• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

رشد سریع مژه

رشد سریع مژه

مژه یکی از اصلی ترین عوامل تاثیر گذار بر جذابیت چشم ها و زیبابی صورت می باشد. برای داشتن مژه های سالم و مقاوم باید مثل مو ها و ابرو ها از آن ها مراقبت کرد. مژه ها علاوه بر زیبایی در حفظ سلامت چشم ها نیز موثر اند بنابراین رسیدگی به آن ها بسیار مهم است. متاسفانه ممکن در برخی از مقاطع خاصی از زمان درگیر ریزش مژه شوید، در این هنگام استرس و نگرانی خود را کنترل کنید و با مطالعه ی روش های معجزه سازی که در ادامه ی مقاله معرفی می کنیم در عرض یک هفته رشد سریع مژه ها را به خودتان هدیه دهید.

 

علت ریزش مژه

تاثیر مو بر زیبایی بسیار زیاد است و حالا تصویر کنید بخشی از موها شما شروع به ریزش کند. مژه ها ممکن است در اثر عواملی مختلفی دچار ریزش شوند از جمله:

  • عوامل ژنتیکی و وراثتی
  • کم خونی و کم شدن میزان پروتئین و بیوتین و سایر ویتامین ها
  • انجام شیمی درمانی
  • قرار گیری در شرایط استرس زا
  • بیماری های خود ایمنی
  • بیماری های داخلی و اختلال غده ها مثل پر کاری و کم کاری غده ی تیروئید
  • استعمال مواد مخدر و دخانیان و نیز مشروبات حاوی الکل
  • وجود تومور در لبه ی پلک
  • بلفاریت یا التهاب لبه ی پلک
  • مصرف کردن دارو های خاص
  • و … .

همه ی عوامل نام برده شده می توانند باعث جلو گیری از رشد سریع مژه بشوند و ریزش آن ها را به دنبال داشته باشند. بعضی از افراد در صورت مواجه شدن با این موضوعات اقدام به روش کاشت مژه طبیعی قابل رشد می کنند.

 

چند روش شگفت انگیز برای رشد سریع مژه در ۱ هفته

این تیتر واقعی است! شما می توانید با به کار بردن چند روش آسان و کم هزینه باعث رشد سریع مژه های تان شوید. چند نمونه از بهترین روش های رشد سریع مژه را در ادامه ذکر می کنیم:

 

روغن زیتون

روغن زیتون با داشتن مواد مغذی و ویتامین E می تواند رشد سریع مژه ها را به همراه داشته باشد و ریشه های آن ها را نیز تقویت کند. می توانید یک الی دو قطره از روغن را روی پنبه بریزید سپس مژه های تان را به آن آغشته کنید.

 

روغن کرچک

روغن کرچک مواد مغذی و ویتامین های فراوان دارد که می توانید برای استفاده از آن یک یک برس تمیز مژه را به دو الی سه قطره از روغن کرچک آغشته کنید و سپس به مژه ها بکشید. این کار را قبل از خواب شب انجام دهید و اجازه دهید تا صبح روی مژه ها بماند تا موادش به خوبی جذب شود.

 

ژل آلوئه ورا و رشد سریع مژه

زل برگ های آلوئه ورا برای مرطوب کردن و آب رسانی مژه بسیار مناسب است. می توانید ژل را با مقداری روغن جوجوبا مخلوط کنید و سپس آن را به مدت ۱۵ دقیقه روی مژه ها قرار دهید. این ترکیب می تواند باعث تحریک رشد سریع مژه ها تان بشود.

 

روغن سیاه دانه

روغن سیاه دانه یکی دیگر از روغن های مفید برای رشد سریع مژه ها محسوب می شود. می توانید قبل از خواب یک قطره از آن را با انگشت تمیز تان به مژه هایتان بمالید و تا صبح آن را نشویید.

 

روغن نارگیل

روغن نارگیل سرشار از چربی های لازم و پروتئین برای مو و مژه است. مقداری روغن نارگیل اصل را با کمک پنبه روی مژه ها بگذارید و پس از ۱۰ دقیقه چشمان تان را به آرامی با آب ولرم بشویید.

 

روغن اسطوخودوس

روغن اسطوخودوس با داشتن آنتی اکسیدان ها یک روغن فوق العاده تاثیر گذار در رشد مژه ها است که برای استفاده از آن کافی است با کمک چوب پنبه مقداری از آن را روی مژه ها از ریشه تا نوک بمالید. می توانید این روغن را با روغن نارگیل ترکیب کنید.

 

شیر

شیر حاموی مواد مغذی و ویتامین های بسیاری است. شما باید مقداری شیر جوشیده را سرد کنید و سپس قبل از خواب با کمک یک تکه پنبه مقدار کمی از آن را روی مژه هایتان بمالید و اجازه تا صبح بماند.

 

 

وازلین و رشد سریع مژه

وازلین نیز منبع ویتامین E است که می تواند از طریق نرم کردن و تغذیه ی مژه ها رشد آن ها را تحریک کند. قبل از خواب مقداری وازلین را با گرما نرم کنید سپس با پنبه روی مژه های تان قرار دهید و تا صبح صبر کنید.

 

چای سبز

می توانید مقداری چای سبز آماده شده را خنک کنید و به کمک سواب پنبه روی مژه هایتان منتقل کنید. بعد از گذشت ۱۵ دقیقه آن را با اب سرد بشویید.این کاربهتر است دو بار در روز تکرار شود تا باعث رشد سریع مژه ها بشود.

 

ویتامین E

می توانید قبل از خواب برای رشد سریع مژه ها مقداری ویتامین E را به مژه هایتان آغشته کنید و بگذارید تا صبح بماند تا جذب شود. سپس آن را با اب ولرم شست و شو دهید.

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار