• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

تزریق ژل بینی

تزریق ژل به بینی یکی از روش های خوب برای زیبایی و فرم دادن به بینی است. در چند سال اخیر تنها روش زیبایی بینی و رسیدن به فرم دلخواه جراحی بوده است، اما این روند تا زمانی بود که ژل های قابل تزریق به بینی ساخته نشده بودند. این ژل ها را از هیالورونیک اسید تهیه می شوند. متخصصان زیبایی با تزریق ژل می توانند در مدت زمان بسیار کوتاهی که معمولا حدود ۱۵ دقیقه طول می کشد، اکثر ایرادهای بینی مانند انحنای نامتعارف یا فرورفتگی را برطرف کنند. این روش برای اولین بار توسط دکتر الکساندر ریوکین معرفی و استفاده شد. این روش جایگزین محبوب و به صرفه ای برای عمل زیبایی بینی  در اکثر نقاط جهان شده است. در کل می توان گفت این روش بسیار محبوب و پر طرفدار است که در کلینیک مدرن توسط مجرب ترین متخصصان به بهترین حالت انجام می شود.

آشنایی با روند تزریق

در این روش برای اینکه بتوانید به فرم دلخواه خودتان دست پیدا کنید، از تزریق فیلر می توان بهره برد. فیلر همان ژل است که با تزریق آن علاوه بر تغییر فرم و حالت بینی می توان شکل نقاطی از بینی مانند ارتفاع پل بینی و حفره های بینی را به راحتی و بدون انجام عمل جراحی تغییر داد.

با تزریق نمودن می توان اکثر نتایج حاصل از جراحی بینی را بدون درد و به راحت ترین حالت بدست آورد، البته با این فرق که روش تزریق ژل موقتی است و ممکن است که بینی به حالت قبل برگردد، در نتیجه امکان تزریق مجدد وجود دارد. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این روش این است که لیفت بینی با ژل ممکن است‌ و بینی را به هر شکلی می توان تغییر داد.

برای اینکه بتوانید بینی خود را سربالا کنید، ژلی که مورد استفاده قرار می گیرد باید به نوک بینی شما تزریق گردد تا بتوانید به فرم دلخواه خودتان برسید و در هماهنگی کامل با سایر قسمت های صورت باشد.

تزریق ژل بینی

ماندگاری فرم بینی با تزریق ژل به چه صورت است؟

در بیشتر موارد نتیجه تزریق و فرم دهی بینی با ژل موقتی است. فیلر های تزریق شده به بینی با توجه به عواملی مانند نوع ژل انتخاب شده بین ۲ ماه و ۲ سال دوام خواهد داشت. البته دوام بعضی از ژل ها به ۵ یا حتی ۸ سال هم می‌رسد.

ژل تزریق شده پس از گذشت مدتی که مشخص شده است به آرامی از بین می رود و بینی به حالت قبلی بر میگردد. در این مواقع بهتر است که تزریق مجدد ژل به بینی انجام گیرد.

اکثر مراجعان دکتر ریوکین بعد از پی بردن به موقت بودن ژل از این روش نا امید شدند. از نظر برخی از مراجعین مراجعه مجدد به کلینیک زیبایی  بیهوده است. برای این افراد فیلرهای دائمی توصیه می شود که ماندگاری بیشتری نسبت به فیلرهای موقت دارند. بلافیل ماده ای است که این فیلرها را از آن تهیه می شوند.

خطر های مراجعه به افراد غیرمتخصص

دقت کنید که حتما این کار را به فرد متخصص و کاردان بسپارید، چرا که این کار دارای اهمیت بسیاری می باشد. ممکن است تزریق انواع ژل با عوارض و خطراتی مانند ورم کردن، کبودی و خون ریزی همراه باشد. اما بینی حساس ترین عضو صورت است برای همین برای تزریق ژل بینی باید به افرادی که متخصص هستند و نکات بهداشتی را رعایت میکنند مراجعه کنیم.

پر خطر ترین عضو صورت برای تزریق، بینی است، زیرا خون جاری در بینی ضعیف می باشد. اگر مراجعه کننده قبل از تزریق ژل، عمل بینی داشته باشد خطر بیشتری خواهد داشت.

اگر فردی غیر متخصص فیلر زیادی در نوک یا حفره های بینی تزریق کند، ممکن است شدت جریان خون در بینی زیاد شود و موجب پارگی آن شود. به همین دلیل بهتر است به فرد متخصص مراجعه کنید.

کلینیک مدرن، با پزشکان مجرب و متخصص آماده خدمت به شما در این زمینه می باشد.

چه کسانی انتخاب های مناسبی برای تزریق هستند؟

فرم دهی بینی با بهره مندی از ژل به کسانی توصیه می شود که فرورفتگی کوچکی رو پل بینی‌شان دارند. پر کردن اطراف فرورفتگی، بینی فرد را صاف و طبیعی نشان می دهد. فیلر بینی استخوانی در صورتی امکان پذیر است که فرورفتگی زیاد عمیق نباشد، در صورت عمیق بودن نتیجه ی خوبی نخواهد داشت.

از دیگر مواردی که با تزریق رفع می‌شود فروافتادگی نوک بینی و خمیدگی کوچک آن است.

افرادی که دارای بینی بزرگی هستند، دماغ شکسته دارند، فرورفتگی زیاد دارند و پوست ضخیمی دارند اصلا برای انجام این فرآیند انتخاب خوبی نیستند.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار