• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

رژیم غذایی لاغری بدون استفاده از شیرین کننده های مصنوعی

لاغری بدون استفاده از شیرین کننده های مصنوعی

وزن کم کردن و لاغر شدن امروزه امر بسیار مهمی است به خصوص برای افرادی که اضافه وزن دارند این مسئله بسیار اهمیت پیدا می کند.
یکی از راههای داشتن اندامی متناسب رعایت رژیم غذایی و لاغری بدون استفاده از شیرین کننده های مصنوعی است، اما گنجاندن تمام مواد غذایی مورد نیاز بدن در وعده های غذایی کار دشواری است. علاوه بر این، ممکن است شما برای انتخاب رژیم غذایی مناسب دچار مشکل شوید.
بسیاری از افراد می پندارند که شیرین کننده های مصنوعی سبب چاقی نمی شود و از آن ها به صورت مداوم استفاده می کنند در صورتی که این طرز فکر کاملا اشتباه می باشد و این افراد برای لاغر شدن باید از این شیرین کننده ها دوری کنند. البته عده ای نمیتوانند رژیم غذایی را رعایت کرده و ترجیح داده تا از روش هایی همچون لیپوماتیک برای لاغری استفاده کنند.

در بسیاری از مواقع ما به این دلیل سراغ خوراکی ها و شیرین کننده های مصنوعی می رویم که در دسترس مان هستند نه به این دلیل که واقعا گرسنه ایم. اگر تصمیم به لاغر شدن دارید، خوراکی ها و شیرین کننده های مصنوعی را از دسترس خارج کنید مثلا در کابینت یا کمدی دور از دسترس قرار دهید اگر هم نمی توانید جلوی خودتان را بگیرید از خریدن آنها خودداری کنید و فقط زمانی تنقلات بخرید که مهمان دارید.
با در این مطلب سعی داریم شما را با موضوع لاغری بدون استفاده از شیرین کننده های مصنوعی آشنا کنیم.

شیرین کننده های مصنوعی چه موادی هستند؟

شیرین کننده های مصنوعی جز مواد شیرین کننده های غیر قندی به حساب می آیند دسته ای از افزودنی های غذایی هستند که موجب ایجاد طعم شیرینی مثل شکر یا قند میگردند با این تفاوت که کالری شان نسبت به قند کمتر است.

تاثیر شیرین کننده ها بر افزایش وزن

همانطور که می دانیم امروزه شیرین کننده های مصنوعی جایگزین قند در انواع نوشیدنی و خوراکی های دیگر شده است از جمله مواد که در آنها شیرین کننده های مصنوعی استفاده می شوند عبارتند از بستنی ها، آدامس ها، نوشابه و آبمیوه ها، شیرینی و غیره.
بسیاری از افراد می پندارند که این محصولات سبب کاهش وزن می شوند در صورتی که این باور کاملا اشتباه است و شیرین کننده ها سبب افزایش وزن می شوند.
به این نکته باید توجه داشته باشید که شیرین کننده های مصنوعی سبب چاقی ، فشار خون، دیابت نوع ۲ و مشکلات قلبی عروقی می شوند ‌ شیرین کننده های مصنوعی ممکن است که علاقه به شیرینی را افزایش دهند و این باعث می شود که افراد بیشتر از خوراکی های شیرین استفاده کنند.

لاغری بدون استفاده از شیرین کننده های مصنوعی

شیرین کننده های مصنوعی ممکن است بدن شما را به شیوه هایی که هنوز مشخص نشده اند تحت تاثیر قرار دهند این محصولات می توانند روش هایی که میکروب های روده در هضم غذا عمل می کنند را تغییر دهند یا احتمالا با ارسال سیگنال های نادرست مکرر که چیزی شیرین مصرف شده است، متابولیسم بدن را با گذر زمان تغییر می دهند.
مصرف بیش از حد شیرین کننده ها خطر ابتلا به سرطان ها را افزایش می دهند و همچنین ممکن است سبب بهبودی دیرتر برخی از بیماری ها شوند.
علت چاقی پیشرفته در افراد به دلیل آسپارتام موجود در شیرین کننده ها می باشد که این ماده خطر جنون و سکته را افزایش می دهد.
بسیاری از افراد می پندارند که شیرین کننده های مصنوعی بهتر از قند و شکر طبیعی هستند اما آن ها فقط عاملی برای اضافه وزن می باشند.

پیشینه رژیم بدون قند

غذاهای پر شکر سبب می شوند تا کالری زیادی به بدن برسد و این خوراکی ها فاقد ارزش غذایی می باشند و به اندازه ای که شکر وارد بدن می کنند ویتامین و مواد معدنی کافی ندارند.

مزایای رژیم بدون قند

رژیم بدون قند مزایایی دارد که در زیر به توضیح مزایای رژیم بدون قند می پردازیم:
کاهش وزن: حذف قند به شما کمک می کند تا وزن خود را کاهش دهید سعی کنید از مواد مغذی بیشتری استفاده کنید زیرا استفاده از مواد مغذی باعث می شود شما با خوردن مقدار کمی از آن ها احساس سیری کنید‌.
سلامت عمومی بدن: رژیم غذایی فاقد قند سبب می شود تا از بیماری های دیگری که به دلیل مصرف زیاد قند ایجاد می شود جلوگیری کند.
مصرف نوشیدنی های قندی و شیرین کننده های مصنوعی باعث افزایش فشار خون، التهابات، کلسترول و چربی احشایی شکم می شود و مصرف این مواد رابطه مستقیمی با سکته های قلبی دارند.

سلامتی دندان ها: این جمله که می گویند قند برای دندان ضرر دارد جمله ای است که از زمان کودکی مان بارها شنیده ایم و این جمله کاملا درست است و صحت دارد اگر شما سعی کنید تا یک رژیم بدون قند یا با میزان کم قند را داشته باشید این رژیم به سلامت دندان های شما بسیار کمک می کند.
ما سعی کردیم شما را با مضررات شیرین کننده های مصنوعی آشنا کنیم بنابراین به شما توصیه می کنیم که اگر سلامتی بدنتان و لاغری و تناسب اندام برای شما مهم است از این مواد شیرین کننده دوری کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار