• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

توصیه هایی بسیار مهم به متقاضیان کاشت مو

توصیه هایی بسیار مهم به متقاضیان کاشت مو

1- داشتن دید درست و واقع بینانه در مسئله پیوند موی طبیعی، بسیار حیاتی است، زیرا بسیاری از افرادی­که متقاضی کاشت مو هستند تصویری که از نتیجه­ ی بعد از کاشت دارند بسیار از واقیعت دور است زیرا این عزیزان بدنبال پُرپشتی همانند کلاه­گیس و پُستیژ هستند و این امر میسر نمی­گردد مگر با استفاده از روش­های کاشت موی مصنوعی که بدلیل مشکلات بعدی اصلا پیشنهاد نمی­شوند. در بعضی از موارد هم این عزیزان با مراجعه به مراکز غیرمعتبر و دریافت مشاوره غلط و اغراق­آمیز در ارتباط با نتیجه کاشت، تصور غیرواقعی از نتیجه نهایی دارند.

شایان ذکر است که این مجموعه با بهره­گیری از جدیدترین مِتُدهای کاشت و تیم پزشکی مجرب، شما را به چهره ایده­آل و منطقیِ در ذهن شما، بسیار نزدیک خواهد کرد.

2- توصیه هایی بسیار مهم به متقاضیان کاشت مو، مرکز تخصصی موی مُدرن  از بهترین و مجرب ترین تیم­های کاشت مو در ایران بهره برده و با استفاده از تمامی تکنیک­های جدید و روز دنیا  توانسته تغییر و تحولی شِگَرف در امر کاشت موی طبیعی ایجاد نماید. با مراجعه حضوری (ویا غیر حضوری) به این مرکز تخصصی، در امر پوست و مو، می­توانید از تکنیک کاشتِ مناسبِ خودتان (که شما را به چهره ایده­آل در ذهنتان هرچه نزدیکتر می­کند) اطلاع پیدا کنید.

3- در مشاوره با پزشکان متخصص پوست حتما عکس­هایی را ببینید که واقعی باشند (روتوش نشده) و حتما به توضیحات و توصیه­های تیم پزشکی متخصص، در مورد روش عمل و نتیجه مورد نظر دقت کنید.

تغییر همواره با استرس و تردید همراه بوده و این امری کاملا طبیعی بوده و سعی کنید تمامی دغدغه­های خود را با تیم پزشکی ما درمیان گذاشته و دید کاملی نسبت به روند کار و نتیجه آن پیدا کنید.

4-شایان ذکر است که در مواردی که سطحی از سر که دچار کم­پشتی شده است وسیع باشد با انجام کاشتِ مو، تنها می­توان تا 75% موهای از دست رفته را جایگزین کرد و این درصد نیز تغییر اساسی در چهره شما ایجاد خواهد کرد.

5- با استفاده از روش­های غیر جراحی مانند اِف آی تی (F.I.T) و یا اِف یو یی (F.U.E) در افرادی که از بانک موی مناسبی برخوردار نیستند، تعداد موهایی که قابل برداشت از بانک مو و به تبع آن، کاشته شدن می­باشند، کمتر از روش جراحی (F.U.T) است (با حفظ شکل ظاهری مناسب و کیفیت بانک موی متقاضی). اگر بانک موی متقاضی ضعیف باشد میزان موفقیت پیوند هم کمتر از روش جراحی است. بنابراین در مواقعی که تعداد موهای قابل برداشت از پُشت سر (بانک مو) محدود باشد و به اصطلاح فرد دارای بانک موی ضعیفی باشد،  از ترکیب روش­های F.U.T و  F.I.Tدر طی یک روز (روش ترکیبی) استفاده می­شود.

6- توصیه هایی بسیار مهم به متقاضیان کاشت مو، در روش­ غیر جراحیF.I.T برداشت از بانک مو با استفاده از هولدِر دستی یا پانچ انجام می­شود   ولی در روش­های بدون جراحیِ مُدرن، برداشت از بانک مو با استفاده از دستگاه انجام می­شود که در این­صورت می­توان تعداد موی بیشتری را در مدت زمان کمتری برداشت کرد و به تبع آن تراکم بیشتری به سطحی که دچار کم­پشتی شده است داد. از طرف دیگر با استفاده از این دستگاه عمل برداشت با دقت بسیار بالا صورت گرفته که در نتیجه نهایی کار و طبیعی بودن خط رویش تاثیر بسزایی دارد.

7- توصیه هایی بسیار مهم به متقاضیان کاشت مو، باتوجه به اینکه خط رویش یا همان Hairline هرچه به ابرو نزدیکتر باشد چهره فرد اخم­آلودتر دیده می­شود، لازم است در انتخاب فاصله بین ابرو و خط رویش دقت لازم به عمل آید. لذا در این زمینه همکاری هرچه بیشتر متقاضی کاشت مو با تیم پزشکی متخصص، سبب بالاتر رفتن کیفیت نهایی کاشت می­شود. از طرفی دیگر عزیزانی که بانک موی ضعیفی دارند باید در انتخاب شکل خط رویش و فاصله آن تا ابرو، این نکته بسیار مهم را در نظر بگیرند که تعداد موهای قابل برداشت از پشت سر محدود است و با کوچکتر کردن منطقه قابل کاشت، می­توان تراکم بیشتری به سطح کم­پشت داد. منظور از کوچکتر کردن منطقه قابل کاشت اینست که محل خط رویش را بگونه­ای انتخاب کرد که فاصله استانداردی تا ابرو­ها داشته باشد. عزیزانی که بانک موی ضعیفی دارند و اصرار به کمتر کردن فاصله بین خط رویش و ابروها را دارند (یعنی می­خواهند پیشانی خود را کوچکتر کنند) باید درنظر داشته باشند که تراکم موهای کاشته شده کمتر خواهد شد.

8- مهم­ترین مسئله در بحث کاشت موی طبیعی، بانک موی متقاضی است و هرچه بانک موی فرد قوی­تر باشد، تعداد گِرَفت­های قابل کاشت در مناطق طاس بیشتر شده و نتیجه نهایی بهتر خواهد بود. از این روست که در کاشت مو هرگز نباید نتیجه کار خود را با کسانیکه قبلا کاشت انجام داده­اند مقایسه نمائید زیرا ممکن است آن شخص بانک موی قوی­تر یا ضعیف­تری نسبت به شما داشته باشد که این امر سبب متفاوت شدن نتیجه خواهد بود. مسئله مهم دیگر، مبحث میزان انعطاف پذیری(Laxity) پوست سَر می­باشد که هرچه پوست سر منعطف­تر باشد می­توان به هنگام برداشت فِلَپ آزادی عمل بیشتری داشت و فِلَپی با عرض بیشتر تا حدود 1.5 سانتی­متر برداشت که کمک شایانی در بالاتر بردن نتیجه کار خواهد کرد. زیرا فِلَپی با ابعاد بزرگتر تعداد گِرَفت بیشتری را در اختیار تیم کاشت قرار خواهد داد که می­توان از آن برای کاشتی با کیفیت­تر استفاده نمود.

شایان ذکر است که اندازه فِلَپ باید بگونه­ایی انتخاب شود که بعد از برداشت، اِسکار قابل قبولی برجای بماند. در مجوعه مُدرن، برداشت فِلَپ توسط متخصصین پوست و مو، به­گونه­ایی انجام می­گردد تا بعد از گذشت یک سال محل بخیه تقریبا محو گردد.

9- توصیه هایی بسیار مهم به متقاضیان کاشت مو، خیلی از افراد فکر می­کنند که سن در بحث کاشت مو مسئله بسیار مهمی است یا اگر موهای سرشان سفید شده باشد دیگر کاشت طبیعی برای آنها امکان­پذیر نیست که این تصوری غلط است. بهترین بازه سنی برای کاشت مو 25 تا 70 سال(به شرط اینکه فرد مشکل و یا بیماری خاصی مانند دیابت و یا فشارخون و …نداشته باشد). موهای سفید هیچ خِلَلی در پروسه کاشت مو ایجاد نکرده و بسیار طبیعی دیده می­شوند بطوریکه بعد از کاشت، افرادی­که برای اولین بار شخصی که کاشت مو انجام داده است را می­بینند ، به دلیل دقت و ظرافت بسیار بالایی که در پُروسه کاشت به کار رفته است، هرگز متوجه این مطلب که فرد موهای خود را کاشته است نمی­شوند (نمونه کارهای بسیار طبیعی انجام شده در مجموعه تخصصی کلینیک مُدرن، گواه این ادعاست.)

10- باور اشتباهی که در جامعه وجود دارد این ­است که کاشت مو برای بانوان میسر نیست. برخلاف این تصور اشتباه باید بگوئیم که کاشت موی طبیعی برای خانم­هایی که موهای خود را در اثر عوامل ارثی، محکم بستن موها و … از دست داده­اند یا به­طور مادرزادی دارای پیشانی بلندی هستند، امکان­پذیر است و با موفقیت بالایی همراه است. به شرط آنکه در انتخاب روش کاشت برای آنها دقت لازم صورت گرفته و کاشت با ظرافت بالا انجام شود تا  در نهایت رضایت 100% عزیزان را به همراه داشته باشد.

در مجموعه تخصصی مُدرن، کاشت موی طبیعی برای بانوان بدون تراشیدن سَر انجام شده و نیازی به بیهوشی نیست و باتوجه به حساسیت بالای بانوان، این کار با ماکزیمم توان ممکن انجام شده و کاملا خط رویش طراحی شده برای این عزیزان طبیعی بوده و اینکه فرد کاشت مو انجام داده است، به هیچ عنوان مشخص نخواهد بود!

در ادامه ذکر این نکته مهم است که روش کاشت مو برای خانم­ها متفاوت است.

11- شایان ذکر است که در مرکز تخصصی پوست و موی مُدرن برای عزیزانی که دارای بانک موی مناسبی هستند می­توان در یک جلسه در حدود 5000 گِرَفت یا 15000 تار مو کاشت. که این تعداد، مقدار بسیار مطلوبی بوده و می­توان تراکم خیلی خوبی به قسمت­هایی از سَر که دچار کم پشتی شده اند داد.

نکته بسیار مهم

معمولا موسسات کاشت موی غیر معتبر (بدون مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان) در تبلیغات خود از اعداد نجومی و وعده­های غیر واقعی در تبلیغات خود استفاده می­کنند تا بتوانند متقاضی کاشت مو را به دام بیاندازند و خودِ این امر باعث ایجاد تصویری غیر واقعی از کاشت مو در ذهن افراد جامعه می­شود.

توجه

کاشت 5000 گرِفَت یا 15000تارِ مو در یک جلسه، برای همه افراد امکان پذیر نیست و فقط برای اشخاصی امکان پذیر است که بانک موی خوبی دارند .

12- همانطور که در بالا اشاره شد داشتن دید واقعی و منطقی در بحث کاشت موی طبیعی بسیار مهم است و از آنجا که احتمال موفقیت بیش از 95 درصد است، به شرطی که در انتخاب روش کاشت مو دقت شود و تیم پزشکی و تکنسین های مجرب عمل کاشت را انجام دهد و فرد نیز از بانک موی خوبی برخوردار باشد عمل کاشت مو محکوم به موفقیت است. ولی شایان ذکر است که در کمتر از 5 درصد از مواقع، نتیجه­ی نهایی با تصویری که فرد از خود بعد از کاشت مو متصور است، متفاوت بوده و این ناشی از عدم درک دقیق و منطقی از پُروسه­ی کاشت مو است.

گام اول مورد نیاز در پاسخگویی به سوالات شما عزیزان، دریافت عکس­های فوق است تا بتوان اظهار نظر دقیق و پزشکی در مورد شرایط شما کرد. لذا از پاسخگویی به سوالات بدون عکس جداً معذوریم.

در صورت نیاز به مشاوره حضوری می­توانید با شماره­های زیر تماس گرفته و با دریافت وقت قبلی به مرکز تخصصی پوست و موی مدرن مراجعه فرمائید.

02188082694  02188099158   02188090943

02188086277   02188080915   02188079867

13- افرادی که دارای الگوی ریزش ارثی هستند می­توانند سرعت ریزش را با استفاده از پکیج PRP مزوتراپی،  لیزرتراپی و ویتامین درمانی کاهش دهند. نکته مهم در بحث پی آر پی و مزوتراپی این است که جهت تزریق  PRPو مزوتراپی حتماً به مراکز معتبری که دارای تائیدیه از وزارت بهداشت  هستند، مراجعه کنند. در بسیاری از مواقع دیده شده است که در نتیجه حاصل از انجام عمل پی آر پی بسیار بزرگنمایی می­شود در اینجا لازم دیده شد که یک شفاف سازی در این مورد انجام دهیم که در ادامه ابتدا پی آر پی و نحوه انجام آن را تشریح می­کنیم و سپس کاربرد اصلی پی آر پی را شرح می­دهیم .

14- نکاتی در مورد برداشت مو از مناطقی مثل جلوی سینه یا کمر و یا ریش برای کاشت در نواحی از سَر که دچار کم­پشتی شده است :

در کاشت مو برای افرادی که از بانک موی خوبی برخوردار هستند نیازی به برداشت از سایر مناطق بدن نیست زیرا بانک موی این افراد برای ایجاد تراکم قابل قبول، کافی است. در برداشت از سینه و کمر و یا حتی ساق پا باید خاطر نشان کرد که جنس گِرَفت­های این مناطق متفاوت با گِرَفت­­های سر از نظر ضخامت، ماندگاری، پوشش­دهی و زاویه  خواب می­باشند و از آنها تنها می­توان برای تراکم دادن بیشتر به موهای کاشته شده (موهای برداشت شده از بانک مو ) استفاده کرد و نمی­توان اساس کاشت مو را بر مبنای موهایی به غیر از موهای بانک مو (موهای پُشت سر)گذاشت. در ارتباط با برداشت از ریش مسئله به شکل دیگری است و روی گِرَفت­های برداشت شده از ریش می­توان حساب دیگری کرد زیرا این گِرَفت­­ها نسبت به گِرَفت­­های سینه و کمر ماندگارتر هستند و احتمال موفقیت در پیوند موهای ریش به سر، بیش از 80 درصد است.

15- توصیه هایی بسیار مهم به متقاضیان کاشت مو، عوامل متعددی در ریزش مو (مخصوصا در آقایان) نقش دارند که می­توان با شناسایی دقیق و به موقع آنها تا حد زیادی از طاسی جلوگیری کرد. با توجه به پیشرفت روز افزون علوم پزشکی و تحقیقات گسترده بر روی سلول­های بنیادین (Stem Cells) امید آن وجود دارد که در آینده­ای نچندان دور بتوان ژن طاسی در افراد را شناسایی کرده و قبل از دوران بلوغ و یا شروع دوره­ی ریزش، این ژن­ها را درمان و یا حذف کرد که به طبع آن دیگر نیازی به کاشت مو نخواهد بود. ولی در حال حاضر این امکان وجود ندارد و تبلیغاتی که در این زمینه می­شود فعلا در مرحله آزمایش است!

منبع : www.webmd.com

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار