• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

تزریق چربی و زاویه سازی صورت

تزریق چربی و زاویه سازی صورت:

گرایش به زیبایی در همه انسان ها وجود دارد و داشتن ظاهری بهتر، باعث بالا رفتن اعتماد به نفس در افراد می شود. امروزه عمل های زیبایی همچون زاویه سازی صورت، بین آقایان و خانم ها بسیار محبوب و پرطرفدار است. زاویه سازی صورت،علاوه بر فرم دهی به صورت و چانه، باعث جوانسازی و زیبایی پوست نیز می شود. عمل زاویه سازی با روش های گوناگونی قابل انجام است که هر یک معایب و مزایایی دارند. تزریق چربی و زاویه سازی صورت باعث زیبایی، جوانسازی پوست، اصلاح زاویه بینی، رفع غبغب و حالت دادن به چانه می شود .

در عمل زاویه سازی صورت، حالت صورت پس از عمل به شکل 7 می شود، زیرا این حالت صورت در سراسر دنیا پرطرفدار است. این عمل مخصوصا در بین خانم های جوان بسیار رواج دارد. در زاویه سازی صورت، نقاطی از صورت که نقشی کلیدی در زیبایی صورت دارند برجسته تر می شوند تا تناسب آن ها با بقیه اجزای صورت بیشتر شود. این نقاط می تواند زاویه فک، خطوط فک، گونه و چانه باشد که با روش های مختلفی که برای زاویه سازی صورت بکار برده می شود، این اجزا در تناسب با هم برجسته شده و حالت زیبایی به صورت می دهند.

تزریق چربی و زاویه سازی صورت:

زاویه دار کردن فک بدون جراحی معمولا با استفاده از تزریق چربی صورت می پذیرد. تزریق چربی حجم را در نواحی مورد نظر افزایش داده و باعث می شود فک باریک تر به نظر رسد.

تزریق چربی هیچ گونه عارضه ای ندارد و به دلیل اینکه از بدن خود فرد گرفته شده است، با بدن او سازگار است و مشکلاتی که در تزریق ژل ممکن است بوجود آید، در تزریق چربی اتفاق نمی افتد. چربی های تزریق شده معمولا تا چندین سال ماندگاری دارند.این روش یکی از بهترین روش های زاویه سازی صورت است. در این روش که به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی انجام می شود، چربی های اضافه از یک قسمت بدن گرفته شده و پس از آماده سازی چربی، به نواحی از صورت که توسط پزشک مشخص شده است، تزریق می شود.

تزریق چربی و سلول های بنیادی به صورت سرپایی تحت آرام بخش داخل وریدی و بدون بیهوشی عمومی انجام می گیرد . ممکن است نواحی تحت درمان به مدت چند هفته پس از عمل متورم باشند و نتایج نهایی نیز با گذشت چند هفته قابل مشاهده خواهند بود. تزریق چربی همچنین برای پروتز چانه به منظور بزرگ و برجسته کردن چانه نیز کاربرد دارد.

تزریق چربی و زاویه سازی صورت

تزریق چربی و زاویه سازی به روش های گوناگونی انجام می شود که عبارتند از:

هایفوتراپی – تزریق بوتاکس – تزریق چربی – تزریق ژل – لیفت با نخ – پروتز – جراحی فک

زاویه سازی صورت از طریق چربی :

دوام و ماندگاری تزریق ژل همانند تزریق بوتاکس به نوع ژل استفاده شده بستگی دارد. اما در زاویه سازی صورت از طریق چربی به دلیل اینکه چربی از اندام های خود شما گرفته شده است دوام بالاتری دارد و به طبع هزینه تزریق چربی نیز بالاتر خواهد بود. برای عمل زیباسازی صورت و زاویه دار کردن آن می توان شکل چانه را با استفاده از تزریق چربی در چانه باریک تر و تیزتر نشان داد. چانه با اینکه قسمت کوچکی از صورت شماست اما دارای 8 قسمت است که تزریق در هر قسمت آن می تواند تغییر خاصی در شکل چهره شما ایجاد نماید.

تزریق چربی می تواند تغییر موثری در خط فک داشته باشد و موجب متناسب شدن فک با سایر اجزای صورت گردد. چربی و سلول های بنیادی مشتق شده از بافت چربی از بخشی از بدن برداشته می شود (معمولا از طریق برش کوچکی در قسمت ناف) و در نواحی از صورت که با گذشت زمان چربی خود را از دست داده اند تزریق می شود.

کلینیک پوست و مو و زیبایی مدرن:

کلینک تخصصی پوست و موی مدرن از سال پیش شروع به فعالیت کرده و امروز پس از سال ها فعالیت وکسب تجربه در این زمینه، به یکی از مدرن ترین و مجهزترین مراکز زیبایی و سلامتی کشور تبدیل شده است. رویکرد ما، همراه کردن دانش و تخصص با تجربه است تا در برخورد با شرایط خاص هر مراجعه کننده، صحیح ترین مشاوره و بهترین خدمات ارائه شود. هدف این است که در نهایت، شما احساس بهتری نسبت به چهره و اندام خود داشته باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار