیل هایی دارید که به طور طبیعی رشد می کنند و مانند سبیل های طبیعی خودتان هستند که نیاز به مراقبت دارند همه چیز آن ها طبیعی است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار