• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

رشد مژه با روغن کرچک

رشد مژه با روغن کرچک موضوعی است که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد. از تاثیر مو در زیبایی نمی توان چشم پوشی کرد. تقریبا می توان به جرئت گفت همه ی بانوان به داشتن مژه های بلند و حجیم علاقه دارند به همین علت همواره شاهد خانم های بسیاری هستیم که به دنبال روش های تقویت مژه و پر پشت کردن آن ها هستند.

روش های درمانی گیاهی یکی از موثر ترین و بی خطر ترین روش های تقویت مژه می باشند. حتما شما نیز از خواص معجزه ساز روغن های گیاهی و به خصوص روغن کرچک برای رشد مو و مژه خبر دارید. البته بسیاری از افراد روش کاشت مژه طبیعی قابل رشد را انتخاب می کنند.

کسانی که مژه‌های کوچکی دارند و یا مژه‌های آن‌ها به خوبی فرم نمی‌گیرد، حتماً این مقاله را مطالعه کنند. ما در این مطلب یک راهکار بسیار عالی پیشنهاد می‌دهیم که به صورت کاملاً طبیعی می‌توانید به رشد مژه‌ها و فرم گرفتن طبیعی آن‌ها کمک کنید.

روغن کرچک برای مژه تأثیرات شگفت‌انگیز و معجزه‌آسایی دارد که قطعاً اگر شما یک بار از این روغن استفاده کنید، آن را به دوستان خود نیز پیشنهاد می‌دهید. این مطلب را با دقت مطالعه کنید تا بتوانید با خواص روغن کرچک برای رشد مژه آشنا شوید.

پس اگر شما عزیزان نیز در پی یافتن راهی برای مقاوم کردم ریشه های مژه ها و تقویت آن ها می باشید پیشنهاد می کنیم که حتما در اولین فرصت به نزدیک ترین و البته معتبر ترین عطاری و مرکر فروش روغن های گیاهی مراجعه کنید و با خرید روغن کرچک با کیفیت رشد مژه های خود را تضمین کنید! استفاده از روش رشد مژه با روغن کرچک یکی از ماندگار ترین روش های رشد و بلند تر کردن مژه ها است.

دلایل ریزش مژه

قبل از اینکه در مورد خواص روغن کرچک برای مژه صحبت کنیم، اجازه دهید دلایل ریزش مژه را با یکدیگر بررسی کنیم چون همیشه پیشگیری بهتر از درمان است و باید در کنار روش‌های مراقبتی برای تقویت رشد مژه و حالت گرفتن آن‌، نکاتی را رعایت کنیم تا دچار ریزش مژه نشوی. به جز ژنتیکی که تأثیر زیادی بر روی ریزش مو و همچنین مژه دارد، از دیگر دلایل ریزش مژه عبارتند از:

  • ریزش وراثتی و ژنتیکی
  • التهاب لبه ی پلک( بلفاریت)
  • بیماری های مختلف مثل بیماری خود ایمنی، بیماری های داخلی و غدد ها مثل غده ی تیروئید، وجود تومور در لبه ی پلک ها
  • استفاده کردن از بعضی دارو ها
  • نا مناسب بودن رژیم تغذیه ای و کم شدن میزان پروتئین، آهن، بیوتین و …
  • مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر و استعمال دخانیات مثل سیگار
  • فشار روانی و استرس زیاد
  • و …

برای حجیم کردن مژه‌ها چکار کنیم؟

 قطعاً ساده‌ترین راهکار‌ای که به ذهن همه خانم‌ها می‌رسد این است که به سراغ ریمل بروند. شما زمانی که می‌خواهید از خانه خارج شوید کافی است ریمل را بردارید و مژه‌های خود را حالت دهید. اما این روشف تاثیر موقت دارد و با شستن صوتر، اثر آن از بین می‌رود.

حتی اگر به سراغ مژه مصنوعی بروید باز هم روشی با اثر موقت را انتخاب کرده‌اید. بهترین راهکار این است که روشی را انتخاب نمایید که اثر ماندگار داشته و از طرف دیگر به دلیل طبیعی بودن، تأثیر منفی بر روی مژه و حتی بافت چشم نداشته باشد.

به طور کلی اگر شما بتوانید از روغن‌های گیاهی استفاده کنید، در کوتاه مدت شاهد حجیم شدن مژه‌ها و تقویت رشد آن‌ها خواهید بود.
روغن کرچک یکی از ترکیبات گیاهی بسیار عالی است که به رشد و حجیم شدن مژه‌ها کمک می‌کند. در ادامه مطلب در مورد خواص روغن کرچک برای مژه بیشتر صحبت خواهیم کرد.

امروزه بانوان به راه های مختلفی برلی پر پشت نشان دادن مژه ها روی می آورند:

 

استفاده از ریمل ها، استفاده از مژه های مصنوعی، اکستنشن یا کاشت مژه و …

همان طور که می دانید ریمل و مژه های مصنوعی روش های موقتی هستند که استفاده ی مداوم از آن ها احتمال التهاب و آسیب به مژه ها و پلک ها را بالا می برد. این موارد روش درمانی نیستند و منحصرا روش های ارایشی موقت محسوب می شوند. اکستنشن مژه نیز یکی از روش های حجیم کردن مژه ها است اما این روش به هزینه ی بالا تری نیاز دارد و برخی افراد به انجام آن تنایل ندارد. توصیه ی ما به شما امتحان روش شگفت انگیز استفاده از این روغن است. روغن کرچک مثل سایر روغن های های گیاهی با ویتامین ها و خاصیت هایی که دارد می تواند تاثیر خارق العاده ای در افزایش روند رشد مژه ها و پر پشت تر کردن آن ها دارد. در طب سنتی و گیاهی نیز بر روی این روش تاکید بسیاری شده است.

 

رشد مژه با روغن کرچک

 

رشد مژه با روغن کرچک

یکی از مزایای این روش ماندگار تر بودن آن نسبت به سایر روش های حجیم کردن مژه ها می باشد. هم چنین شما می توانید استفاده از روغن را تا مدت طولانی ادامه دهید و درگیر هیچ عارضه ای در قسمت چشم و پلک و نژه ها نشوید. روغن کرچک حاوی ویتامین های A ،C ،B6، کلسیم، آهن و اسید ریسینولئیک است که برای تقویت مژه ها فوق العاده است.

هم چنین روغن کرچک می تواند از طریق رطوبت بخشیدن به مژه ها آن ها را سالم و شاداب و در مقابل شکنندگی ها مقاوم کند به عنوان یک ضد التهاب و ضد میکروب فوق العاده و قوی برای چشم ها و مژه ها به شمار می آید. بنابراین شما میتوانید درخشندگی و سلامت و نیز رشد مژه با روغن کرچک را برای خود به ارمغان بیاورید.

روغن‌های گیاهی خواص زیادی دارند. علت این که ما استفاده از روغن کرچک برای مژه را پیشنهاد می‌کنیم، خواصی است که برای این روغن کشف شده است. روغن کرچک حاوی انواع ویتأمین‌ها شامل ویتأمین A ، C ، B6 و برخی از عناصر معدنی همانند کلسیم و آهن است که تأثیر بسیار زیادی بر روی تقویت فولیکول‌های مو و در نتیجه رشد مژه خواهد داشت.

از طرف دیگر روغن کرچک خاصیت آبرسانی و مرطوب‌کنندگی دارد بنابراین مژه‌ها را نرم کرده و از شکستن آن‌ها جلوگیری می‌کند. ترکیبات موجود در روغن کرچک منجر به ضدعفونی کردن بافت چشم نیز می‌شوند. در واقع روغن کرچک به دلیل برخورداری از خاصیت ضد التهابی و ضد میکروبی، همانند یک لایه عایق عمل می‌کند که از ورود میکروب‌ها به چشم جلوگیری خواهد کرد.

جالب است بدانید روغن کرچک علاوه بر اینکه رشد مژه را تقویت می‌کند، باعث درخشان شدن مژه نیز خواهد شد. به همین دلیل مژه‌های شما زیباتر به نظر می‌رسند.

 

روش استفاده از روغن کرچک برای مژه

شاید با خواندن این متن ترغیب شده‌اید که در اولین فرصت روغن کرچک با کیفیت خریداری کرده و از آن برای مژه‌های خود استفاده کنید. زمانی که می‌خواهید از روغن کرچک برای مژه‌ استفاده کنید، باید به چند نکته توجه کنید:

1-     به هیچ عنوان نباید هیچ ماده آرایشی بر روی مژه‌ها وجود داشته باشد. ابتدا چشم‌ها را به طور کامل تمیز کنید.

2-     بهترین زمان استفاده از روغن کرچک برای مژه، قبل از خوابیدن است چون تا صبح، زمان کافی برای جذب ترکیبات موجود در روغن کرچک توسط‌ مژه‌ها وجود دارد.

3-     وقتی صبح از خواب بیدار شدید حتماً مژه‌ها را با آب ولرم بشویید چون ماندن روغن بر روی مژه‌ها زمینه را برای جذب آلاینده‌ها و گرد و غبار فراهم کرده و چشم‌های شما اذیت می‌شوند.

 

نکات مهم در رشد مژه با روغن کرچک:

  • قبل از استفاده مژه ها را از ریمل و ارایش چشم تمیز کنید.
  • در هنگام شب قبل از خوابیدن استفاده کنید و ان را تا صبح نگه دارید.
  • پس از بیدار شدن با آب ولرم آن را به ارامی بشویید.
  • این کار را هر روز انجام دهید تا نتیجه را سریع تر بگیرید.

 

سخن پایانی

در پایان لازم است این نکته را متذکر شویم که درست است روغن کرچک تأثیرات شگفت‌انگیز برای رشد مژه دارد ولی قبل از هر چیز باید مطمئن شوید شما کاندید مناسبی برای استفاده از روغن کرچک برای مژه هستند یا خیر. در واقع یک متخصص باید وضعیت مژه‌ها و چربی پوست شما را کنترل کند.

اگر پوست چربی داشته باشید روغن کرچک باعث ایجاد جوش‌های چرکی اطراف چشم می‌شود. بنابراین شما می‌توانید با مدرن کلینیک تماس بگیرید و از کارشناسان ما در این زمینه سؤال بپرسید تا با خیال آسوده بتوانید از روغن کرچک برای مژه استفاده کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۶ از ۵
از مجموع ۱۹ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار