• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

تزریق چربی دائمی

یکی از علت هایی که موجب ایجاد چین و چروک بر روی پوست می شود کم بودن چربی پوست است. کم بودن چربی مشکلاتی نظیر به وجود آمدن خط خنده، خط اشک، خط اخم، چین و چروک بر روی پلک و اطراف چشم و گونه ها و غیره ایجاد می کند.یکی از روش های درمان این مشکلات تزریق چربی دائمی به صورت می باشد.

تزریق چربی یکی از پرطرفدارترین درمان های پزشکی زیبایی به شمار می رود که برای گونه، لب، باسن، سینه و… کاربرد دارد.با این تزریق می توان جوانسازی پوست را تکمیل کرد و حتی چین و چروک های پوست ناشی از بالا رفتن سن را برطرف ساخت.تزریق چربی دائمی به عنوان پر کننده دائمی محسوب می شود، برخلاف برخی پر کننده های صورت مثل ژوویدرم و رستیلن که در مطلوب ترین حالت نتیجه آن تا 18 ماه پایدار است. بخش زیادی از سلول های چربی بعد از تزریق چربی دائمی می توانند خون لازم برای زنده ماندن را تامین کنند و مانند سایر بخش های بدن فعالیت کنند.

 روش های درست

زمانی که تزریق چربی دائمی درست انجام شود حدود 30 تا 70 درصد سلول های پیوند شده زنده می مانند و ماندگار خواهند شد. تزریق چربی دائمی در صورت از ماندگاری بالایی برخوردار است زیرا تزریق چربی نوعی پیوند سلولی از یک ناحیه بدن به ناحیه دیگر است سلول هایی که انتقال پیدا کرده اند بعد از پیوند زنده می مانند و می توانند برای سالهای طولانی به زندگی خود ادامه دهند. تزریق چربی دائمی با دیگر روش های زیبایی مانند ژل متفاوت است و چربی مورد نیاز از بدن خود فرد تهیه می شود و چربی را از مناطقی مانند شکم، پهلو، ران پا، و… برداشت کرده و در نواحی که مورد نیاز است تزریق می کنند.

در کلینیک مدرن این مدل از تزریق توسط جراح و متخصص پوست مو انجام شده که بدون جراحی، درد، تورم بعد از تزریق چربی دائمی و عوارض تزریق چربی دائمی می باشد. دوام و ماندگاری تزریق ژل همانند تزریق بوتاکس به نوع ژل استفاده شده شده بستگی دارد. اما در زاویه سازی صورت از طریق چربی به دلیل اینکه چربی از اندام های خود شما گرفته شده است دوام بالاتری دارد و به طبع هزینه تزریق چربی نیز بالاتر خواهد بود.

مزایای تزریق چربی دائمی

امکان ایجاد حساسیت وجود ندارد، زیرا از بافت های بدن خود بیمار برای تزریق در نواحی متفاوت استفاده می شود – به راحتی و به هر مقداری در دسترس می باشد – با کلاژن هایی که تولید می کند موجب جوانسازی پوست می شود – این روش از ماندگاری طولانی تر و طبیعی تری برخوردار است – ابتدایی ترین مزیت این روش غیر تهاجمی بودن آن است.

تزریق چربی دائمی

موارد استفاده از تزریق چربی دائمی چیست؟

پر کردن بخش های لاغر و فرو رفته صورت مانند زیر چشم و گونه – پر کردن جای زخم فرو رفته یا سوختگی یا اسکار – جوان سازی دست و پوست -تزریق چربی به زیر چشم برای رفع خطوط اطراف آن – برجسته سازی باسن – برجسته سازی لب ها، گونه ها، چانه- به راحتی و به هر مقداری در دسترس می باشد.

مناطق مناسب برای برداشتن چربی ها

مناطقی که می توان چربی را از آن خارج کرد در افراد متفاوت است. منطقه ای مناسب است که حتی با رژیم غذایی میزان چربی آن کم نشود، این مناطق شامل: پهلوها، ران ها، کنار زانو، زیر شکم و…..می شود،این مناطق از چربی های مقاوم تری برخوردار هستند. این روش از تزریق باید در هر دو سمت صورت به یک اندازه تزریق شود تا چهره قرینه شود. برای قرینه سازی چهره، دکتر زیبایی باید مهارت بالایی داشته باشد.

باید به چه نکاتی بعد از تزریق چربی دائمی به صورت دقت کنیم؟

در حالت معمول دوران نقاهت تزریق چربی 2 هفته است که طی این دو هفته امکان تورم محل مورد نظر وجود دارد. این روش عوارض چندانی ندارد. برای پیشگیری از عفونت توصیه می شود زیر نطر پزشک از آنتی بیوتیک استفاده کنید – به هیچ وجه تا 2-3 روز محل تزریق را ماساژ ندهید – فشار زیادی به محل مورد نظر وارد نکنید – فعالیت های سنگین را تا زمان بهبودی کنار بگذارید – پس از تزریق طولانی مدت در معرض آفتاب قرار نگیرید – در محل های گرم مانند حمام های طولانی،سونا خشک، سونا بخار و … قرار نگیرید – به مدت دو روز پس از عمل بر روی شکم نخوابید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار