• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

اضافه وزن و افسردگی

  • اضافه وزن و افسردگی

بین اضافه وزن و افسردگی ارتباط مستقیمی وجود دارد به گونه ای که افرادی که دارای اضافه وزن و چاقی هستند از اعتماد به نفس پایینی نسبت به افرادی که دارای تناسب اندام‌ هستند برخوردارند. ولی چه راهی وجود دارد که می تواند به رسیدن به تناسب اندام به افراد کمک کند؟

یکی از روش هایی که می تواند به شما در رسیدن به تناسب اندام و افزایش اعتماد به نفس آن هم در مدت زمان کوتاه کمک کند، انجام‌ لیپوماتیک است.

  • ارتباط بین اضافه وزن و اعتماد به نفس

افراد برای رسیدن به تناسب اندام و کاهش اضافه وزن و همچنین افزایش اعتماد به نفس باید به دنبال راه های مناسب باشند . از آن جایی که این دو باهم ارتباط مستقیم دارند بنابر این افزایش یکی بر روی تقویت دیگری نیز موثر است. اگر فردی که دارای اضافه وزن است اعتماد به نفس بالایی داشته باشد می تواند به راحتی با انجام روش ها و رژیم های درست در راه رسیدن به تناسب اندام موفق شود . و همچنین این جریان بعکس نیز اتفاق خواهد افتاد ، اگر فرد بتواند با رژیم های غذایی مناسب که تمام مواد معدنی و مورد نیاز بدن را تامین می کند و همچنین ورزش های مناسب به کاهش وزن خود اقدام کرده و به اندام ایده آل نزدیک شود در نتیجه اعتماد به نفس خود را افزایش خواهد داد.

  • روش های کاهش وزن و رسیدن به اعتماد به نفس

    ▪ ورزش

یکی از روش هایی که به افراد برای رسیدن به تناسب اندام کمک خواهد کرد ورزش کردن مناسب است . ورزش کردن به این معنا نیست که یک سری ورزش های سنگین انجام بدهیم و بعد از رسیدن به تناسب اندام آن را رها کنیم در واقع شما می توانید با یک پیاده روی تند ولی به صورت مداوم به تناسب اندام برسید و همیشه این تناسب اندام خود را حفظ کنید و سطح اعتماد به نفس خود را افزایش بدهید.

     ▪ رژیم های غذایی مناسب

داشتن یک رژیم غذایی مناسب می تواند به افراد در رسیدن به تناسب اندام کمک‌ کند ولی به خاطر داشته باشید که رژیم غذایی باید طبق دستور پزشک و یا متخصص تغذیه صورت گیرد تا همه مواد مغذی و لازم بدن از دستور رژیم حذف نشود .

  • لیپوماتیک

این روش بسیار ساده می تواند در مدت زمان کوتاه شما را به اندام ایده خود برساند و سطح اعتماد به نفس شما را افزایش بدهد . این روش بیشتر برای افرادی توصیه می شود که با رژیم های غذایی و ورزش کردن نتوانند به کاهش وزن خود کمک کنند . در این روش بافت های چربی به وسیله لوله باریکی به کانولا شکسته می شود و از بدن خارج‌ می شود . و از آن جایی که انجام این عمل حساس است و نیاز به رعایت بهداشت و تخصص لازم در ان به شدت تاکید می شود بهتر است توسط کلینیک های معتبر و مجهز انجام شود . یکی از کلینیک هایی که می تواند به شما در رسیدن به تناسب اندام کمک کند و با اطمینان خاطر لیپوماتیک را انجام دهید کلینیک مدرن است .

  • عوامل چاقی موثر بر کاهش اعتماد به نفس

   ▪ نگرانی های اجتماعی

اکثر افرادی که دچار چاقی و اضافه وزن هستند همیشه نگران قضاوت های دیگران هستند. قضاوت های ناعادلانه افراد و فشار هایی که جامعه به افراد چاق وارد می کند تا وزن خود به دیگر افراد معمولی جامعه برسانند که این نوع رفتار جامعه باعث می شود به این افراد به عنوان افراد غیر عادی نگاه شود سبب می شود اعتماد به نفس افراد کاهش پیدا کند .

اضافه وزن و افسردگی

  • احساس گناه به دلیل چاقی

افراد چاق و دارای اضافه وزن از این که مورد توجه افراد قرار بگیرند دوری می کنند‌ و سعی می کنند تعاملات اجتمایی خود را کم کنند و در نتیجه این افراد در مقایسه با همسالان خود احساس می کنند کارایی ندارند و به درد کاری نمی خورند بنابر این احساس گناه می کنند و اعتماد به نفس آن ها کاهش پیدا می کند.

■ یکی از روش هایی که می تواند به افراد چاق کمک کند و اعتماد به نفس ان ها را افزایش بدهد این است که افراد چاق خود را دوست داشته باشند ، به جای ان که به چاقی خود فکر کنند سعی کند کار ها خوب و استعداد های خود را شناسایی کنند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار