• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

رشد مژه با روغن زیتون

اهمیت داشتن مژه های پر پشت

رشد مژه با روغن زیتون موضوعی است که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد. داشتن مژه های پر پشت و بلند یکی از عوامل جذابیت و زیبایی ظاهری چهره محسوب می شود. به همین خاطر همواره افراد زیادی و به خصوص بانوان به دنبال پر و بلند کردن مژه های شان بوده اند. اگر مژه های شما عزیزان هم ریزش دارد و تمایل دارید آن ها را حجیم تر کنید به شما پیشنهاد می دهیم ما را در ادامه ی این مطلب سایت مدرن همراهی نمایید. همچنین برای یافتن پاسخ برخی سوال ها می توانید تجربیات رشد مژه را بخوانید.

علل ریزش و کم پشت شدن مژه ها

برای درمان ریزش مژه ها و پر پشت کردن آن ها باید در ابتدا علت ریزش را پیدا کرد. عوامل زیادی باعث ریختن مژه های چشم می شوند. چند نمونه از آن ها عبارت اند از:

  • بیماری های داخلی و غدد
  • بیماری خود ایمنی
  • تومور هایی در لبه ی پلک
  • انواع عفونت ها و التهاب های موضعی مانند التهاب لبه ی پلک یا بلفاریت
  • مصرف برخی از دارو های خاص
  • استرس و فشار روانی زیاد
  • عوامل ژنتیکی و وراثتی
  • استعمال دخانیات و مواد مخدر
  • اختلالات تغذیه ای مانند کمبود آهن، پروتئین، بیوتین و …

راه های رشد مژه ها

امروزه روش هایی برای رشد و پر پشت کردن مژه ها وجود دارد که خانم های بسیاری از آن ها استفاده می کنند. از آن ها می توان به کاشت مژه طبیعی قابل رشد اشاره کرد.

۱- استفاده از ریمل های آرایشی: ریمل ها می توانند در زمان استفاده نژه ها را پر پشت و حجیم تر نشان دهند اما این روش موقتی است و پس از شسته شدن از بین خواهد رفت و هم چنین استفاده طولانی مدت از آن ممکن است باعث ریزش مژه ها شود.)

۲- استفاده از مژه ی مصنوعی: چسباندن مژه های مصنوعی روی پلک در مواقع خاص مانند زمان رفتن به جشن و مهمانی نیز می توانند باعث زیبا تر به نظر رساندن مژه ها و چشم ها خواهد شد اما همان طور که می دانید این مژه ها نمی توانند تا چند روز روی پلک ها بمانند و ممکن است التهاب پلک را به همراه داشته باشند.

کاشت و روش های گیاهی

۳- کاشت و اکستنشن مژه: امروزه کاشت مژه یکی از راه های پر طرف دار حجیم کردن مژه ها می باشد اما این کار مقداری هزینه بر است و برخی از افراد از انجام این عمل هراس دارند.

۴- تقویت مژه با روش های گیاهی: از دیرباز تا کنون روش های درمانی گیاهی مورد توجه انسان ها قرار گرفته بودند. برای رشد مژه ها از روغن های گیاهی نظیر روغن کرچک، روغن بادام تلخ، روغن فندق، روغن زیتون و … استفاده کرد. در این بین روغن زیتون از جایگاه ویژه ای برخوردار است. تقویت رشد مژه ها با روغن زیتون بسیار روش رضایت بخشی است چرا که علاوه بر پر پشت کرده مژه ها یک روش تقریبا ماندگار می باشد و هیچ عارضه ای برای پلک و چشم ها ندارد. بنابراین شما می توانید برای مدت زمان طولانی روش تقویت رشد مژه ها با روغن زیتون را ادامه دهید و از تاثیرات مثبت آن لذت ببرید.

 

رشد مژه با روغن زیتون

همان طور که گفتیم یکی از بهترین و مطمئن ترین روش های تقویت مژه استفاده از روغن زیتون است. کسانی که استفاده ی مداوم از روغن زیتون برای پوست و مو و مژه های شان دارند قطعا از تاثیرات جالب و شگفت انگیز آن بر نرمی پوست و مژه ها مطلع اند. اما سوالی که ممکن است در ذهن مطرح شود این است که روش رشد مژه ها با روغن زیتون چگونه است؟ در ادامه طرز استفاده از  روغن برای مژه را بررسی خواهیم کرد.

روش استفاده: برای تقویت رشد مژه با روغن زیتون کافی است هر روز فقط دو تا سه دقیقه از وقت تان را بگیرید. تکه ی کوچکی از پنبه را با دو الی سه قطره روغن زیتون آغشته کنید و سپس آن را با مژه های تمیز شده تان بمالید. پس از گذشت ۵ تا ۱۰ دقیقه می توانید ان را با آب ولرم بشویید.

نکات مهم در رشد مژه با روغن زیتون

  • این روش را به طور روزانه و به مدت حدود ۴ هفته تکرار کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.
  • استفاده از رژیم غذایی سالم و مواد مغذی را نیز در برنامه ی خود در کنار استفاده از روغن زیتون بگنجانید.
  • می توانید در زمان استفاده از روش درمان گیاهی رشد مژه با روغن زیتون از لوسیون یا قرص ویتامین E نیز بر روی مژه ها استفاده کنید تا روند رشد را تسریع ببخشید.

روغن زیتون سر شار از ویتامین های لازم برای رشد مو و مژه و نیز نرمی صورت است که امروزه درمان گیاهی رشد مژه با روغن زیتون بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۳ از ۵
از مجموع ۲۰ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار