• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

بازسازی پوست صورت

بازسازی کردن پوست صورت

پوست آسیب دیده یکی از عوامل تضعیف روحیه و از بین برنده ی اعتماد به نفس افراد می باشد. به همین علت افراد به دنبال خدمات پوست مختلف هستند. همان طور که می دانید داشتن پوست سالم و جوان یکی از مهم ترین فاکتورهای زیبایی و جذابیت می باشد به همین علت امروزه افراد زیادی در پی یافتن روش های بازسازی پوست صورت و درخشان کردن آن هستند. اگر شما کاربران عزیز نیز جزو این دسته از افراد می باشید با ما در ادامه ی این مقاله در سایت مدرن همراه باشید تا شما را با بهترین و کارآمدترین روش های موجود آشنا کنیم.

روش های بازسازی پوست صورت

روش هایی که در زیر ارائه شده اند می توانند پوست صورت تان را در کم ترین زمان ممکن بازسازی کنند و شما را به نتیجه ی دلخواه تان برسانند. پس با ما همراه باشید تا با به کار گیری آن ها پوست تان را در اسرع وقت به یک پوست شفاف و براق تبدیل کنید.

خواب منظم داشته باشید

خواب منظم یکی از عوامل مهم برای استراحت و شادابی پوست می باشد. اگر شما برنامه ی منظمی برای خواب ندارید و شب زنده داری می کنید باید منتظر ظهور تاثیرات منفی آن بر روی پوست صورت تان باشید. چند نمونه از عوارض بی خوابی عبارت اند از: گود شدن چشم ها، سیاه و تیره شدن زیر چشم ها، کدر شدن رنگ پوست، خسته به نظر رسیدن صورت و … .

نوشیدن آب را فراموش نکنید

آب از مهم ترین و اصلی ترین عوامل بازسازی پوست صورت می باشد. کمبود آب در پوست و خشک شدن آن باعث کاهش شادابی و شفافیت پوست صورت و نهایتا پیرتر به نظر رسیدن چهره خواهد شد. بنابراین نوشیدن آب به مقدار ۸ الی ۱۰ لیوان برای جوان سازی و بازسازی پوست بسیار توصیه می شود.

سبزیجات و میوه مصرف کنید

حتما حتما حتما مصرف روزانه و دائمی سبزیجات و میوه ها را در برنامه ی غذایی خود بگنجانید تا تاثیرات معجزه آسای آن را بر روی صورت تان ببینید. مطمئنا از رابطه ی مستقیم پوست فوق العاده ی کره ای ها و میزان مصرف سبزیجات شان باخبر هستید! پس تا می توانید سبزی و میوه بخورید.

روغن های گیاهی برای بازسازی پوست صورت مفیدند

استفاده از روغن های گیاهی نظیر روغن زیتون، روغن بادام، روغن خشخاش، روغن آرگان و … می توانند در بازسازی کردن پوست صورت بسیار موثر می باشند. این روغن ها پوست صورت را تغذیه می کنند و به آن رطوبت می بخشند. شفافیت و درخشندگی پوست از دیگر مزایای استفاده ی مرتب از آن ها می باشد.

بازسازی پوست صورت

از استرس و شرایط استرس زا دوری کنید

همه ی ما از تاثیرات منفی و بسیار مضر استرس بر بدن و سلامت آن باخبر هستیم. پوست صورت نیز از آثار مخرب استرس و نگرانی در امان نیست. پس قبل از هر چیزی باید سعی کنید آرامش و خونسردی خود را حفظ نمایید و از شرایط استرس زا دوری کنید. استفاده از تکنیک های مدیتیشن می تواند در حفظ آرامش شما بسیار موثر باشند.

 

همیشه ورزش کنید

از بهترین راه های بازسازی پوست صورت ورزش کردن است. با انجام حرکات ورزشی جریان خون رسانی به بافت های بدن و پوست افزایش می یابد. در نتیجه ی این روند اکسیژن، پروتئین و ویتامین های بدن به پوست صورت می رسند و باعث جوان و شاداب کردن آن خواهند شد.

صورت تان را بشویید

چربی ها و آلودگی های روی صورت باعث بسته شدن منافذ و ظاهر شدن جوش و آکنه روی آن خواهد شد. بنابراین باید همیشه قبل از خوابیدن پوست صورت تان را با شوینده های مناسب شست و شو دهید تا با تمیز و باز شدن روزنه های صورت تنفس و جذب اکسیژن آن تسهیل شود.

پوست تان را آب رسانی کنید

برای بازسازی کردن پوست صورت تان باید همیشه آن را مرطوب نگه دارید. برای این کار می توانید از کرم ها و عصاره های نرم کننده و مرطوب کننده ی متناسب با پوست تان استفاده کنید تا رطوبت کافی به آن ببخشید و از خشک و پیر شدنش پیش گیری بکنید. استفاده از ژل آلوئه ورا برای این منظور پیشنهاد می شود.

سیگار نکشید

اگر می خواهید پوست تان بازسازی شود و طراوت گذشته اش را بازیابد لازم است از استعمال سیگار و سایر دخانیات پرهیز کنید. دود حاصل از آن ها تاثیرات مخربی همچون کدر شدن پوست صورت و از بین بردن شادابی آن خواهد داشت. بنابراین جهت بازسازی پوست صورت و هم چنین حفظ سلامت بدن استعمال دخانیات را فراموش کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار