• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

تزریق چربی و بوتاکس همزمان

روش تزریق چربی به صورت زیر چشم، لب و گونه یک فرآیند سه مرحله ای ساده دارد که شامل برداشتن چربی از یک نقطه بدن، تصفیه کردن چربی برداشته شده، و در نهایت تزریق سلول های چربی به محل های مورد نیاز هدف است. نتایج تزریق چربی صورت معمولا بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده است و می تواند برای چند ماه یا چند سال و یا برای تمام عمر دوام و ماندگاری داشته باشد. با بالا رفتن سن، بافت چربی صورت کم می شود که افتادگی پوست، شلی و چروک را بیشتر می کند.

گاهی اوقات سفت تر و کشیده تر نمودن پوست باعث جوانتر شدن آن نمی شود بلکه پرتر بودن صورت باعث جوانتر شدن آن می شود. قسمت هایی از پوست صورت که دچار چین و چروک، کاهش حجم می شوند مثل گونه ها، گودی زیر چشم، خط خنده، شقیقه ها، نازک شدن لب ها و حتی پشت دستها را می توان با تزریق چربی و بوتاکس همزمان اصلاح نمود.

یکی از مزیت های این روش، گرفتن چربی از خود فرد که به وفور به دست می آید و حتی می توان مقداری از چربی را در فریزر به مدت 6 ماه نگهداری نمود و در صورت نیاز مجددا تزریق نمود، و مزیت دیگر آن بی خطر و بدون عارضه بودن آن است. تزریق چربی و بوتاکس همزمان می تواند چهره را زیباتر کرد. این عمل زیبایی بدون درد، ایمن، با دوران بهبود سریع و مدت استراحت بسیار کوتاه چهره ای خوش فرم را به ارمغان می آورد.

نکاتی که بعد از تزریق چربی و همزمان بوتاکس باید رعایت شود:

نکات ضروری که باید پس از این روش رعایت شوند و عدم رعایت آنها مشکل آفرین خواهد بود: نباید تا 4 ساعت روی زمین دراز کشید – روی محل تزریق را نباید به هیچ وجه ماساژ داد – برای مدت چند ساعت باید از کیسه یخ بر روی موضع تزریق شده استفاده کرد – ماهیچه ها و عضلاتی که عمل تزریق بر روی آن ها انجام شده را باید به طوری ارادی منقبض کنید .

تزریق چربی و بوتاکس همزمان

تزریق چربی و همزمان بوتاکس در پیشانی:

این مورد از مهم ترین کاربرد تزریق چربی و همزمان بوتاکس است و به رغم بعضی ها، مهمترین و مفیدترین کاربرد تزریق چربی و همزمان بوتاکس در زمینه زیبایی محسوب می شود. اگر این روش به پیشانی تزریق شود، باعث از کار افتادن و حرکت نکردن ماهیچه های پیشانی و یا کم کردن تحرک عضلات پیشانی می شود. این ناحیه یکی از نواحی بدن است که چین و چروک بسیاری دارد و همچنین پتانسیل به وجود آمدن چین و چروک فراوان را نیز دارا است.

در صورت به وجود آمدن چین و چروک در پیشانی، افراد دیگر به سرعت متوجه آن خواهند شد بنابراین باید از به وجود آمدن چین و چروک در پیشانی پرهیز کرد و یا در صورت وجود داشتن چین و چروک در این ناحیه، آن را درمان کرد. تزریق چربی و همزمان بوتاکس در ناحیه پیشانی، بهترین عملکرد و کمترین عوارض را نسبت به بقیه اندام ها در بدن دارد.

این ماده در صورت تزریق به پیشانی، حرکت عضلات پیشانی را از بین می برد و در نتیجه باعث از بین رفتن چین و چروک در این ناحیه می شود. از آن جا که در این روش چربی از بافت بدن خود شخص برداشته می شود، مشکلات و یا عوارض جانبی مانند احساس وجود شی خارجی در بدن یا انقباضات موضعی که اغلب با ایمپلنت مصنوعی به عنوان مثال، سیلیکون در پیشانی دیده می شود وجود ندارد. هیچ زخمی ایجاد نشده و حالت نهایی پیشانی طبیعی است.

کلینیک پوست و مو مدرن:

همانطور که گفته شد از تزریق چربی و همزمان بوتاکس برای رفع انواع چین و چروک صورت، پیشانی، دور چشم و خط اخم استفاده می شود. در مرکز مدرن این تزریق توسط پزشک های متخصص و آشنا با آناتومی صورت انجام خواهد گرفت. شما قبل از انجام پروسه می بایست یک جلسه مشاوره ای در مورد شیوه و مواد مورد استفاده با پزشک معالج داشته باشید . در این جلسه وضعیت سلامتی و سابقه بیماری شما مورد بررسی قرار گرفته و اهداف مورد نظر شما از انجام این روش درمانی بررسی خواهد شد، تا جزئیات این روش به همراه عوارض و خطرات آن و نیز مراقبت های لازم پس از انجام آن به اطلاع شما برسد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۳ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار