• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

رشد مژه با وازلین

رشد مژه با وازلین امکان پذیر است؟ قطعاً داشتن مژه‌های زیبا و خوش حالت تأثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی چشم‌ها و در نتیجه زیبا‌تر به نظر رسیدن چهره خواهد گذاشت.

بعضی از خانم‌ها از کوتاه بودن مژه‌ها گلایه می‌کنند و یا از این موضوع ناراحت هستند که مژه‌ها خیلی سریع می‌شکند و در نتیجه نمی‌توانند به خوبی مژه‌های خود را حالت دهند. یک راهکار بسیار عالی و معجزه‌آسا، رشد سریع مژه با وازلین است. اگر شما نیز دچار چنین معضلاتی در مژه‌های خود هستید این مطلب را از دست ندهید.

رشد مژه با وازلین

رشد مژه با وازلین از جمله موضوعات حائز اهمیتی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. مژه یکی از فاکتور ها و عوامل زیبایی در صورت هر فرد است .

داشتن مژه هایی زیبا و پر پشت خواست قلبی هر فردی است . مژه علاوه بر زیبایی صورت از چشم ها هم مراقبت می کند بنابر این داشتن مژه هایی زیبا و پر پشت علاوه بر زیبایی شما می تواند از چشم های شما هم در مقابل عوامل مهاجم خارجی محافظت کند.

تأثیرات وازلین بر مژه‌ها

به جای اینکه به سراغ مواد آرایشی گران قیمت بروید تا بتوانید مژه‌های خود را حالت داده و یا حتی به رشد آن‌ها کمک کنید، با یک ماده در دسترس و ارزان به نام وازلین می‌توانید بهترین شرایط رشدی را برای مژه‌ها فراهم کرده و حتی مژه‌های خود را نرم و لطیف کنید.

شاید شما تنها به فکر رشد سریع مژه با وازلین هستید اما بد نیست نگاهی به سایر خواص وازلین برای مژه‌ها داشته باشید تا بدانید که با استفاده از این ترکیب چه اندازه به وضعیت رشد مژه‌ها و لطافت آن‌ها کمک می‌کنید:

  • کمک به رشد سریع مژه‌ها

مسلما مهمترین تأثیر وازلین بر روی مژه، تقویت رشد مژه‌ها است چرا که وازلین غنی از مواد مغذی است و در نتیجه به صورت معجزه‌آسا به رشد مژه‌های شما کمک می‌کند. حتی بعضی از خانم‌ها از وازلین برای ابرو‌های خود نیز استفاده می‌کنند و در کوتاه مدت شاهد پرپشت شدن ابرو‌ها خواهند بود.

  • نرم و لطیف شدن مژه‌ها

کسانی که مژه‌های سختی دارند در زمان استفاده از وسایل آرایشی همانند ریمل با مشکل مواجه می‌شوند چون مژه‌ها به خوبی حالت نمی‌گیرد.

این افراد در صورتی که اگر از وازلین استفاده کنند، به دلیل اینکه وازلین خاصیت آبرسانی و رطوبت‌رسانی دارد، بنابراین به مرور، مژه‌ها طراوت بسیار زیادی پیدا می‌کنند به گونه‌ای که بافت مژه بسیار نرم و خوش حالت می‌شود و به راحتی دچار شکستگی نخواهد شد. در واقع خاصیت رطوبت‌رسانی وازلین هم باعث نرم شدن مژه‌ها می‌گردد و از هم از شکسته شدن و خشک شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند.

 

چند نکته مهم برای رشد سریع مژه‌ با وازلین

اکنون که با خواص وازلین برای رشد مژه‌ها آشنا شدید باید بدانید که چگونه از این ماده استفاده کنید تا اثربخشی آن را بهتر و سریع‌تر شاهد باشید:

  • در درجه اول باید نسبت به استفاده از وازلین برای رشد مژه‌ها تداوم بخرج دهید. شما نمی‌توانید تنها چند روز از این ماده استفاده کنید و انتظار داشته باشید که در کوتاه مدت نتیجه آن را شاهد باشید بلکه باید در طول چند هفته با یک برنامه منظم وازلین را استفاده نمایید. در این صورت متوجه خواهید شد که ابرو‌ها و مژه‌های شما چقدر نرم، خوش حالت و حتی حجیم به نظر می‌رسند.
  • بهترین زمان استفاده از وازلین برای مژه، شب‌ها قبل از استراحت است چون فرصت کافی برای جذب وازلین وجود دارد. قبل از اینکه وازلین را به مژه‌ها بزنید حتماً صورت خود را بشویید و مژه‌ها را تمیز کنید. حتی اگر مواد آرایشی بر روی مژه استفاده کرده‌اید، کاملاً مژه‌های خود را تمیز کنید.
  • برای استفاده از وازلین حتماً یک برس ریمل در اختیار داشته باشید. برس را آغشته به وازلین کنید و مژه‌های خود بزنید.
  • زمانی که از خواب بیدار می‌شوید حتماً با آب ولرم و شوینده مناسب مژه‌ها را بشویید چون وجود وازلین بر روی مژه‌ها باعث جذب آلودگی‌ها شده و به این موضوع بر روی چشم‌های شما تأثیر منفی می‌گذارد.
  • عوامل ریزش مژه

عوامل زیادی بر مژه تاثیر می گذارند بعضی عوامل می توانند باعث افزایش رشد مژه و برخی عوامل باعث ریزش مژه شوند . عوامل ژنتیکی ، تغذیه نا مناسب، بیماری های هورمونی و مصرف لوازم آرایشی بی کیفیت می تواند باعث ریزش مژه های شما بشوند.

  • عوامل افزایش رشد و تقویت مژه

برخی افراد ممکن است به صورت ژنتیکی و مادر زادی مژه های زیبا و بلند نداشته باشند ولی عوامل طبیعی فراوانی وجود دارند که می توانند این مشکل را تا حدی رفع کرده و به داشتن مژه های زیبا و پر پشت به شما کمک کند . عواملی مانند تغذیه مناسب ، استفاده از روغن هایی مانند روغن کرچک، بادام، نارگیل ، مرکبات، مصرف پروتئین ها مانند شیر و همچنین استفاده از وازلین می توانند به شما در داشتن مژه های زیبا کمک کند . در این مقاله قصد معرفی وازلین به عنوان یکی از راه کار هایی که باعث افزایش مژه می شود را داریم . پس اگر قصد استفاده از وازلین برای رشد مژه را دارید با ما همراه شوید.

خواص وازلین

سال های زیادی است که مردم برای مقاصد و مصارف خود از وازلین استفاده می کنند. شاید جالب باشد که بدانید وازلین از چند دوره تصفیه روغن های موجود در نفت خام   به دست می آید و از آن جایی که فاقد بو و مزه هستند در مصرف لوازم ارایشی و بهداشتی مانند: صابون ، لوسیون و کرم استفاده می شوند.

با شنید اسم وازلین شاید فکر کنید که استفاده آن بسیار محدود است ولی وازلین بر زیبایی پوست و مو تاثیر گذار است . یکی از این تاثیرات ، رشد مژه با وازلین است که می خواهیم در ادامه مقاله به تاثیر وازلین بر رشد مژه به پردازیم.

 

رشد مژه با وازلین

 

 

خواص و مزایای وازلین بر رشد مژه

داشتن مژه های زیبا وبلند خواسته قلبی هر انسانی است،  یکی از روش هایی که می تواند به رشد مژه کمک کند وازلین است . به این منظور شما می توانید پیش از خوابیدن با یک برس تمیز وازلین را بر روی مژه های خود بمالید و بگذارید تا صبح بماند سپس آن را شستشو دهید. این عمل را سه بار در هفته تکرار کنید تا تاثیر آن را بر روی رشد مژه خود ببینید .

مراحل استفاده از وازلین برای رشد مژه به صورت تفکیکی

▪ برای شروع به یک برس ریمل که بلا استفاده است نیاز دارید که تمیز و بهداشتی باشد

▪  به یک لیوان اب ولرم در مرحله دوم نیاز دارید .

▪ برس را به مدت ۵ دقیقه داخل اب ولرم گذاشته و بعد با دستمال کاغذی آن را خشک کنید .

▪ هر گونه ارایش را از روی مژه های خود پاک کنید.

▪  مقداری وازلین به برس ریمل خو بزنید و آن را مانند ریمل زدن به مژه های خود بمالید.

▪ بگذارید تا صبح وازلین بر روی مژه ای شما بماند و سپس ان ها را شست و شو دهید .

▪ این کار را هر شب قبل از خواب انجام بدهید تا تاثیر آن را مشاهده کنید.

یکی از دلایل شکسته مژه ها می تواند کمبود رطوبت باشد که وازلین برای مژه مانند یک مرطوب کننده عمل می کند و می تواند با مرطوب کردن مژه از شکستی آن ها جلوگیری کرده و سبب رشد و تقویت آن شود . پس از رشد مژه با وازلین غافل نشوید.

وازلین علاوه بر رشد و تقویت و نرم کنندگی مژه ها سبب ضخیم شدن مژه ها می شود که این ویژگی می تواند از ریزش و شکستگی مژه جلو گیری کند.

 

آیا همه افراد می‌توانند از وازلین برای رشد سریع مژه استفاده کنند؟

 درست است که وازلین تأثیرات معجزه‌آسایی بر روی رشد مژه‌ها دارد اما همه افراد کاندید مناسبی برای استفاده از وازلین نیستند. برای مثال کسانی که در گروه‌های زیر قرار دارند به هیچ عنوان نباید به سراغ وازلین برای رشد سریع مژه بروند:

  • افراد مبتلا به آکنه
  • افراد مبتلا به عفونت در ناحیه عنبیه
  • افراد با تیپ پوستی چرب

سخن پایانی

مژه‌ها علاوه بر اینکه بر روی زیبایی چشم‌ها تأثیر می‌گذارند، یک سپر دفاعی برای جلوگیری از ورود گرد و غبار، آلاینده‌ها و حتی ذرات معلق در هوا به داخل چشم هستند.

در واقع قدرت بینایی چشم‌های ما را حفظ می‌کنند. اکنون با مطالعه این مطلب متوجه شدید که چگونه می‌توانید سرعت رشد مژه‌های خود را بالا ببرید. البته اگر هنوز هم سؤالی در ذهن خود دارید می‌توانید با مدرن کلینیک تماس گرفته و سؤالات خود را از کارشناسان ما مطرح کنید.

مژه یکی از فاکتور های زیبایی صورت است بنابر این روش های مختلفی وجود دارد که بتوان به رشد و تقویت مژه کمک کرد  اما بهتر است به جای استفاده از روش های گران و لوازم ارایش از یک روش طبیعی برا رشد و تقویت مژه کمک گرفت . رشد مژه با وازلین یکی از روش های طبیعی و ارزان است که می توان از آن به این منظور کمک گرفت. پس از رشد مژه با وازلین غافل نشوید‌.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۳ از ۵
از مجموع ۳۵ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار