• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

لاغری و زیبایی

لاغری و زیبایی

زیبایی و داشتن هیکل خوش فرم و در ابعاد مناسب دارای رازهایی است که فقط افرادی که دارای پشت کار و اراده قوی هستند می توانند به آن دست پیدا کنند . برای داشتن هیکلی زیبا و خوش فرم فاکتورهایی مانند اندام کشیده ، قد بلند ، پوست صاف و لبخند گیرا نیاز است ولی این به این معنی نیست که اگر شما هیچ یک از فاکتور ها را ندارید و فردی چاق هستید هرگز نمی توانید به زیبایی و تناسب اندام دست پیدا کنید . یک روش ساده که می تواند در مدت زمان کم به شما برای رسیدن به تناسب اندام‌ کمک کند لیپوماتیک است. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با لاغری و زیبایی آشنا کنیم.

  • معرفی لیپوماتیک

لیپوماتیک یک روش ساده و بدون خطر است که می تواند به شما در داشتن اندام زیبا و ایده آل کمک کند. لاغری و زیبایی باهم یک رابطه مستقیم دارند و به این معنا است که داشتن چربی اضافی در قسمت ران و شکم و پهلو می تواند از زیبایی شما جلو گیری کند . گاهی وقت ها از بین بردن این چربی های موضعی با استفاده ورزش کردن و رژیم های غذایی یک کار سخت و دارای پرسه طولانی است ولی نگران نباشید می توانید با استفاده از عمل لیپوماتیک در مدت زمان کوتاه به اندام ایده آل خود دست پیدا کنید.

برای آن که نتایج بهتری از انجام لیپوماتیک بگیرید بهتر است که این عمل را در کلینیک های معتبر و توسط کادر پزشکی متخصص انجام دهید . یکی از کلینیک هایی که  با بهره گیری از دانش روز بشری و بهترین کادر پرستاری و پزشکی می تواند به شما بهترین خدمات نوین زیبایی را ارائه بدهد کلینیک مدرن است .

روش های دیگری نیز وجود دارد که می تواند به شما در رسیدن به اندام ایده آل کمک کند . که در ادامه قصد داریم به بررسی این عوامل بپردازیم .

  • ورزش

یکی دیگر از روش هایی که شما می توانید برای لاغری و زیبایی از آن کمک بگیرید ورزش کردن است . اما با ورزش کردن به زمان بیشتری نیاز است تا به اندام ایده آل خود دست پیدا کنید‌.

برخی افراد ورزش کردن را مهمترین راز زیبایی و تناسب اندام می دانند. برای این که بتوانید لاغری و زیبایی اندام برسید نباید ورزش کردن را فراموش کنید ، به گونه باید رفتار کنید که ورزش کردن جزئی از اعضای بدن شما است .

ورزش کردن به این معنا نیست که حتما یک ورزش را به صورت حرفه ای انجام دهید  می توانید با هر روز پیاده روی تند و دویدن کالری بیشتری بسوزانید و غذا خوردن برای شما لذت بخش تر شود.

لاغری و زیبایی

  • غذاهای آب پز

برای رسیدن به لاغری و زیبایی اندام بهتر است  از خوردن غذا های سرخ کردنی و فست فود خود داری کنید و این نوع غذا ها را به طور کامل از برنامه غذایی خود حذف کنید . معمولا این غذا ها حاوی هیچ نوع ماده مغذی نیستند و فقط باعث تجمع چربی های اضافی در قسمت شکم‌ و پهلو می شود . آب پز کردن غذا ها علاوه بر این که باعث می شود ماده مغذی آن حفظ شود و به دلیل نداشتن چربی های مضر استفاده مداوم از آن می تواند به شما در لاغری و زیبایی اندام کند.

  • میوه و سبزیجات

اگر می خواهید اندامی زیبا داشته باشید باید میوه و سبزیجات پایه ی اصلی غذا ها و میان وعده های شما باشد . میوه و سزیجات علاوه بر این که چربی های اضافی را می سوزاند کالری مورد نیاز بدن را برای انجام فعالیت های روزانه تامین می کند و از تمایل شما برای خوردن غذاهای چرب جلوگیری می کند.

  • چند لحظه تامل

بیشتر افراد فکر می کنند داشتن تناسب اندام به این معنی است که فرد لاغر و دارای کمر باریک باشد ولی در واقع تناسب اندام جسمی مربوط به داشتن قلب ، ریه ، کلیه و کبدی سالم است همچنین تناسب اندام داشتن بر روی روح  و روان انسان ها نیز تاثیر می گذارد .

بنابر این با این گفته ها باید توجه داشته باشیم که از گنجاندن غذاهایی که هیچ نوع ماده مغذی درون خود ندارند و باعث به وجود آمدن چربی های اضافی در قسمت های مختلف بدن می شوند خود داری کنیم تا علاوه بر زیبایی اندام های بدن کار کرد خوب بدن را نیز داشته باشیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار