• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت مو در دوران کرونا

آیا کاشت مو در دوران کرونا خطرناک است؟ آیا کاشت مو در دوران کرونا باعث بروز مشکل می شود؟

از زمانی که بیماری ویروسی کرونا در کشور  و در سطح جهان شایع است، زندگی همه مردم مختل شده است و مشکلات بسیار زیادی برای مردم به وجود امده اند به گونه ای حتی بسیاری از امور درمانی و یا جراحی های زیبایی نیز در بسیاری از مواقع در طول سال با مشکل همراه بوده اند و انجام آنها کنسل شده اند.

با در نظر گرفتن این موارد می خواهیم در خصوص کاشت مو  طبیعی در دوران کرونا با شما عزیزان صحبت کنیم.

کاشت مو در دوران کرونا انجام می شود و یا خیر؟

کاشت مو در دوران کرونا خوشبختانه انجام می شود و تنها در مواقعی که از سوی دولت تعطیلی و قرنطینه رسمی برای گروه های پزشکی مطرح می کنند ممکن است که انجام این کار با مشکل مواجه شود.

در غیر این صورت تمامی کلینیک های زیبایی در دوران کرونا نیز کاشت مو را برای افراد انجام می دهند.

کاشت مو چگونه انجام می شود؟

در دوران کرونا برای انجام دادن کاشت مو و برای جلوگیری از بروز مشکل و درگیر شدن به ویروس کرونا باید تمامی پروتکل های بهداشتی در خصوص ویروس کرونا رعایت شود  که این پروتکل ها باید هم توسط پزشک و کادر درمان برای بیمار انجام شوند و هم توسط کلینیک و خود بیمار رعایت گردند.

به عنوان مثال: برای انجام کاشت مو در دوران کرونا باید تمامی وسیله های مورد نیاز برای کاشت مو استریل شوند تا از بروز هر گونه مشکل جلوگیری به عمل آید.

همچنین باید از بیمار پیش از انجام کاشت مو تست های مربوط به کرونا مانند: تست اکسیژن خون و دمای بدن دریافت گردد تا مشخص شود که فرد به بیماری کرونا مبتلا نیست.

پس از کسب اطمینان از این موضوع باید عملیات کاشت مو انجام گردد و تمامی پزشکان و دستیاران او باید از ماسک و شیلد استفاده کنند تا احتمال انتقال ویروس کرونا به صفر برسد.

علاوه بر آن کلینیک ها نیز باید در خصوص ارائه نوبت ویزیت و زمان جراحی کاشت مو، به گونه ای عمل کنند که تعداد زیادی از افراد در یک لحظه در کلینیک حضور نداشته باشند و از تجمع تعداد زیادی از افراد به صورت همزمان در کلینیک جلوگیری نمایند.

آیا کاشت مو در دوران کرونا خطرناک است؟

به طور کلی انجام کلیه امور اجتماعی در دوران کرونا با خطر همراه است و بهتر است که از انجام دادن هر گونه کار غیر ضروری در این مدت پرهیز کنید. زیرا حتی اگر پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت شوند نیز باز هم ممکن است که اشخاص به علت حضور در مکان های عمومی به این ویروس مبتلا شوند.

لازم به ذکر است که امروزه با پیدا شدن واکسن ویروس کرونا اوضاع بسیار بهتر شده و اشخاصی که واکسن کرونا را تزریق کرده اند می توانند با خیال آسوده برای کاشت مو اقدام کنند و به امور مور نظر خود بپردازند.

پس اگر کاشت مو برای شما یک امر ضروری نیست و مشکل چندانی با طاسی و کم مویی خود ندارید، بهتر است که مدتی صبر کنید تا اوضاع جامعه از نظر انتشار ویروس کرونا کمی بهتر شود.

مراقب های بعد از کاشت مو

مراقب های بعد از کاشت مو  چیست؟

چنانچه در دوران کرونا کاشت مو انجام می دهید، باید مراقبت های بعد از کاشت مو را رعایت کنید. این مراقبت ها به شرح زیر هستند:

  • از مواد غذایی مفید مانند: عسل، آب میوه و گوشت و … استفاده کنید تا اگر بدنتان به علت جراحی کاشت مو ضعیف شده است، قوای از دست رفته خود را مجددا به دست آورید و سیستم ایمنی بدنتان ضعیف نشود.
  • پس از پایان یافتن جراحی سعی کنید که از سرکه و یا آب نمک برای شست و شوی گلوی خود استفاده کنید و سرکه و یا آب نمک قرقره نمایید.
  • پس از اینکه جراحی کاشت مو پایان یافت و به خانه بازگشتید، تمامی لباس های خود را عوض کنید و آنها را با آب داغ بشویید.
  • بعد از بازگشت به خانه دست های خود را با آب و صابون به مدت 20 ثانیه بشویید

با انجام دادن تمامی این امور می توانید از خطرات ابتلا به ویروس کرونا در هنگام کاشت مو در امان بمانید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار