• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

بهترین برند دستگاه هایفوتراپی صورت

آیا می دانید هایفوتراپی چیست و هدف از انجام آن چه می باشد؟ آیا می دانید بهترین برند دستگاه هایفوتراپی صورت چیست؟ آیا دستگاه هایفوتراپی صورت با دستگاه هایفوتراپی اعضای دیگر بدن تفاوت دارد؟

امروزه برای زیبایی پوست و از بین بردن مشکلات پوستی مانند چین و چروک های ایجاد شده بر روی پوست از روش های مختلفی استفاده می شود که یکی از این روش ها هایفوتراپی پوست است.

هایفوتراپی به منظور استفاده از امواج پر توان فراصوتی است که این امواج به لایه های زیرین پوست نفوذ می کند و باعث از بین رفتن چین و چروک های موجود بر روی پوست می شود و کار لیفت صورت را انجام می دهد.

به همین دلیل هایفوتراپی صورت را لیفتینگ بدون جراحی نیز می نامند و آن را یکی از بهترین و جدیدترین روش های لیفت صورت در نظر می گیرند که فاقد نیاز به جراحی است.

هایفوتراپی برای بخش های مختلفی از بدن و در خصوص اهداف مختلفی انجام می شود که این اهداف و کاربرد ها عبارتند از

  • از بین بردن چین و چروک صورت
  • از بین بردن چین و چروک های گردن
  • از بین بردن غبغب
  • بهبود بخشیدن به بافت های پوستی
  • کم کردن خطوط در چهره
  • لیفت چانه
  • لیفت گانه
  • لیفت پیشانی
  • لیفت ابرو
  • درمان کردن منافذ باز پوست
  • زاویه دار کردن فک
  • لاغری موضعی
  • لیفت شکم و پهلو

با توجه به اهدافی که برای استفاده از هایفوتراپی وجود دارد لازم به ذکر است که در این روش  از دستگاه های مختلفی استفاده می شود و دستگاه مربوط به هایفوتراپی صورت با دستگاه هایفوتراپی لاغری تفاوت دارد.

 

بهترین برند دستگاه هایفوتراپی صورت را می توان دستگاه هایی به شرح زیر در نظر گرفت

دستگاه هایفوتراپی صورت اولترا و دلتا

دستگاه اولترا و دلتا یکی از پیشرفته ترین و بهترین دستگاه های هایفوتراپی صورت است و دارای دو مدل 600 واتی و 800 واتی است اما در هر دو مدل این دستگاه هندپیس و کارتریج مشابه وجود دارد. به عبارت دیگر تعداد شات هایی که هر دو دستگاه می توانند بزنند یکسان است.

اما در رابطه با این دو مدل دستگاه هایفوتراپی صورت باید گفت که قیمت دستگاه 600 واتی با 800 واتی متفاوت است.

دستگاه هایفوتراپی صورت سه بعدی

دستگاه سه بعدی هایفوتراپی صورت یکی از جدیدترین انواع دستگاه های هایفوتراپی صورت است که سرعت بسیار بالاتری در مقایسه با دستگاه های قدیمی تر دارد. با استفاده از این دستگاه روند درمان بیماری بسیار کاهش پیدا می کند و در انرژی و وقت صرفه جویی می شود.

دستگاه چهاربعدی

دستگاه چهاربعدی یکی از جدیدترین دستگاه های هایفوتراپی وارد شده به بازار است و میزان تاثیر گذاری آن نسبت به دستگاه های قدیمی تر بیشتر است و قدرت بسیار بالایی دارد.

دستگاه سالنی

دستگاه سالنی را نیز می توان به عنوان یکی از بهترین برند دستگاه هایفوتراپی در نظر گرفت که استفاده از آن علاوه بر برطرف کردن چین و چروک ها به سفت شدن پوست نیز کمک می کند.

این دستگاه از بین برنده چربی های صورت است و باعث ارتقا پیدا کردن خاصیت ارتقایی پوست می شود.

این دستگاه با توجه به مزیت هایی که دارد از قیمت پایین تری برخوردار است و استفاده از آن مقرون به صرفه است.همچنین میتوانید ببینید کاشت ابرو

مینی هایفو

دستگاه مینی هایفو که به آن هایفو خانگی نیز می گویند نیز یک گزینه بسیار مناسب است که کلاژن سازی را در پوست تحریک می کند و میتوان با استفاده از آن چروک های ایجاد شده در اطراف چشم را نیز از بین برد.

سخن پایانی

در انتها لازم به ذکر است که تمامی انواع دستگاه های ذکر شده در قسمت فوق در لیست بهترین دستگاه های هایفوتراپی صورت قرار دارند و خدمات هایفوتراپی را برای پزشک و بیمار آسان می کنند.

در این مطلب قصد داشتیم که شما عزیزان را با بهترین برند دستگاه هایفوتراپی صورت آشنا کنیم.

امیدواریم که این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. چنانچه قصد دارید، هایفوتراپی را با بهترین دستگاه ها انجام دهید، می توانید به کلینیک زیبایی مدرن مراجعه کنید و هایفوتراپی را زیر نظر پزشکان متخصص این مجموعه انجام دهید و نتیجه موفقیت آمییزی را دریافت نمایید.

در کلینیک زیبایی مدرن میتوانید خدمات مختلف مربوط به پوست و مو از قبیل: کاشت مو، کاشت ابرو، کاشت ریش و سبیل، مزوتراپی، تزریق مزوژل و بوتاکس را نیز انجام دهید.

پس در صورت تمایل با شماره های تماس درج شده در سایت تماس بگیرید و برای دریافت نوبت در خصوص کاشت مو، کاشت ابرو، هایفوتراپی و … اقدام کنید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار