• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

تزریق چربی در افراد لاغر

تزریق چربی در افراد لاغر

تزریق چربی در افراد لاغر از جمله موضوعات مهمی است که توانسته طرفداران خاص خودش را داشته باشد که در ادامه به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت.

تزریق چربی یکی از پرطرف دارترین روش ها برای افزایش حجم در هر نواحی از بدن می باشد. با افزایش سن چربی های زیر جلدی رفته رفته تحلیل می روند و باعث ایجاد چین و چروک در اندام ها بخصوص صورت افراد می شود.

از تزریق چربی همچنین برای افزایش حجم نواحی باسن، لب ها، گونه ها، سینه و از این موارد می توان استفاده کرد. برداشتن چربی ها از یک ناحیه از بدن و انتقال آن به ناحیه ی دیگر فکر خوبی برای حجیم سازی بخش های مختلف بدن هم برای چاق دیده شدن افراد لاغر و زیبا و متناسب دیده شدن بدن افراد می باشد. برای تزریق چربی به نواحی مختلف بدن پزشک متخصص باید با استفاده از کانوله باید چربی ها را از نواحی مختلف بدن استخراج کند و به این ترتیب به چربی های بیشتری نیاز دارد.

پس تزریق چربی یعنی استخراج کردن چربی از نواحی مختلف بدن و تزریق کردن آن به نواحی از بدن که با کمبود چربی مواجه شده اند و نیاز به چربی بیشتری دارند.  اگر فردی نیازمند تزریق چربی به هر کدام از نواحی بدن خود باشد اصلا لزومی ندارد که حتما فردی چاق باشد اگر در یک نکته از بدن خود دارای چربی باشد برای استخراج چربی کافی می باشد.

ورزش را فراموش نکنید

در افرادی که به صورت کاملا حرفه ای ورزش می کنند و به طور مداوم در حال سوزاندن چربی هستند علاوه بر اینکه افراد لاغری هستند همچنین آن ها دارای چربی بسیار کمی نیز می باشند. چون این افراد به طور مدوام در حال سوزاندن چربی در همه ی نواحی بدن خود هستند اصلا گزینه ی مناسب برای تزریق چربی نمی باشند. افراد لاغر گزینه ی مناسبی برای استخراج چربی و تزریق آن نمی باشند به این دلیل که آن ها دارای چربی های موضعی در نواحی مختلف بدن خود نمی باشند که بتوان از آن ها استفاده کرد.

داشتن رژیمی سالم با رعایت نکات زیر

در این افراد مناسب دیده می شود که اول مقدار چربی و وزن بدن خود را افزایش دهند البته لازم به ذکر است که برای افزایش وزن خود باید حتما دارای رژیم غذایی سالمی باشید:

1- مصرف کالری بیشتر

استفاده از کالری بیشتر یکی از مهمترین نکات جهت افزایش وزن می باشد به این صورت که باید کالری جذب شده بدنتان از کالری مصرف شده شما بیشتر باشد تا شما بتوانید افزایش وزن داشته باشید. اصولا باید از کالری مواد غذایی که دارای ارزش غذایی زیادی هستند استفاده کنیم و از مواد غذایی که ارزش غذایی بالایی ندارند خودداری کنیم تا دچار امراض دیگه ای نشویم.

تزریق چربی در افراد لاغر

2- استفاده زیاد پروتئین

یکی دیگر از مواردی که به افزایش وزن افراد کمک می کند استفاده زیاد از پروتئین می باشد. ماهیچه های بدن انسان از پروتئین ساخته شده است و بنابرین مصرف پروتئین به ماهیچه سازی بدن افراد کمک می کند ولی باید خاطر نشان کرد که باید به اندازه مصرف شود چون استفاده زیاد و بی جا باعث می شود فرد دچار امراض مختلفی شود. غذاهایی که شامل پروتئین هستند از جمله گوشت، تخم مرغ، حبوبات، آجیل و … می باشد.

3- می توانید از غذاهایی استفاده کنید که پر از مواد مغذی و اسیدها چرب می باشند:

1-3- مغز ها مانند بادام زمینی، گردو، بادام، فندق

2-3 استفاده از میوه ای خشک مانند انجیر، خرما، کشمش

3-3 استفاده از لبنیات پرچرب مانند شیر، پنیر، خامه

4-3 استفاده از روغن های سالم مانند روغن کنجد، روغن زیتون

نکات دیگر برای افزایش وزن

1- به هیچ عنوان قبل از غذا خوردن آب ننوشید زیرا باعث می شود که معدتان پر شود و نتوانید غذ بخورید.

2- اگر تمایل دارید که کالری بیشتری مصرف کنید حتما از بشقاب های بزرگتر استفاده کنید.

3- اگر قهوه میخورید حتما به آن خامه اضافه کنید.

4- سروقت بخوابید تا بدنتان بتواند مواد مصرف شده را راحتر جذب بدنتان کند زیرا خواب کافی باعث عضله سازی می شود.

5- در رژیم غذایی خود بهتر است که ابتدا پروتئین مصرف کنید بعد از سبزیجات استفاده کنید.

6- از دخانیات دوری کنید زیرا مصرف آن ها باعث کاهش وزن افراد می شود.

7- ورزش کنید.

پس بنابراین با توجه به موارد گفته شده افراد لاغر نمی توانند تزریق چربی انجام دهند چون دارای چربی زیادی نیستند  برای این کار باید مقداری چربی جذب بدن خود کنند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار