• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

راهکارهایی برای رشد سریع سبیل

رشد سریع سبیل مو ضوعی است که به آن می پردازیم. امروزه آقایان ترجیح می دهند برای داشتن جذابیت بیشتر، ریش و سبیل داشته باشند. ریش و سبیل های زیبا و پر پشت علاوه بر این که به آقایان جذابیت می دهد باعث رطوبت رسانی و جوان سازی پوست صورت نیز می شود . راه کار های فراوانی وجود دارد که می تواند به شما در داشتن سبیل های زیبا و پر پشت کمک کند. پس در این مقاله با ما همراه باشید. کاشت سبیل نیز از جمله راه های سریع برای رشد سبیل است.

رشد سریع سبیل

● راه کار های رشد سریع سبیل

▪ لیمو و دارچین در رشد سریع سبیل

تحقیقات اخیر نشان داده است که استفاده از این ترکیب طبیعی می تواند به رشد سریع تر و بهتر مو های سبیل کمک کند.
۲ قاشق چایی خوری آب لیمو را با یک قاشق چایی خوری پودر دارچین با هم مخلوط کنید و سپس آن را بر روی پوست صورت خود قرار دهید و پس از ۲۰ تا ۳۰ دقیقه با آب سر صورت خود را شست و شو دهید.

▪ روغن اوکالیپتوس در رشد سریع سبیل

تحقیقات این را نشان می دهد که استفاده از روغن اوکالیپتوس می تواند بر پوست و رشد مو ها تاثیر بگذارد و به شما در داشتن ریش و سبیل های زیبا کمک کند.
۲ قطره روغن اوکالیپتوس را با یک قاشق غذا خوری روغن کنجد ترکیب کنید و بر روی پوست و مو های ریش و سبیل خود بمالید و سپس بعد از ۱۵ تا ۲۰ دقیقه آن را با آب سرد شست و شو دهید.

▪ به اندازه کافی آب بنوشید

متخصصان توصیه می کنند که برا تقویت و رشد سریع سبیل های خود آب فراوان بنوشید، نوشیدن مقدار کافی آب به آبرسانی پوست صورت کمک کرده و با تحریک فولیکول های مو سبب تقویت و رشد مو ها می شود.

▪ خواب کافی داشته باشید

خواب کافی یکی از عوامل مهم در رشد و تقویت ریش و سبیل است ، به این دلیل خواب کافی باعث رشد سبیل می شود که این امکان را به سلول ها می دهد تا خود را بازسازی و ترمیم کنند.

▪ روغن نارگیل در رشد سریع سبیل

ماساژ صورت با روغن نارگیل یکی از بهترین و موثر ترین روش برای تقویت و رشد سریع ریش و سبیل است . روغن نارگیل به آب رسانی صورت کمک کرده و گردش خون را در سطح پوست افزایش داده و با تحریک فولیکول های مو سبب رشد و تقویت سبیل می شود.

▪ صورت خود را دو بار در روز بشویید

در طول روز گرد و غبار بر روی سطح صورت قرار می گیرد و سبب آسیب رساندن به فولیکول های مو می شود ، شما می توانید روزانه صورت خود را با شوینده های ملایم بشویید تا بتوانید مو های صورت خود تمیز و نرم و شاداب نگهدارید .

▪ مو های صورت خود را بعد از مرطوب کردن شانه بزنید

مو های خود را با یک شانه ریش که دارای موهای نرم است شانه بزنید. شانه زدن منظم باعث می شود مو های صورت ضخیم تر و پر تر به نظر برسد و همچنین برای پوشاندن نواحی ناهمگون بسیار مناسب است.

▪ نقش روغن ارگان در رشد سریع سبیل

روغن ارگان یکی دیگر از مواد طبیعی و مفید برای تقویت و رشد سریع سبیل است .
۲ قاشق غذا خوری روغن ارگان را با ۷ قطره روغن اسطوخودوس و ۵ قطره روغن رزماری ترکیب کنید و ان را بر روی صورت ماساژ بدهید و بعد از ۱۵ دقیقه صورت خود را با آب سرد بشویید.

▪ روغن رزماری و اسطوخودوس

ترکیب روغن رزماری و اسطوخودوس علاوه بر خاصیت آب رسانی به پوست و مو و مرطوب کنندگی می توانند باعث تقویت و رشد سبیل شود.
۶ قطره روغن رزماری را با ۶ قطره روغن اسطوخودوس و ۳ قاشق چایی خوری روغن جوجوبا ترکیب کنید و بر روی ریش و سبیل های خود بمالید و بعد از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صورت خود را با آب شست و شو دهید.

● بهترین مواد غذایی برای رشد سریع سبیل و ریش

▪ مواد غذایی که حاوی ویتامین و پروتئین و مواد مغذی است می تواند به رشد و تقویت سبیل به ما کمک‌ کند .
مواد غذایی که سر شار از پروتئین است شامل: گوشت، لوبیا سفید و لوبیا چیتی است.
▪ ویتامین های E, A,c با تحریک جریان گردش خون باعث تحریک فولیکول های ریش و سبیل می شود و به تقویت آن ها کمک می کند.
▪ مرکبات و سبزیجات را به برنامه غذایی خود اضافه کنید. سبزیجات حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی هستند و می توانند به شما در رشد سبیل کمک کنند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۳ از ۵
از مجموع ۲۸ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار