• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

رینوپلاستی بینی های گوشتی

رینوپلاستی بینی های گوشتی

رینو به معنی بینی و پلاستی به معنی تغییر شکل دادن است. در رینوپلاستی وضعیت بینی مورد بررسی قرار می گیرد تا بهترین و مناسب ترین روش برای تغییر شکل دادن آن انتخاب شود. رینوپلاستی بینی های گوشتی سخت ترین نوع رینوپلاستی می باشد. زیرا پوست این بینی‌ها ضخامت بالایی دارد و در عوض بافت و غضروف این بینی ضعیف و کم می باشد؛ به همین جهت عمل این بینی ها نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد؛ به همین جهت بهتر است قبل از مراجعه به پزشک برای رینوپلاستی بینی گوشتی خود یک پزشک متبحر انتخاب نمایید زیرا اگر پزشک شما از تبحر و تخصص بالایی برخوردار نباشد؛ ممکن است عمل بینی شما نتایج نامطلوبی را به دنبال داشته باشد.

چگونه بهترین پزشک جراح بینی را انتخاب نماییم؟

اگر تصمیم شما برای رینوپلاستی جدی می باشد؛ بهتر است قبل از هر گونه اقدامی بهترین پزشک جراح بینی را انتخاب نمایید. می‌توانید از سرچ کردن در فضای اینترنت کمک بگیرید و نظرات مراجعه کنندگان قبلی و بیماران قبلی را مطالعه نمایید. می توانید به صفحه اینستاگرام پزشک مدنظر خود مراجعه کرده و نمونه کارهای پزشک را مشاهده نمایید؛ در هنگام جستجو در خصوص سوابق عمل های پزشک چندین مورد بینی گوشتی را که پزشک عمل کرده است را مشاهده و بررسی نمایید و نظر مراجعه کنندگان و بیماران را جویا شوید.

درخصوص سوابق علمی پزشکی نیز تحقیق نمایید. مثلاً در خصوص دوره هایی که پزشک شما گذرانده است؛ سابقه طبابت و تعداد و کیفیت عملهای جراحی انجام شده توسط پزشک تحقیق نمایید.

به مطب پزشک رفته و با چند نفر از بیماران پزشک که تحت عمل جراحی قرار گرفته اند؛ گفتگو نمایید.

در جلسات مشاوره ای قبل از عمل شرکت کرده و به نکاتی که پزشک به شما تذکر می‌دهد به دقت گوش فرا دهید.

روشهای عمل رینوپلاستی بینی های گوشتی

با وجود این که بینی های گوشتی نسبت به بینی های استخوانی سخت تر شکل می گیرند و بازآرایی می شوند؛ اما مزیتی که نسبت به بینی های استخوانی دارند است که می توان با روشهای غیر تهاجمی مانند لیفت با نخ، تزریق بوتاکس و فیلر، پلکسر تراپی یا استفاده از دستگاه پلاسما جت آنها را تغییر شکل داد.

اگر بینی شما از نوع گوشتی می باشد اما مشکلات تنفسی نیز دارید یا می خواهید به صورت دائمی ظاهر بینی خود را تغییر دهید و یا قصد دارید که در ظاهر بینی شما تغییرات خیلی زیادی انجام شود؛ باید روش جراحی را انتخاب نمایید.

در چند ساله گذشته رینوپلاستی بینی های گوشتی نتایج مطلوبی در بر نداشت و پس از مدتی بینی به حالت اول باز می گشت؛ اما با ابداع متدهای جدید در رینوپلاستی بینی های گوشتی امکان بازگشت بینی به حالت اول وجود ندارد و به صورت دائمی تغییر در بینی گوشتی مشاهده می شود.

تغییر شکل بینی گوشتی با روشهای غیر تهاجمی

همانطور که گفته شد برخلاف بینی استخوانی بینی گوشتی با روش های غیر تهاجمی می تواند تغییر شکل پیدا کند؛ در صورت افتادگی نوک بینی، پهن شدن نوک بینی می‌توان از این روشها برای تغییر شکل بینی استفاده نمود.

رینوپلاستی بینی های گوشتی با روشهای غیر تهاجمی مانند لیفت با نخ مزیت هایی را به دنبال دارد؛ به عنوان مثال در زمان کوتاه بدون نیاز به بیهوشی این عمل انجام می شود.

کبودی و ورم در این روش مشاهده نمی‌شود مگر به صورت کاملاً جزئی که پس از چند روز برطرف می شود؛ این روش نیاز به بستری و استراحت پس از عمل نداشته و بیمار بلافاصله بعد از عمل می تواند کارهای روزمره خود را انجام دهد؛ این روش ها کاملاً ایمن بوده و عوارضی در پی ندارند؛ هزینه این روشها حدود یک دهم عمل بینی می باشد.

در صورتی که پزشک تشخیص دهد برای تغییر شکل بینی شما نیاز به عمل جراحی می باشد؛ باید بعد از عمل مراقبت هایی را انجام دهید که در زیر به آنها توصیه می شود.

رینوپلاستی بینی بدون جراحی

مراقبت بعد از عمل رینوپلاستی

رینوپلاستی بینی های گوشتی یک عمل سنگین و سخت می باشد؛ به همین سبب ممکن است بیمار با ورم شدید مواجه شود؛ تورم و کبودی در افرادی که بینی گوشتی دارند بیشتر از افرادی است که بینی استخوانی دارند؛ برای همین توصیه می‌شود بعد از عمل از کمپرس یخ برای کاهش تورم استفاده شود.

در هنگام خوابیدن دو بالشت زیر سر خود قرار دهید تا کبودی کمتر شود.

بهتر است به مدت دو هفته مصرف هرگونه دخانیات را ترک نمایید؛ تا بهبودی زودتر حاصل شود.

بهتر است از غذاهای آبکی مانند سوپ استفاده نمایید تا فک شما کمتر فعالیت داشته باشد.

از رفتن به مکانهای شلوغ بپرهیزید و در موقعیت هایی که ممکن است به بینی شما ضربه بخورد قرار نگیرید.

فعالیت های ورزشی سنگین را نیز به مدت دو هفته بعد از رینوپلاستی بینی های گوشتی متوقف نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار