• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو

  • اصلاحات رایج پیکر تراشی

▪ لیپوماتیک

هزینه ی لیپوماتیک شکم و پهلو موضوعی است که در ادامه به آن پرداخته خوهد شد. لیپوماتیک یکی از بهترین و جدید ترین و کم خطر ترین روش لیپوساکشن است که می توان از این روش برای تخلیه چربی های اضافی بدن مانند شکم ، پهلو، ران، بازو و ساق پا استفاده کرد . لیپوماتیک بر خلاف روش های قدیمی و سنتی برای لاغری،  درصد آمبولی در این روش بسیار کم و حتی نزدیک به صفر است ‌. لیپوماتیک شکم و پهلو یک روش لاغری تایید شده توسط سازمان بهداشت است.

 دستگاه لیپوماتیک از یک موتور بادی که  با هوای فشرده کار می کند و به وسیله لوله نازکی که به آن کانولا گفته می شود سلول های چربی را با ایجاد لرزش می شکند و از بدن خارج می کند بدون آن که به رگ های خونی آسیبی وارد شود. می توان از چربی های خارج شده به دلیل آن که سالم هستند برای تزریق به دیگر قسمت های بدن مانند باسن استفاده کرد.

  • تفاوت لیپوماتیک با لیپوساکشن

در جراحی قدیمی پس از خارج کردن چربی ها از بدن آن ها دور ریخته می شد ولی امروزه در روش های جدید جراحی ، چربی ها پس از خارج شدن از بدن می توانند طی یک فرایند آماده سازی بشوند و توسط پزشک به دیگر قسمت های بدن که دارای یک ناهمگونی و یا یک فرورفتگی هستند تزریق شود . از این چربی ها می توان برای تزریق در قسمت های دیگر بدن مانند: باسن ، پشت ساق پا، سینه و نواحی صورت استفاده کرد.

در لیپوساکشن که یک جراحی قدیمی برای از بین بردن چربی های اضافی بدن است نسبت لیپوماتیک که جراحی جدید تر مدرن تر است خطر آمبولی بیشتر است .

  • مدت زمان انجام عمل لیپوماتیک

مدت زمان انجام عمل لیپوماتیک نباید بیشتر ۴ تا ۵ ساعت طول بیانجامد . هرچه مدت زمان انجام لیپوماتیک بیشتر شود ، ریسک خطر بیشتر می شود .

  • لیپوماتیک شکم چیست؟

زمانی که افراد دچار چاقی های موضعی در ناحیه شکم و پهلو می شوند و این چربی های موضعی با ورزش کردن و رژیم های غذای رفع نمی شود و یا می خواهند از طریق روش های سریع تر به لاغری برسند ، به سراغ انجام عمل لیپوماتک شکم می روند . این روش باعث کاهش سریع وزن و از بین رفتن چربی های موضعی شکم و پهلو می شود و بدون درد و عوارض است .

لیپوماتیک شکم‌ مناسب افرادی است که می خواهند در مدت زمان کوتاهی و بدون هیچ عارضه ای به لاغری دست پیدا کنند.

 لیپوماتیک شکم  دارای طرف داران زیادی است، دلیل محبوبیت آن هم این است پس از انجام لیپوماتیک شکم با رعایت یک سری نکات و رژیم های غذایی اثرات آن ماندگار است و می توانید برای همیشه از شر این چربی های موضعی راحت بشوید.

  • هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو

لیپوماتیک یک نوع پیکر تراشی است و می توان از آن برای از بین بردن چربی های بدن استفاده است کرد.

هزینه های لیپوماتیک شکم و پهلو به عوامل متعددی مانند:

▪ مهارت و تخصص پزشک

هر چقدر مهارت پزشک پیکر تراش بیشتر باشد نتایج با کیفیت تری از انجام لیپوماتیک شکم و پهلو به دست می آید ، از این رو است که تخصص پزشک بر روی هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو اثر می گذارد.

▪ هزینه های کلینیک

یکی دیگر از عوامل های تاثیر گذار بر روی هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو ، دستگاه های مورد استفاده لیپوماتیک در کلینیک ها است.

به طور مثال امکاناتی مانند : تخت های مخصوص برای انجام لیپوماتیک ، وجود مشاور برای راهنمایی بیمار، رعاین نکات بهداشتی و استفاده از لوازم یک‌ بار مصرف نیز بر روی قیمت لیپوماتیک اثر می گذارد.

هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو

▪  محل مورد نظر برای انجام لیپوماتیک

یکی دیگر از عواملی که روی هزینه لیپوماتیک تاثیر بسزایی می گذارد محل انجام لیپوماتیک است . هرچه چربی های محل مورد نظر بیشتر باشد قیمت انجام لیپوماتیک بیشتر است.

معمولا قیمت انجام عمل لیپوماتیک شکم و  پهلو نسبت به دیگر بخش های بدن گران تر است .

  • برخی هزینه های لیپوماتیک شکم و پهلو

▪ هزینه لیپوماتیک شکم  و پهلو در برخی بیمارستان ها

۱۲ میلیون تومان است .

▪ هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو در هر ناحیه ۲ نیم میلیون تومان است .

▪ هزینه لیپوماتیک شکم با هزینه مرکز جراحی ۴ میلیون تومان است.

▪ هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو به روش لاغری لیپوماتیک ۵ تا ۷ میلیون تومان است .

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار