• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

لاغری با چای ترش

لاغری با چای ترش

لاغری یکی از رویاهای هر فردی می باشد. به همین دلیل به دنبال روش های مختلفی هستند که بتوانند به آن دست پیدا کنند. لیپوماتیک نمونه ای از این روش ها می باشد. بسیاری از افراد نیز روش های طبیعی و خانگی را ترجیح می دهند که از بهترین ها می توان به لاغری با چای ترش اشاره کرد. چای ترش یا به عبارتی چای مکی نیز به آن گفته می شود. این چای از گیاه جامائیکا تهیه می شود. این چای دارای طرفداران بسیاری است که هم به صورت سرد و هم به صورت گرم مورد استفاده قرار می گیرد.

این چای دارای کالری کمی می باشد و رنگ آن قرمز یاقوتی می باشد و دارای مزه ی ترش می باشد.

از جمله خواص آن:

1- برای کاهش قند خون

2- کاهش فشار خون بدن

3- کاهش وزن و لاغری بدن

4- از بین برنده ی افسردگی

5- سلامتی کبد

6- سلامتی دستگاه گوارشی بدن

7- درمان یبوست

چای ترش دارای طبع سرد و خشک می باشد.

این چای برای لاغری افراد بسیار مناسب می باشد. چای ترش باعث پاکسازی بدن می شود با مصرف کردن این چای ترش حجم ادرار افزایش پیدا می کند این کار باعث عملکرد بهتر دستگاه گوارش می شود وو همچنین باعث لاغری بدن افراد می گردد.

تاثیر چای ترش بر لاغری بدن

1- با افزایش حجم ادرار باعث کاهش وزن می شود.

2- این چای حاوی آنتی اکسیدان است و این آنتی اکسیدان چای ترش برای دفع چربی های بدن مناسب است و آن ها را از بین می برد.

3- آنتی اکسیدان موجود در چای ترش باعث از بین رفتن بافت های مرده و آسیب دیده می شود.

4- این چای باعث افزایش متابولیسم بدن و همچنین باعث افزایش سوخت و ساز بدن می شود که در نهایت باعث لاغری بدن می شود.

5- چای ترش همچنین باعث می شود که غذای مصرف شده زود هضم شود و چربی که در این غذا است به هیچ عنوان جذب بدن نشده و دفع گردد.

6- این چای دارای خاصیتی است که جذب کربوهیدرات غذا را در بدن کاهش می دهد.

7- چای ترش علاوه بر این که باعث کاهش چربی ها و هضم زود هنگام غذا می شود و میزان جذب کربوهیدرات غذا را کاهش می دهد باعث حفظ و تقویت عظلات نیز می شود.

لاغری با چای ترش

چای ترش چگونه به هضم غذا کمک می کند؟

چای ترش با افزایش دادن ترشح اسید معده باعث می شود که هضم غذا ، جذب غذا و همچنین سوخت و ساز بدن را نیز افزایش می دهد.

همچنین لازم به ذکر است که ما می توانیم چای ترش را در هر رژیم غذایی که برای لاغری افراد نوشته می شود اضاف کنیم که باعث لاغری سریع در افراد می شود.

چای ترش دارای این خاصیت می باشد که باعث جذب مواد مفید به بدن می شود ولی مواد مضر و سموم بدن را دفع می‌کند.

روش تهیه ی چای ترش برای لاغری

مقداری چای ترش را به همراه مقداری آب و مقداری شکر در ظرف شیرجوش بریزید و روی حرارت بالا قرار دهید و مراقب باشید که آب سر نرود تا زمانی که این آب به جوش آید. بعد از اینکه این آب به جوش آمد حرارت زیر ظرف را کم کنید و اجازه دهید که به مدت یک ربع این چای با حرارت ملایم به جوش آید بعد از اینن مدت چای را از یک صافی رد نمایید و در یک فنجان سرو کنید. با توجه به علاقه ی خود به صورت سرد یا گرم بنوشید.

چای ترش را می توان در طول روز دوبار مصرف نمود یک بار صبح و یک بار شب قابل استفاده است این شیوه مصرف را به مدت 10 روز استفاده نمایید و سپس چند روز قطع کرده و فاصله دهید بعد از این مدت دوباره شروع کنید.

در مصرف چای ترش دقت نمایید چون دارای طبع سرد و همچنین خشک می باشد اگر در مصرف آن ازدیاد کنید معمولا باعث کاهش فشار خون بدن و همچنین باعث سستی بدن نیز می شود پس بهتر است که در مصرف کردن آن زیاده روی نکنیم.

درچه مواردی از چای ترش استفاده نکنیم؟

افرادی که دارای نوزاد شیرده هستند که به آن شیر می دهند یا زنانی که در دوره بارداری هستند یا اینکه تمایل به بارداری هستند به هیچ عنوان از این چای استفاده نکنند.

زنانی که از قرص های ضد بارداری استفاده می کنند نباید از این چای استفاده کنند به دلیل اینکه این چای بر روی هورمون استروژن تاثیر می گذارد.

همچنین این چای برای افرادی که دارای فشارخون پایینی هستند به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۳ از ۵
از مجموع ۳ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار