• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

میکرودرم بینی چیست؟

آیا تا به حال میکرودرم بینی انجام داده اید؟ آیا از جوش های روی بینی خود خسته شده اید؟

تمایل دارید تا به شما روشی در خصوص رفع جوش های سر سیاه روی بینی ارائه دهیم؟

میکرودرم بینی – از معضلاتی که بسیاری از زنان و مردان در جامعه با آن مواجه هستند، جوش های سر سیاه موجود بر روی بینی است زیرا این جوش ها هم ظاهر ناخوشایندی را ایجاد می کند و هم نشان دهنده چربی اضافی بر روی پوست است.

تا کنون روش های مختلفی برای از بین بردن این جوش ها ایجاد شده است که با کمک آنها این امکان وجود داشت که جوش ها را به صورت موقت برطرف کرد. از جمله روش هایی که در گذشته برای این کار استفاده می شد، بخور دادن صورت و یا استفاده از چسب بینی بود.

اما لازم به ذکر است که در سال های اخیر روش جدید و مناسب تری برای رفع جوش های سر سیاه  بینی ایجاد شده است که این روش، میکرودرم بینی است.

برای اطلاعات بیشتر از خدمات پوست از طریق لیک با ما در ارتباط باشید.

میکرودرم بینی چیست؟

میکرودرم تکنیکی جدید برای پاکسازی سطحی پوست است که از این شیوه هم آقایان می توانند استفاده کنند و هم بانوان. میکرودرم بینی توسط دستگاهی به نام آبریژن انجام می شود که این دستگاه دارای مکش است و به صورت یک مکنده عمل می کند.

زمانی که میکرودرم بینی و یا صورت انجام می شود، باید میزان مکش و عملکرد دستگاه بر اساس وضعیت پوستی شخص تنظیم شود. به عبارت دیگر هر چه عارضه پوستی و مشکلات پوستی شخص مورد نظر بیشتر باشد باید میزان مکش و عملکرد دستگاه را قوی تر کرد تا پاکسازی پوست به صورت عمقی تر انجام شود.

اما باید بگوییم که حتی زمانی که عملکرد دستگاه میکرودرم آبریژن را در قوی ترین حالت قرار دهیم باز هم میزان پاکسازی پوست در این روش به صورت سطحی انجام می شود و امکان پاکسازی عمقی پوست مانند روش میکرونیدلینگ در این روش وجود ندارد.

مزایای میکرودرم بینی چیست؟

این روش از مزیت هایی از قبیل زیر برخوردار است:

  • باعث از بین رفتن تمامی جوش های سرسیاه موجود بر روی بینی می شود.
  • منافذ تنفسی پوست بینی را باز می کند
  • چربی های اضافی موجود بر روی بینی را از بین می برد
  • پوست بینی نرم و شفاف می شود
  • پوست بینی پاکسازی می شود
  • رنگ پوست بینی روشن تر می شود
  • روشی فاقد درد و خونریزی است
  • نیازی به بی حسی موضعی و یا بیهوشی کامل ندارد
  • هزینه انجام این روش بسیار مناسب است و همه می توانند از این شیوه استفاده کنند.

در رابطه با میکرودرم لازم به ذکر است که این شیوه نه تنها برای پاکسازی پوست بینی استفاده می شود بلکه برای پاکسازی کل صورت می توان از این شیوه استفاده کرد.

برای انجام میکرودرم باید به کجا مراجعه کرد؟

میکرودرم بینی امروزه توسط آرایشگاه های بسیار زیادی در شهرهای مختلف انجام می شود و علاوه بر آرایشگاه ها، کلینیک های زیبایی نیز این کار را انجام می دهند. از آنجایی که میکرودرم بینی روشی بدون عارضه است و خطری ندارد، انجام دادن این کار در هر دو قسمت مناسب است.

در رابطه با مراکزی که این تکنیک را انجام می دهند، حتما به این موضوع توجه کنید که کلینیک و آرایشگاه انتخاب شده دارای مجوز های لازم برای انجام میکرودرم باشد و این کار را با رعایت امور مسائل بهداشتی انجام دهد.

هزینه میکرودرم بینی چه قدر است؟

در رابطه با هزینه میکرودرم برای بینی باید خدمت شما عزیزان بگوییم که معمولا این روش به همراه کل صورت انجام می شود و اشخاصی که برای میکرودرم بینی اقدام می کنند باید به صورت کلی میکرودرم صورت را انجام دهند.

با توجه به این که هزینه انجام میکرودرم برای کل صورت بسیار مناسب است و از آنجایی که این روش فاقد هر گونه درد و خونریزی و جراحت است، بهتر است که میکرودرم را برای کل صورت انجام داد.

هزینه این روش و کل صورت تقریبا در حدود 100 هزار تومان است که این هزینه بر اساس عوامل مختلف ممکن است که در مراکز مختلف متفاوت باشد.

سخن پایانی:

دوستان عزیز از آنجایی که رسیدگی به پوست مساله بسیار مهمی است و باید دائما از پوست خود مراقبت کنید، توصیه ما به شما این است که تا حد ممکن سعی کنید هر ماه میکرودرم بینی و یا میکرودرم کل صورت را انجام دهید، تا پوستتان پاکسازی شود و بتوانید به صورت مداوم از پوستی زیبا، شاداب و جوان بهره ببرید.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار