• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

تزریق ژل به صورت

تزریق ژل به صورت

تزریق ژل به صورت امروزه یکی از روشهای غیر تهاجمی برای رفع نواقص ظاهری صورت است. تزریق ژل در بین خانم ها شیوع بیشتری داشته و علت آن این است که خانم ها به زیبایی صورت خود اهمیت بیشتری می‌دهند. افزایش سن و ظاهر شدن چین و چروک های سطحی بر روی پوست برای خیلی از ما ناخوشایند است؛ خیلی از ما به دنبال روش هایی هستیم که بتوانیم با کمترین عوارض در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه جوانی را به پوست صورت خود هدیه دهیم؛ تزریق ژل می تواند یکی از این راه ها باشد؛ از آنجا که تزریق ژل یکی از متداول ترین راه ها برای جوانسازی پوست صورت است بیشتر افراد گمان می کنند تزریق ژل فقط برای جوان سازی به کار می رود در حالی که تزریق ژل کاربردهای گسترده‌تری داشته که در ادامه به آنها به صورت مختصر اشاره می شود.

کاربرد تزریق ژل

تزریق ژل  می تواند برای هدف های مختلفی به کار برده شود؛ بازگرداندن حجم صورت، زاویه سازی صورت، ایجاد کانتور صورت، حجیم کردن لب ها، کاهش خطوط، جوانسازی پوست، برجسته سازی گونه، لیفت ابرو، رفع گودی صورت، رفع گودی زیر چشم، رفع نواقص بینی از کاربردهای تزریق ژل به چهره می باشد.

تزریق ژل برای زیبا سازی بینی

همانطور که گفته شد یکی از کاربردهای تزریق ژل برای زیباسازی بینی می باشد؛ در صورتی که بینی شما دارای فرورفتگی باشد؛ یا تیغه بینی شما دارای ظاهری ناصاف باشد یا نوک بینی شما در اثر افزایش سن افتادگی پیدا کرده باشد؛ می توان از طریق تزریق ژل این نواقص ظاهری جزئی را برطرف نمود؛ برخی از افراد گمان می کنند که از طریق تزریق ژل یا بوتاکس به بینی می توان ظاهر آن را کوچک تر نمود؛ در صورتی که این تصور کاملاً غلط بوده و برای رفع نواقص جزئی که ذکر شد تزریق ژل به کار برده می شود.

زیبا سازی ابرو با تزریق ژل

ابروها مانند بینی نیز در زیبایی افراد تاثیر گذار می باشد؛ بعضی افراد تمایل دارند که ابروهای آنها حالت هشتی داشته باشد با استفاده از تزریق ژل بر بالای ابرو می توان این حالت را در ابرو ایجاد نمود.

جوانسازی پوست صورت با تزریق ژل

 جوانسازی پوست صورت از طریق تزریق ژل به دو روش صورت می پذیرد:

در برخی از مواقع دلیل پیری پوست افتادگی پوست و لاغری صورت است. اگر دقت کرده باشید چاقی و لاغری صورت تاثیر زیادی بر جوان نشان دادن صورت و زیبایی آن دارد؛ برخی از مواقع لاغری پوست صورت باعث افتادگی پوست شده و در نتیجه فرد پیرتر به نظر می رسد. از طریق تزریق ژل می توان صورت را حجیم تر نمود؛ با حجیم تر شدن صورت افتادگی پوست از بین رفته و صورت فرد جوان تر به نظر می رسد.

ظهور برخی از چین و چروک ها مانند چین و چروک های پنجه کلاغی در اطراف چشم و یا خطوط خنده در اطراف لب باعث می شود تا صورت فرد پیرتر به نظر برسد؛ درست است که برخی از این چین و چروک ها نشانه شاد بودن فرد می باشد اما از طرفی نیز باعث پیرتر شدن صورت می شود.

یکی دیگر از کاربردهای بسیار رایج تزریق ژل زاویه سازی صورت می باشد؛ شاید در اطراف خود خانم هایی را مشاهده کرده باشید که استخوان بندی صورت آنها درشت است؛ از طریق تزریق می توان ظرافت زنانه صورت را بیشتر نمایان کرد. زاویه سازی فک و صورت علاوه بر این که صورت شما را ظریف تر نشان می دهد باعث جوانتر نشان دادن صورت شما نیز می شود.

تزریق ژل به صورت

 

ایمنی تزریق ژل به صورت

تزریق ژل یک روش ایمن بوده که مورد تایید fda می باشد. تزریق ژل وقتی غیر ایمن می شود که به جای مراجعه به کلینیک های تخصصی زیبایی به آرایشگاههایی مراجعه نمایید که بدون اخذ مجوز از مرکزی معتبر، اقدام به تزریق ژل می نمایند. دقت نمایید که تزریق ژل حتما باید توسط پزشک متخصص زیبایی انجام شود.

 به شما پیشنهاد می شود که قبل از انجام تزریق ژل به صورت، حتما جلسات مشاوره ای را پشت سر گذاشته و نکاتی را که لازم است رعایت نمایید. مصرف داروهایی مانند آسپیرین که رقیق کننده خون است به مدت دو هفته قبل از تزریق توصیه نمی شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار