• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

تزریق ژل پیشانی

تزریق ژل پیشانی

امروزه روشهای زیادی برای زیباسازی و مراقبت از پوست ابداع گردیده است؛ تزریق ژل یکی از این روش ها می باشد. تزریق ژل پیشانی به منظور رفع افتادگی ابروها، حجیم کردن پیشانی، رفع خطوط و چین و چروک صورت می‌پذیرد که یکی از روش های متداول برای جوان تر کردن صورت می باشد. داشتن پوستی بی عیب و نقص و جوان باعث افزایش اعتماد به نفس در افراد می شود؛ برخی از افراد به خاطر شغلی که دارند مانند مدلینگ ها، سخنوران و بازیگران باید همواره از پوست خود مراقبت های ویژه ای نمایند؛ تزریق ژل می تواند یکی از این روش های مراقبتی باشد که مزیت ها و نکات مهم این روش در ادامه بیان می شود‌.

مزیت های تزریق ژل

اولین نشانه های پیری یا چین و چروک را بیشتر افراد در پیشانی خود مشاهده می نمایند؛ ظاهر شدن خط اخم در پیشانی یکی از این نشانه ها می باشد. البته این نکته را باید مد نظر قرار داد که ظاهر شدن خط اخم در پیشانی صرفا نشانه بالا رفتن سن نبوده و در برخی از مواقع حتی در سنین پایین مشاهده می شود که علت آن می‌تواند مربوط به اخم کردن، نگاه کردن با چشم نیمه باز به فاصله های دور یا صفحه تبلت، موبایل و کامپیوتر باشد؛ به هر حال ظاهر شدن این خطوط حس خوبی به افراد نمی دهد و افراد تمایل دارند تا هرچه زودتر ظاهری جوانتر به دست آورد؛ تزریق ژل پیشانی می تواند یکی از این راه حل های موثر باشد.

تزریق ژل پیشانی نتایج فوری به دنبال دارد به طوری که بعد از چند روز شاهد رفع چین و چروک های سطحی خواهید بود.

این روش بدون بیهوشی صورت گرفته و در مدت زمان کوتاه حدود ۲۰ دقیقه انجام می گردد.

تایید توسط سازمان جهانی بهداشت یکی از  مزیت های تزریق ژل است.

نکات مهمی که برای تزریق ژل باید در نظر گرفت چیست؟

با توجه به اینکه این روش مورد تایید سازمان بهداشت جهانی می باشد اما باید دقت داشته باشید که هر مرکزی برای انجام تزریق ژل مناسب نمی باشد؛ مراجعه به افرادی که تخصص کافی ندارند ممکن است عواقب جبران ناپذیری برای شما در بر داشته باشد؛ به همین جهت توصیه می شود قبل از مراجعه به یک فرد خاص برای تزریق ژل پیشانی در خصوص مرکز و فرد تحقیقات کافی را به عمل آورید؛ افرادی که در حوزه جراحی پلاستیک و زیبایی دارای مدرک تخصص و فوق تخصص می باشند؛ می توانند این کار را در صورت گذراندن دوره های مربوطه برای شما انجام دهند.

در صورت مراجعه به مراکز غیر معتبر ممکن است دچار واکنش‌های آلرژیک و عفونت شوید.

قبل از انجام تزریق ژل پیشانی پزشک به شما توصیه هایی می نماید که بهتر است این توصیه‌ها را مو به مو انجام دهید.

از مصرف دخانیات، روغن ماهی، قرص های رقیق کننده خون مانند آسپرین، وارفارین و موترین دو هفته قبل از عمل اجتناب نمایید.

تزریق ژل پیشانی

مراقبت بعد از تزریق ژل پیشانی

تزریق ژل پیشانی می تواند عوارضی چون کبودی را به دنبال داشته باشد؛ این عوارض کاملاً طبیعی و زودگذر بوده و ۱۰ روزه رفع می شود؛ در صورتی که این کبودی ها در عرض دو هفته رفع نشد بهتر است با پزشک متخصص در این خصوص مشورت نمایید.

برای کمتر شدن کبودی و ورم بعد از تزریق ژل در محل مورد نظر کمپرس سرد قرار دهید؛ البته دقت نمایید که این کار نباید بیش از اندازه صورت گیرد چون نتایج عکس به دنبال خواهد داشت.

روز بعد از تزریق می توانید کمپرس گرم را نیز در محل مورد نظر انجام دهید.

بهتر است به مدت دو هفته از مصرف دخانیات دوری نمایید؛ زیرا کبودی را بیشتر می نماید.

محل تزریق ژل ما به هیچ عنوان دست کاری ننمایید.

مراحل تزریق ژل

با توجه به مواردی چون محل تزریق پزشک شما ژل مورد نظر را انتخاب می نماید.

پس از انتخاب ژل با استفاده از سوزن های بسیار ریزی در امتداد خطوط ژل تزریق می شود.

استریل کردن محل قبل از تزریق ژل بسیار مهم می باشد؛ در صورتی که ناحیه مورد نظر ضد عفونی نشود بیمار ممکن است مبتلا به عفونت شود؛ پزشکان متبحر و متخصص حتماً قبل از تزریق محل مورد نظر را ضدعفونی می نمایند.

کلروهگزیدین در کنار ید برای ضدعفونی کردن محل تزریق به کار برده می شود.

تکنیک تزریق، نوع ژل تزریق شده در پیشانی، واکنش بیولوژیک بدن فرد به ژل در مدت ماندگاری تاثیر گذار می باشد؛ اما به طور میانگین ۶ تا ۱۲ ماه را می توان مدت ماندگاری ژل در نظر گرفت.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار