• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

درمان گیاهی ریزش ابرو

ابرو و علل ریزش آن

درمان گیاهی ریزش ابرو موضوعی است که در این مقاله بدان خواهیم پرداخت. داشتن ابرو های پر پشت و سالم یکی می تواند تاثیر بسیاری بر افزایش جذابیت و جوانی چهره ی فرد داشته باشد به همین دلیل ریزش ابرو باعث ایجاد دغدغه ی ذهنی و ناراحتی در افراد و به خصوص خانم ها می شود. نکته ی قابل توجه این است که برای درمان ریزش مو ها و ابرو ها ابتدا باید علت آن را بررسی کنید سپس برای درمان اقدام کنید.

دلایل بسیاری در بر ریزش ابرو ها موثر اند که چند نمونه از آن ها عبارت اند از: استرس، کم خونی، استفاده از مواد شیمیایی مضر برای ابرو ها، اختلالات غده ی تیروئید، بارداری، استعمال دخانیات و مواد مخدر، شیمی درمانی، اگزما یا درماتیت آتوپیک، آلوپسی، بالا رفتن سن، اختلال هانسن، بیهوشی عمومی، کم شدن میزان بعضی از مواد مغذی در بدن مانند ویتامین D، ویتامین B12، اسید چرب امگا ۳، روی و … .

اگر شما عزیزان دچار ریزش ابرو شده اید بهتر است خون سردی خود را حفظ کنید و با آرامش مطالب زیر را بخوانید تا از با استفاده از درمان گیاهی ریزش ابرو های خود را متوقف کنید. برای داشتن ابروهای زیبا و پرپشت همچنین می توانید عمل کاشت ابرو را در کلینیک مدرن انجام دهید.

درمان گیاهی ریزش ابرو

درمان گیاهی ریزش ابرو

درمان گیاهی ریزش ابرو، موثر ترین روش درمان

از فرم افتادن ابرو ها و ریزش بعضی از قسمت  های آن باعث جلوه ی بد صورت می شود. برای درمان ابرو های ریخته شده بهتر است از روش های درمان گیاهی ریزش ابرو ها کمک گرفت. درمان گیاهی ریزش ابرو نه تنها در اکثر مواقع جواب گو بوده بلکه هیچ گونه آسیب و عوارضی برای مصرف کننده به همراه ندارد. به همین دلیل درمان گیاهی ریزش ابرو نسبت به درمان شیمیایی آن ها بیش تر توصیه می شود. در ادامه چند روش موثر درمان گیاهی ریزش ابرو را بررسی می کنیم.

مقاله پیشنهادی: تقویت ابرو 

درمان گیاهی ریزش ابرو

می توان با کمک درمان گیاهی ریزش ابرو ها را متوقف کرد و از طریق تحریک ریشه های ابرو ها آن ها را به رشد دوباره تشویق کرد. روغن های گیاهی از پر کاربرد ترین روش های درمان گیاهی ریزش ابرو به شما می آیند.

درمان ریزش ابرو با روغن کرچک

روغن معجزه گر کرچک که از بذر کاستور به دست می آید با افزایش سطح رطوبت و نفوذ عمیق به لایه های پوست رشد ابرو ها و نرمی آنهارا به ارمغان میآورد. طرز استفاده:
به مدت ۳ الی ۴ هفته هر شب از این روغن برای ابرو هایتان استفاده کنید. هر شب پس از پاک تمیز کردن پوست تان با کمک تکه ای پنبه روغن کرچک را به آرامی روی ابرو ها بمالید و اجازه دهید تا صبح روی آن ها بماند. بعد از بیدار شدن می توانید ابرو ها را بشویید. برای گرفتن نتیجه ی بهتر و سریع تر از این روغن معجزه آسا حتما این این کار را هر شب مرتب و بدون وقفه تا ۳ یا ۴ هفته ادامه دهید.

روغن نارگیل روش موثر در درمان گیاهی ریزش ابرو

روغن نارگیل نیز همانند روغن کرچک می تواند باعث درمان ریزش ابرو و تحریک ریشه ها برای رشد مجدد بشوند. طرز استفاده:

۱- در شب هنگام قبل از رفتن به رختخواب پوست خود را تمیز کنید و همچون روغن کرچک، پنبه را به مقداری از روغن نارگیل آغشته کنید و سپس آن را روی ابرو ها بمالید و تا و بگذارید روغن تا صبح روی آن ها باقی بماند. پس از آن ابرو ها بشویید.

۲- در روش دوم می توانید از آبلیموی تازه که بر رشد موها موثر است نیز استفاده کنید. برای این کار روغن نارگیل و آب لیمو را به نسبت مساوی با یکدیگر مخلوط کنید سپس این ترکیب را با کمک تکه ای پنبه به ابرو هایتان بمالید و تا صبح روز بعد صبر کنید. پس از ابرو ها را با آب گرم شست و شو دهید. این ترکیب می تواند شما را زود تر به هدف تان برساند و از داشتن ابرو های پر پشت لذت ببرید.

درمان گیاهی ریزش مو با کمک روغن زیتون

امروزه کم تر کسی از خواص روغن زیتون در درمان گیاهی ریزش ابرو بی خبر است. طرز استفاده:
١- پست از تمیز کردن پوست در شب و قبل از رفتن به سمت رختخواب، روغن زیتون را به یک تکه پنبه آغشته کنید و سپس آن را روی ابرو ها بمالید و بگذارید که روغن تا صبح روز بعد روی ابرو هایتان بماند و پس از آن می توانید آن را با آب گرم شست و شو دهید.
۲-روغن زیتون و عسل را با نسبت یک به یک با همدیگر مخلوط کنید و پس از تمیز کردن ابرو ها ترکیب را با کمک پنبه روی ابرو بگذارید.

آلوئه ورا یکی از روش های درمان گیاهی ریزش ابرو

برگ آلوئه ورا حاوی ماده ای ژل شفاف و ژله ای است که در درمان ریزش مو ها و رویش ان ها بسیار موثر است. طرز استفاده:
هر شب قبل از خواب ژل آلوئه ورا را بر روی ابرو ها بگذارید و تا صبح صبر کنید.

روغن درخت چای یکی از روش های موثر درمان گیاهی ریزش مو

روغن درخت چای مانند سایر روغن های ذکر شده می تواند تاثیر فوق العادی در درمان ریزش مو داشته باشد. برای این منظور شب قبل از خواب مقداری از روغن را با کمک پنبه روی ابرو ها قرار دهید و تا صبح صبر کنید.
نکته: قبل از استفاده از این روغن ابتدا ان را تست کنید چرا که ممکن است باعث الرژی در فرد به علت غلظت بالایش بشود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار