• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

روش های رشد سریع مو در یک هفته

مو نقش زیادی در زیبایی افراد دارد. داشتن مو هایی زیبا و پر پشت آرزوی تمام انسان ها است . رشد سریع مو ها چگونه ممکن است؟ چه روش هایی برای تقویت و رشد سریع مو ها وجود دارد؟ راه های متفاوتی وجود دارد که می تواند به رشد سریع مو ها به افراد کمک کند . در این مقاله قصد دارین به بیان روش های سریع رشد مو در یک هفته بپردازیم . کاشت مو نیز از جمله روش هایی است که به رشد سریع موهای شما کمک بزرگی می کند.

رشد سریع مو

رشد سریع مو

●رشد سریع مو با داشتن یک رژیم غذایی اصولی

اولین قدم برای داشتن مو های سالم و زیبا پیروی از یک رژیم غذایی است که سر شار از ویتامین و مواد مغذی باشد. قبل از این که بخواهید هزینه های گران بابت محصولات مراقبت از مو بپردازید ، رژیم غذایی خود را اصلاح کنید.

●رشد سریع مو  استفاده از آب برنج

آب به دست آمده در نتیجه آب کشی برنج سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی از جمله آمینواسید ها، ویتامینB ویتامین E و مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است. اگر شما به مدت یک هفته مو های خود را با آب برنج شست و شو بدهید اثر معجزه آسای آن را بر روی مو های خود مشاهده می کنید. با این کار بسیار آسان می توانید مو های زیبا و درخشان داشته باشید.

●رشد سریع مو با شست و شو اصولی مو ها

اگر عادت دارید روزانه دوش بگیرید باید به این نکته توجه کنید که لازم نیست به صورت روزانه مو های خود را با شامپو شست و شو دهید و یا از شامپو های قوی استفاده کنید. می توانید از ماسک مو و نرم کننده های مو بعد از حمام استفاده کنید ، این مواد می تواند به نرمی مو های شما کمک کرده و از خشکی بیش از حد آن ها جلو گیری کند.

● خشک کردن مو ها با حوله

مو ها بعد از شست و شو در شکننده ترین حالت ممکن قرار دارد بنابر این خشک کردن مو ها بعد از حمام با حوله به صورت محکم می تواند به مو های شما آسیب برساند . بهترین روش برای خشک کردن مو ها این است که مو های خود را به آرامی و ملایمت با حوله خشک کنید.

● رشد سریع مو با مصرف روی و آهن

یکی دلایل ریزش مو فقر و کمبود آهن و روی است. مواد معدنی مانند آهن و روی برای تولید پروتئین هایی که مو ها از آن ها ساخته شده است بسیار مهم است. شما می توانید آهن و روی مورد نیاز خود را از طریق مصرف قرص یا به صورت طبیعی از طریق مصرف موادی مانند : اسفناج، لوبیا و غذای دریایی تامین کنید.

●رشد سریع مو با روغن کرچک

روغن کرچک دارای اسید های چرب، امگا۹ و ویتامین Eاست و باعث تقویت و افزایش رشد مو در یک هفته می شود. روغن کرچک علاوه بر رطوبت رسانی به مو ها باعث درمان عفونت سر می شود.

● رشد سریع مو با رزماری

رزماری یک گیاه عالی برای رشد مو در یک هفته می باشد. رزماری برای رشد مو، تقویت ریشه مو و از بین بردن شوره سر مفید است.
دو قطره روغن رزماری با دو قاشق روغن زیتون ترکیب کنید و آن را بر روی پوست سر خود بمالید و آن را ماساژ دهید سپس بعد از نیم ساعت آن را با شامپو و آب شست و شو دهید .

●رشد سریع مو با روغن سیاه دانه

روغن سیاه دانه برای رشد و تقویت، جلوگیری از سفیدی و طاسی مو ها بسیار مفید است.
برای این که از خواص سیاه دانه برای رشد مو ها در یک هفته بهره مند شوید می توانید یک قاشق غذا خوری روغن سیاه دانه با یک قاشق غذا خوری روغن زیتون ترکیب کنید و با آن مو های خود را ماساژ بدهید و بعد از ۳۰ دقیقه آن را با آب و شامپو شست و شو دهید.

● رشد سریع مو با چای سبز

چای سبز حاوی آنتی اکسیدان هایی است که برای تقویت و رشد مو بسیار مفید است . از چای سبز می توان برای درمان ریزش و شوره سر استفاده کرد.

●رشد سریع مو با حنا

حنا دارای مواد مغذی فراوانی است که می تواند به رشد مو در یک هفته به شما کمک کند. حنا سبب تقویت مو، جلوگیری از شوره سر و طاسی می شود.

▪ عدم استفاده از سشوار

گرم شدن مو ها می تواند به ریشه های آن ها آسیب برساند بنابر این برای جلو گیری از آسیب به ریشه مو ها سعی کنید بعد از حمام مو های خود را در هوای آزاد خشک کنید و تا حد امکان از سشوار استفاده نکنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۲ از ۵
از مجموع ۴۸ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار