• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

استفاده از سرکه سیب برای تقویت مو

خواص سرکه سیب برای تقویت مو

بسیاری از افراد به موهای پر پشت و بلند بسیار علاقه دارند اما باید به این نکته توجه داشت که داشتن موهای ضخیم و یا داشتن موی کم پشت و رو به طاسی تا حد زیادی زمینه ژنتیکی دارد. در این مورد ما نمیتوانیم چیزی را تغییر دهیم و تنها راه آن کاشت مو و یا مراقبت های ویژه از موها می باشد. یکی از این روش های مراقبتی از مو استفاده از سرکه سیب می باشد. از این رو بهتر است تا از خواص سرکه سیب برای تقویت مو آگاهی پیدا کنید.

اما آنچه می توانیم انجام دهیم این است که می توانیم از موها بخوبی مراقبت کنیم. از آنجا که مو اهمیت زیادی برای ما دارد باید به خوبی از آن مراقبت کنیم. هر مویی به طور طبیعی سالم و زیبا ست ولی زندگی روزمره آلودگی ها و استرس ها و پرتو های ماورإ بنفش نور خورشید موجب تخریب ساختمان و ریشه موها می شوند به این ترتیب ظاهر موها آسیب دیده و شانه کردن آنها مشکل می شود.

برای بازگرداندن زیبائی طراوت و درخشش به موها باید از فراورده های بهداشتی آرایشی مو و یا مواد طبیعی همچون سرکه سیب استفاده کرد.
سرکه سیب نوعی ماده طبیعی است که سبب رشد و تقویت مو می شود به شما توصیه می‌ کنیم از این ماده معجزه آسا استفاده کنید و از تاثیر آن بر روی موهای خود شگفت زده شوید.
با ما همراه باشید تا از خواص سرکه سیب برای تقویت مو ها آشنا شوید.

سرکه سیب چیست؟

سرکه از مدت ها پیش تاکنون در آشپزی و خانه داری کاربردهای متنوعی داشته است علاوه بر این، از سرکه سیب در درمان‌ های سنتیِ قدیمی و تقویت مو استفاده می ‌شده است و اقوام مختلف از آن برای درمان هر نوع بیماری و مشکل جسمی کمک می ‌گرفتند.
یکی از پر کاربرد ترین انواع سرکه در درمان ‌های طبیعی و رشد مو سرکه‌ سیب است.

خواص سرکه سیب برای تقویت مو

نقش سرکه سیب در تقویت مو

سرکه علاوه بر خواصی که در کاهش کلسترول، تنظیم قند خون، کاهش وزن دارد سبب رشد و تقویت موی افراد می شود.
بسیاری از افرادی که دچار ریزش مو هستند برای رفع این مشکل از انواع محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده کرده اند اما غافل از اینکه سرکه سیب یک روش طبیعی برای رفع این مشکل می باشد.
سرکه سیب باعث کاهش چربی پوست سر می شود و از این طریق سبب افزایش رشد مو ها می شود.

فواید سرکه سیب برای تقویت موها

سرکه سیب دارای خواصی آنزیمی و معدنی می باشد در زیر به فواید استفاده از سرکه اشاره می کنیم:

• کنترل کننده چربی پوست سر:

پوست سر دارای PH ۶ می باشد اگر سطح اسیدی PH تغییر کند پوست سر چرب می شود و محیط مناسبی برای رشد باکتری ها و قارچ ها می شود یکی از خواص سرکه سیب این است که استیک اسید بالایی دارد و اگر فرد به طور مرتب پوست سر خود را با این ماده بشوید دچار چربی پوست سر نمی شود.

• خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی سرکه سیب:

همانطور که می دانیم سرکه سیب حاوی مواد اسید استیک می باشد که این ماده می تواند باکتری ها و قارچ ها را از بین ببرد اگر سر خود را به صورت هفتگی با سرکه سیب بشویید قارچ ها و باکتری های سر با این روش از بین می روند و شما دچار شوره سر و پوسته پوسته شدن پوست سر نمی شوید.

• تمیز کردن موها به وسیله سرکه سیب:

همه ی ما در طول روز برای حالت دادن موها از سرم، ژل، اسپری، ماسک استفاده می کنیم که این مواد سبب ریزش موها می شوند اگر به صورت روزانه موهای خود را با سرکه سیب پاک کنید دچار ریزش مو نمی شوید.

• سرکه سیب به عنوان ماده ای برای نرم کردن مو:

سرکه سیب به عنوان یک ماده نرم کننده طبیعی می باشد که موهای وز و مجعد را نرم می کند اگر شما موهای فر و وزی دارید به شما توصیه می کنیم به جای استفاده از نرم کننده های موجود در بازار از سرکه سیب استفاده کنید.

• درخشش موها با استفاده از سرکه سیب:

سرکه سیب یکی از مواد طبیعی است که سبب براقی و درخشندگی موهای شما می شود اگر می خواهید موهای براقی داشته باشید از سرکه سیب به طور روزانه استفاده کنید.

• رفع خشکی مو با استفاده از سرکه سیب:

اگر مو دچار تخریب و شکاف و سوراخ شود رطوبت خود را از دست می دهد اما نگران نباشید استفاده از سرکه سیب تخلخل مو را کاهش می دهد خشکی مو را رفع می کند.

• تحریک ریشه مو و جلوگیری از ریزش آن:

سرکه سیب سبب افزایش خون رسانی به فولیکول های مو می شود و در اثر گردش خون مناسب مو مواد مغذی خود را دریافت می کند و دچار ریزش نمی شود.

• رفع مو خوره با استفاده از سرکه سیب:

اگر به صورت روزانه موهای خود را با سرکه سیب بشویید خشکی پوست سر رفع می شود و مو رطوبت خود را حفظ می کند و دچار شکنندگی و مو خوره نمی شود.
همانطور که توضیح دادیم سرکه سیب به تنهایی به عنوان ماده ای برای تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو می باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار