• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

تزریق چربی به لب

بسیاری از افراد به دنبال بزرگ کردن لب های خود به هر روش ممکنی هستند که این روش ها از جمله تزریق ژل، تزریق چربی، پروتز لب می باشند. تزریق چربی به لب ها یک روش کاملا طبیعی و ایمن می باشد به این دلیل که در این روش از چربی بدن خود فرد استفاده می شود. تزریق این چربی به لب ها باعث حجیم تر شدن آن می شود و چین و چروک لب ها را از بین می برد. در کل هدف از تزریق این چربی جوانسازی و زیبا سازی و جذابیت لب ها می باشد.

افرادی که خواهان افزایش حجم لب هستند باید دارای یکسری شرایط باشند:

1- افزایش سن که باعث کاهش حجم لب ها می شود.

2- عدم وجود تقارن در لب ها

3- چین و چروک موجود در لب ها به علت باریک بودن آن ها

4- افرادی که تمایل به داشتن لب های بزرگ و گوشتی و حجیم هستند.

5- افرادی که تمایل دارند از مواد طبیعی برای افزایش حجم لب های خود استفاده کنند.

ممنوعیت تزریق ژل برای چه افرادی است؟

یکسری از افراد هستند که تحت هیچ شرایطی نمی توانند برای حجیم سازی لب های خود از تزریق چربی استفاده کنند

1- افرادی که معتاد هستند و بطور مداوم سیگار می کشند.

2- افرادی که دارای لب های برجسته هستند و می خواهند بیشتر برجسته کنند.

3- افرادی که دارای بیماری هستند و سلامت عمومی مناسبی ندارند.

 

تزریق چربی به لب

چگونگی انجام تزریق چربی به لب

1- استخراج کردن چربی از مناطقی از بدن که دارای چربی مقاوم هستند. پزشک متخصص با استفاده از سرنگ نازک به اسم کانوله اقدام به برداشتن چربی های مقاوم از ناحیه ی شکم و یا ران برداشته می شود پزشک متخصص از این سرنگ استفاده می کند تا سلول های چربی آسیب نبینند. پزشک متخصص به اندازه ای که لازم است به استخراج چربی با استفاده از کانوله می پردازد.

2- بعد از اینکه چربی از این مناطق برداشته شد به آماده سازی آن می پردازند چربی به هنگام استخراج دارای مقداری خون، آب، و ترشحات دیگر می باشد برای پاکسازی این مواد چربی را در درون دستگاه سانتیفیوژ گذاشته می شود تا چربی از این مواد پاکسازی شود و برای تزریق به لب آماده می شود.

3- بعد از اینکه مراحلی که گفته شد را انجام دادیم چربی به درون لب زیر پوست تزریق می شود. میزان برجستگی و حجیم سازی لب با توجه به انتظارات بیمار و تشخیص پزشک انجام می شود.

مزایا

یکی از مهم ترین مزیت هایی که این روش با خود به همراه دارد این است که با استفاده از چربی های مقاوم بدن خود فرد انجام می شود و کاملا طبیعی بوده و هیچ گونه مواد مصنوعی و خارجی در آن وجود ندارد. دومین مزیت این است که چون از چربی های بدن خود فرد است بدن به هیچ عنوان آن را پس نخواهد زد.

دوره ی بهبود لب ها بعد از تزریق چربی

دوران بهبود به شدت ترومایی که هنگام تزریق چربی ایجاد شده است بستگی دارد. در بسیاری از موارد تزریق چربی با استفاده از وسایل کوچک و بسیار تخصصی انجام می شود که این وسایل باعث می شود که میزان کبودی به حداقل برسد. اما در صورت استفاده از وسایل بزرگ کبودی بعد از تزریق چربی صورت می گیرد که این کبودی بعد از حدود یک هفته از بین خواهد رفت و همچنین تورم ایجاد شده بعد از چند روز کاملا از بین می رود. توجه داشته باشید بعد از تزریق چربی به لب ها هیچ گونه ممنوعیتی برای انجام ندادن فعالیت بدنی وجود ندارد و باید حتما فعالیت و ورزش داشته باشید.

توجه کنید که این روش از تزریق مدت زیادی دوام نخواهد داشت و از بین می رود ولی اثری که بر لب ها میگذارد این است که بافت لب ها بهبود پیدا می‌کنند. تزریق کردن چربی به لب علاوه بر اینکه باعث حجیم شدن آن می‌شود باعث نرمی لب نیز می شود و همچنین چین و چروک موجود در لب‌ها را نیز از بین می‌برد.

بعد از اینکه چربی ها از بین رفتند می توان به پزشک متخصص برای تزریق مجدد چربی به لب ها مراجعه کرد و اینکه هیچ مشکلی در خصوص تزریق چربی از همان ناحیه‎ی قبلی وجود ندارد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار