• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

هزینه لیپوماتیک ساق پا

  • معرفی لیپوماتیک ساق پا

هزینه لیپوماتیک ساق پا موضوعی است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. امروزه بسیاری از افراد هستند که در هنگام خرید شلوار خود دچار مشکل می شوند ، شاید برای شما پیش آمده باشد که در هنگام خرید شلوار دچار مشکل بشوید و شاید شلواری که در ناحیه ساق پا اندازه است در کمر برای شما گشاد باشد ، این مشکل ممکن است به خاطر بزرگ بودن ساق ها پا آن هم به دلیل تجمع چربی ها در آن اتفاق بیافتد ولی چگونه می توان این مشکل را حل نمود؟

معمولا چربی های این قسمت از بدن با رژیم های سخت و ورزش کردن از بین نمی رود بنابر این یکی از روش هایی که می تواند به شما کمک کند تا شر این چربی های مزاحم خلاص شوید و پاهایی زیبا و خوش تراش داشته باشید انجام دادن عمل لیپوماتیک است . لیپوماتیک ران نیز از دیگر روش هایی است که طرفداران خاص خود را دارد.

  • لیپوماتیک چیست ؟

امروزه یکی از رایج ترین عمل های پیکر تراشی انجام لیپوماتیک است . از طریق لیپوماتیک می توان چربی های اضافی و تجمع یافته در قسمت های مختلف بدن مانند : ران، ساق پا، سینه، شکم‌ و پهلو و بازو را خارج کرد و به دیگر قسمت های بدن که دارای یک ناهمگونی با دیگر اعضای بدن هستند تزریق کرد. در لیپوماتیک از لوله های ریز و باریکی به نام کانولا استفاده می شود که از طریق برش های ریزی به زیر سطح پوست می رود و از طریق حرکات لرزشی باعث شکسته شدن سلول های چربی می شوند و سپس از طریق ساکشن این سلول های چربی از بدن خارج می شوند.

  • لیپوماتیک ساق پا

همان طور که گفته شد شما‌ می توانید با استفاده از لیپوماتیک‌ که یکی از جدید ترین روش ها برای از بین بردن چربی های موضعی است برای از بین بردن چربی های موضعی و اضافی که در ساق پا، پشت ساق پا و‌ مچ پا است استفاده کنید و دارای یک ساق پا زیبا و تراشیده شوید.

برای انجام لیپوماتیک ساق از بیهوشی موضعی استفاده می شود و سپس بعد از بیهوشی با استفاده از دستگاه لیپوماتیک چربی ها را خارج می کنند . به خاطر داشته باشید که نباید همه چربی های این قسمت از بدن ( ساق پا) را از بین ببرید و نگه داشتن یک لایه چربی روی ساق پا می تواند به حفظ ظاهری زیبا و طبیعی به شما کمک کند.

  • هزینه انجام لیپوماتیک ساق پا

هزینه های انجام لیپوماتیک برای قسمت های متخلف بدن متفاوت است و همچنین قیمت مشخصی نمی توان برای آن بیان کرد زیرا عوامل مختلفی بر روی هزینه های انجام لیپوماتیک تاثیر می گذارند مانند: تخصص پزشک ، مدرک تحصیلی و میزان چربی های ناحیه مورد نظر ولی اگر قصد انجام لیپوماتیک ساق پا را دارید می توانید با مراجعه به یک کلینیک توسط پزشک مربوطه معاینه شده و متوجه قیمت شوید. یکی از کلینیک هایی که می تواند به شما در راه کمک کند کلینیک مدرن است که خدمات زیبایی و لیپوماتیک را با بهترین قیمت و توسط بهترین پزشکان مجرب در اختیار شما قرار می دهد .

هزینه لیپوماتیک ساق پا

  • مزایای لیپوماتیک ساق پا

▪ انجام عمل لیپوماتیک ساق پا در یک جلسه انجام‌ می شود .

▪ بدون درد و خون ریزی است .

▪ از بی حسی های موضعی استفاده می شود و از عوارض بی حسی های عمومی خبری نیست .

▪ سلولیت های ران پا به طور کامل از بین می رود .

▪ دوره استراحت و بهبودی بعد از لیپوماتیک پا کوتاه است و فرد بعد از ۴۸ ساعت می تواند فعالیت های روزانه خود را انجام بدهد.

▪ بعد از انجام لیپوماتیک پا فورا شاهد نتایج آن خواهید بود .

▪ ماندگاری بالا و تا مدت ها در قسمت ساق پا چربی تجمع پیدا نخواهد کرد.

▪ احتمال بروز آمبولی نزدیک به صفر است.

  • عوارض ناشی از انجام لیپوماتیک

▪  احتمال بروز حساسیت نسبت به داروهای بی حسی موضعی مانند لیدوکائین که باید با پزشک مربوطه مشورت شود.

▪ اگر قرص آسپرین مصرف می کنید برای انجام لیپوماتیک به مدت چند روز از خوردن این قرص خود داری کنید زیرا مصرف این قرص سبب تشدید خون ریزی و تورم می شود.

▪  توجه کنید در مطب و یا کلینیکی که اقدام به انجام لیپوماتیک می کنید بهداشتی و استرلیزه باشد زیرا در صورت عدم رعایت بهداشت شما با مشکل روبه رو می شوید و احتمال ابتلا به عفونت افزایش پیدا می کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار