• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

هزینه ی لیپوماتیک زیر بغل

لیپوماتیک چیست؟

لیپوماتیک عملی است که طی آن چربی های انباشته شده در نواحی خاصی از بدن مثل زیر بغل، شکم، پهلو، ران و … تخلیه می شوند. به طور کلی لیپوماتیک زیر بغل به منظور لاغری موضعی برای افراد متمایل به کار می رود. این عمل ظرافت و دقت بسیار پزشکان متخصص را می طلبد به همین دلیل برای انجام آن باید به کلینیک های معتبر و با سابقه ی درخشان مراجعه کرد. اگر شما عزیزان درصدد آشنایی با هزینه ی لیپوماتیک زیر بغل و نیز چگونگی عمل آن می باشید ما را در ادامه ی این مقاله در سایت مدرن همراهی کنید.

چاقی موضعی

برخی افراد ممکن است در مقاطعی از زمان با رعایت نکردن رژیم صحیح غذایی، ورزش نکردن، دلایل ژنتیکی و … دچار چاقی در تمام بدن بشوند. گاه دیده می شود که در بعضی افراد دیگر فقط قسمت های خاصی از بدن چاق تر می شوند و بقیه ی قسمت ها مناسب اند. برای مثال ممکن است چربی ها در زیر بغل، اطراف ران، شکم، پهلوها و … جمع بشوند و باعث چاقی این قسمت ها شوند.

 بزرگ شدن بخش های نام برده شده با برهم زدن تناسب بدن افراد ممکن است باعث کاهش اعتماد به نفس و تضعیف روحیه ی آقایان و به خصوص بانوان بشود. به همین دلیل این افراد همواره به دنبال راه های لاغری موضعی می باشند. امروزه بهترین روش لاغر کردن موضعی اندام ها استفاده از روش لیپوماتیک می باشد که روشی بسیار مطمئن است. برای اطلاع از هزینه ی لیپوماتیک زیر بغل و سایر اندام ها می توانید به پزشکان متخصص در کلینیک مدرن مراجعه کنید.

لیپوماتیک زیر بغل

چربی ها و پوست های اضافه و جمع شده در زیر بغل در قسمت بین سینه و بازو باعث چاق تر نشان دادن زیر بغل ها می شود که جلوه ی غیر جذابی دارد. همان طور که می دانید آب کردن چربی ها کاری زمان بر و تقریبا سخت است و هم چنین برخی افراد شرایط ورزش کردن را ندارند. بنابراین برای حل این مشکل باید از روش های آسان و دائمی استفاده کرد.

اگر شما عزیزان دچار معضل تجمع چربی در زیر بغل شده اید و وقت کافی برای از بین بردن آن ها ندارید می توانید با کمک روش معجزه آسای لیپوماتیک در مجالس و مهمانی ها تناسب اندام خود را به رخ بکشید! عمل لیپوماتیک با تخلیه ی سریع چربی ها می تواند شما را در کوتاه ترین مدت زمان ممکن به اندام دلخواه تان برساند و به همین علت امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

هزینه ی لیپوماتیک زیر بغل

چگونگی انجام عمل لیپوماتیک زیر بغل

هزینه ی لیپوماتیک زیر بغل با توجه به مزایت ها و نتایج فوق العاده ی آن بسیار مناسب و رضایت بخش است. لیپوماتیک زیر بغل بدین صورت انجام می شود: پزشک متخصص در زیر بغل مراجعه کننده برش هایی به اندازه ی ۲ الی ۶ میلی متری ایجاد می کند تا بتواند لوله های بسیار باریک کانولا را به درون بافت چربی وارد کند. پس از آن لوله ها با حرکت های چرخشی و لرزشی شان چربی های ذخیره شده را تخریب می کنند که این کار باعث می شود که چربی ها از یکدیگر جدا شوند.

 در نتیجه بافت چربی کم کم توسط مکش دستگاه کشیده و تخلیه می شود و در زیر بغل لاغری موضعی به وجود می آید. یکی از مزیت های عالی و قابل توجه این کار سالم ماندن سلول های چربی طی تخلیه می باشد که می توان از آن ها برای حجم دهی و فرم دهی گونه ها، لب ها، دست ها و … استفاده کرد. هزینه ی لیپوماتیک زیر بغل کاملا به مقدار چربی های قابل تخلیه و دستگاه لیپولیز و هم چنین به دستمزد پزشک متخصص بستگی دارد.

هزینه ی لیپوماتیک زیر بغل

هزینه ی لیپوماتیک زیر بغل در مقایسه با نتایج بی نظیری که بر جای می گذارد بسیار مورد قبول و معقول است. در کلینیک های پزشکی مختلف ممکن است هزینه ی لیپوماتیک زیر بغل متفاوت باشد و باید ذکر کنیم که در این بین ممکن است برخی از پزشکان هزینه ی این عمل را گران تر از قیمت واقعی اعلام کنند.

به همین منظور ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که برای انجام عمل لیپوماتیک به برترین و معتبرترین کلینیک های پزشکی مانند کلینیک مدرن مراجعه کنید. چرا که این کلینیک با داشتن پزشک متخصص و کادر درمانی مجرب و کاربلد عمل لیپوماتیک و تخلیه ی چربی را به بهترین روش ممکن انجام می دهد. هزینه ی لیپوماتیک زیر بغل در کلینیک مدرن بسیار منطقی است و رضایت مراجعه کنندگان را جلب کرده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۲.۷ از ۵
از مجموع ۳ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار