• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

لاغری با قهوه سبز

لاغری با قهوه سبز

لاغری یکی از اهدافی است که هر فردی به فکر رسیدن به آن می باشد. به همین علت از روش های گوناگونی برای اینکار استفاده می کنند که از آن ها می توان به لیپوماتیک اشاره کرد. از دیگر روش های محبوب نیز لاغری با قهوه سبز بوده که در ادامه به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت.

قهوه یکی از نوشیدنی های پرطرفدار دنیا می باشد که نوشیدن قهوه برای بدن دارای فواید بسیاری می باشد.

قهوه سبز قهوه ای است که هنوز بو داده نشده است. قهوه هایی که بو داده شده باشند رنگ و طعمشان نیز تغییر می کند و همچنین باعث کاهش کلروژنیک اسید موجود در آن می شود اما قهوه ی سبز دارای کلروژنیک اسید زیادی می باشد که برای سلامتی بدن بسیار مفید است.

چه کسانی از قهوه سبز استفاده می کنند؟

1- افرادی که چاق هستند و نیاز به کاهش وزن دارند از این قهوه استفاده می کنند.

2- بیماران که دیابت دارند.

3- افرادی که دارای فشار خون بالاهستند.

4- کسانی که دچار آلزایمر شده اند.

5- کسانی که دچار عفونت هاب باکتریایی هستند.

قهوه دارای مقدار زیادی کافئین می باشد که این کافئین موجود می تواند مقدار سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد. کافئین موجود در قهوه میزان متابولیسم بدن را افزایش می دهد و موجب چربی سوزی در بدن می شود. علاوه بر این ها باعث افزایش هوشیاری فرد می شود که فرد می تواند بدون خستگی به مدت طولانی ورزش کند.

طبق تحقیقات انجام شده ثابت شده است که کلرونیک اسید می تواند کمک زیادی به لاغری افراد کند. تحقیقات بر روی تعدادی از افراد انجام شد که تعدادی ازآن ها از قهوه سبز استفاده کردند و عده ای ورزش کردند که در پایان تحقیقات معلوم شد افرادی که از قهوه سبز استفاده کردند به مقدار زیادی دچار کاهش چربی شدند.

قهوه سبز می تواند با کاهش دادن قند خون و کاهش مقدار سنتز چربی موجود باعث کاهش وزن در افراد می شود. کلرونیک اسید موجود در قهوه باعث کاهش جذب چربی غذا می شود و باعث افزایش سوخت و ساز و متابولیسم چربی می شود.

قهوه سبز در بازار به دو صورت به فروش می رسد:

هم به صورت محلول و هم به صورت دانه

قهوه های سبزی که به صورت دانه ای هستند باعث می شود که همه ی خواص طبیعی قهوه و همچنین مزه ی آن نیز حفظ شود. در بعضی از کشورها مانند برزیل دانه های قهوه سبز بعد از اینکه پاک سازی شدند به بازار عرضه می شوند که دارای ارزش بسیاری در بین مردم آن کشور به علت خاصیت کاملا طبیعی ان می باشند. دانه های این قهوه را علاوه بر حالت خام  می توان به شکل بوداده نیز مورد استفاده قرار داد.

قهوه سبز به صورت محلول

مزیت این قهوه این است که استفاده ان بسیار راحت وآسان می باشد. این قهوه مناسب افرادی می باشد که که وقت کافی برای آماده کردن ان ندارند. این نوع قهوه ی سبز دارای ارزش غذایی بسیار کمی می باشد و نسبت به قهوه ی دانه ای قیمت کمتری دارد. و همچنین این قهوه دارای کافئین زیادی می باشد.

استفاده از قهوه ی سبز برای لاغری افراد چاق مناسب می باشد. ترکیبات و عناصری که در این نوع قهوه وجود دارد که باعث می شود سوخت و ساز بدن سریع اتفاق بیفتد. و افزایش سوخت و ساز باعث تقسیم شدن چربی های بدن می شود و فرد دچار چاقی نمی شود. قهوه سبز باعث دفع سموم بدن و همچنین مایعات اضافی بدن می شود که این موارد در کل باعث کاهش وزن فرد می گردد.

کاهش وزن با استفاده از قهوه ی سبز بسیار راحت تراز ورزش های سنگین می باشد و فرد می تواند خیلی راحت وزن خود را کم کند.قهوه ی سبز باعث کاهش اشتهای فرد می شود.

لاغری با قهوه سبز

به همین دلیل است که برای افرادی که دنبال لاغری هستند در کنار رژیم غذایی که برای لاغری به آن ها داده می شود حتما توصیه می شود که از قهوه بخصوص قهوه ی خام سبز دانه‌ای استفاده شود که کمک شایانی به لاغری افراد می کند. توجه داشته باشید در کنار مصرف قهوه سبز حتما به طور منظم ورزش کنید و همچنین از رژیم غذایی سالم استفاده نمایید و همچنین دقت داشته باشید که به هیچ عنوان در مصرف قهوه زیاده روی نکنید.

برای اینکه روند کاهش وزن بدنتان سریعتر اتفاق بیفتد بهتر است که حتما قهوه را به همراه با دارچین و زنجبیل مصرف نمایید. همچنین می توانید قهوه سبز دانه‌ای را به همراه سوپ مرغ استفاده کنید تا تاثیر بیشتری در روند لاغریتان مشاهده نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار