• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

روش لاغری سریع شکم بدون ورزش

چاقی یکی از مسائلی است که همواره می تواند استایل افراد را به هم ریخته و در روحیه و اعتماد به نفس افراد تاثر بگذارد. این یک واقعیت است که زیبایی و تناسب اندام برای افراد یک امر قابل توجه است و در صورتی که اندام آن ها به هم بریزد نگران می شوند. چاقی عوارض بسیار زیادی دارد و می تواند منجر به بیماری های خطرناکی در افراد شود.  در این مقاله قصد داریم روش لاغری سریع شکم بدون ورزش را به شما آموزش دهیم. یکی از این راه ها عمل لیپوماتیک یا جراحی پیکر تراشی است.

کلینیک مدرن همواره هدف خود را حفظ سلامتی و زیبایی اندام شما و افزایش اعتماد به نفس شما قرار داده است. در این جهت ما خدمات فراوانی را برای شما ارائه داده ایم. شما می توانید به سایت ما مراجعه نموده و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید.

علت چاقی شکم و راه های درمان آن

چاقی شکم می تواند علل گسترده ای داشته باشد. خوردن غذاها و نوشیدنی های سرشار از شکر، مصرف نوشیدنی های الکلی و چربی های ترانس، کم تحرکی و کمبود پروتئین، وجود بیماری های کبدی و باکتری های موجود در معده و همچنین یائسگی در زنان، استرس و افسردگی و مصرف نوشیدنی های سرشار از شکر، عوامل ژنتیکی و داشتن استعداد چاقی و در کل ژنتیک، اختلال در خواب و کم خوابی و… عواملی هستند که سبب بروز چاقی در ناحیه شکم شما می شود.

 گاهی افراد به راه هایی مانند ورزش و پیاده روی، انواع رژیم های غذایی و … روی می آورند اما متاسفانه برای همه افراد کارساز نیست و چربی های آب شده با حذف ورزش و برگشتن عادت های غذایی بر می گردند. بدین منظور ما در کلینیک مدرن برای شما امکانات و روش هایی را فراهم کرده ایم تا بتوانید بدون ورزش چربی های اضافه شکم خود را آب کنید.

روش لاغری سریع شکم بدون ورزش

یکی از روش های حذف چربی شکم بدون ورزش استفاده از روش لیپوماتیک است که در آن چربی های اضافه شکم برداشته می شود و اثرات آن روی سایز شکم دائمی است. روش لیپوماتیک که به وسیله یک دستگاه انجام می شود روش منحصر به فردی است که می توانید با استفاده از ان در کلینیک مدرن توسط افراد مجرب و متخصص به اندام رویایی خود دست پیدا کنید.

لیپوماتیک از روش هایی است که عوارض ندارد اما لازم است توسط افراد متخصص انجام شود. این عمل جراحی با وارد کردن میله ای که حرکات دورانی، چرخشی، حرکتی و انتقالی دارد در بدن چربی را از بین می برد. استفاده از این روش موجب می شود که چربی های شما غیر قابل بازگشت شوند و می توانید به اندامی که دلخواه شماست دست یابید. اگر این عمل توسط افراد تازه کار و بی تجربه و بی تخصص و همچنین با دستگاه های غیر بهداشتی انجام شود می تواند بسیار خطرناک بوده و عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.

روش لاغری سریع شکم بدون ورزش

لیپوماتیک و حذف چربی های شکم در کلینیک مدرن  

لیپوماتیک از بهترین روش های حذف چربی در کلینیک مدرن است که توسط دستگاه لیپوسیت انجام می گیرد. با این روش شما می توانید چربی بیشتری از بدن خود خارج کنید. اثر این نوع درمان طولانی مدت است و در صورت اجرای حرف های پزشک شما می تواند برای همیشه به شما کمک کند. حرکات ویبراتوری سبب نرم شدن چربی ها و در نتیجه عملکرد بهتر این روش می شود.

روش لیپوماتیک در کلینیک مدرن با بهترین تجهیزات و بهترین پزشکان انجام می شود و شما می توانید با خیال راحت این عمل را انجام دهید. هزینه این عمل متناسب با مقدار چربی که می خواهد از بدن شما خارج شود و تخصص پزشک تعیین می شود. مقالات زیادی در مورد این روش در سایت موجود است که می توانید جهت آشنایی بیشتر از آن ها استفاده کنید. ما در کلینیک مدرن با بهترین پزشکان و کادر پرسنلی در خدمت شما هستیم تا شما را به اندام رویاییتان برسانیم.

این روش درمانی باید با برنامه غذایی و ورزش های بعد از عمل همراه باشد تا شما بتوانید به بهترین وجه ممکن نتیجه بگیرید. روش لیپوماتیک دارای عوارض کوتاه مدت است که می توانید در سایت مقاله مربوط به عوارض لیپوماتیک را بخوانید اما در صورتی که عمل حرفه ای انجام شود عوارض طولانی مدت نخواهد داشت و علاوه بر این دستگاه به گونه ای تنظیم شده است که به هیچ وجه به شما آسیبی نخواهد زد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار